problém s chlazením
Čerstvě jsem měnil vodní čerpadlo (rozsypaná ložiska, osa volně vaklala do stran), těsně po výměně auto chladilo, voda ubývala, netopilo, ale voda z odvzdušňovacího otvoru po doplnění vytékala, i když dost pomalu.
Co by s tím mohlo být? Podezírám zakouslý termostat a doufám, že po výměně to bude ok.
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ta voda po 20km ti přes tu expansku vyteče nebo vyvaří???
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Spíš vyteče. Když jsem tam po vychladnutí nalil vodu (přes pět litrů, takže skoro celý obsah) a jel, voda tekla od samého začátku, za autem je mokrá cestička. Voda teče i zpod haubny po blatníku, vypadá to jako bych měl v autě pramen.já bych to typoval na zborku a rozborku čerpadla,
ta voda po 20km ti přes tu expansku vyteče nebo vyvaří???
Proč tipuješ zrovka pumpu? Ta je nová, obráceně se nasadit nedá a ty otvory na přírubách jsou dost velké na to aby se ucpaly. Kolem ní nic neteče. Ale netvrdím, že tomu rozumím.
Při studeném startu mi chvíli píská klíňák. Takže si myslím, že ta pumpa přemáhá odpor a klíňák přitom prokluzuje. Pořád si myslím, že to mám někde ucpané a tipuju nejspíš termostat. Zítra ho vyměním a uvidím.
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a) se nenahřála a polně by protékala - to kdyby zůstal viset otevřený
b) zavřený - voda by taky nebuřila expanskou hned ale až při vaření
to pískání jsi na 1oo% přesvědčený, že to není rozvoďák?
řemen u pumpy když píská tak je buď volný a nebo je zadřené čerpadlo... ale to se mi nezdá protože kdyby čerpadlo hned netlačilo vodu nebuřila by z expansky...
napadá mě, nalij vody kolik vleze, pokud to nepoteče bez startnutého motoru, odpoj dole chladič a koukej jestli teče voda z chladiče, né z motora..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak jen napíšu jak to nakonec dopadlo. Bylo to těsnění pod hlavou. Po výměně je chlazení v pořádku.
Heh, celkom ma potesilo ze som diagnozu trafil uplne presne. Ale zase ten isty problem som mal aj ja. Ked bolo v zime -10° stupnov a auto nekurilo, to bolo srandy
Kolko ta stala vymena?
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo jo, to vysloveně naštve když se to začne takle sypat.
no a ked sa to stane cca po dvoc mesiacoch a bivali majitel sa ti vihiba tak jeto este horsie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.