fuel cut-off ventil, jak to funguje?

Více
15 roků 7 měsíců zpět #1 od Předseda
Jak funguje tadle věcička? Vím k čemu slouží, i kde se nachází, ale docela by mě zajímal princip.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #2 od Dresik
Bavime se o TD?
Vecicka je na cerpadle, vede k ni jeden dratek (+) a je to vlastne el. mag. ventil co vypina privod nafty. Diky tomu vlastne motor zastavis.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #3 od Předseda
Ano, bavíme se o TD. Mám to pod sedačkou, v manuálu jsem se dočetl že pokud se to při bouračce vypne, dá se to tím ovladačem pod sedačkou zase zapnout.

Na sluneční cloně u řidiče mám upozornění na to, že auto je tímhle bezpečnostním zařízením vybavené.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #4 od Dresik
jooo tahle vec :)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #5 od Michael!!!
velmi zajmave!!!:)...ale velmi promyšlené:p

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #6 od Dresik
No v podstate sis odpovedel sam...Pri narazu by to melo prerusit privod paliva do motoru, aby nedoslo ke vzniceni..
Akorat se priznam, ze jsem netusil, ze to maji i diesly. Zatim sem to videl u tehlech starsich aut jen u benzinu. Prece jen nafta ma vyssi bod vzplanuti

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #7 od Předseda
Mě by zajímalo jak to zavře to palivo. Asi se to teda řídí nějakým nárazem, to znamená že v tom je něco, co vyskočí když to překročí nějaký to G (nějaká pružinka nebo tak něco?) a co se dá zase zpátky zamáčknout. Taky mě napadlo, že tímhle by se dal zastavit motor v případě někde tu popisovaného nasátí oleje do turba. Ale ono to asi ručně nejde zavřít, jen otevřít.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #8 od Romik
a tato promyslena vec je i na tipu v benzinu nebo jen u tempri to bi me zajimalo jestli to tam mam taky ale asi ne kdyz tam nikde neni nejaky upozorneni :?:

Romik Tipo 1.6 DOHC

Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw

Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #9 od čenda
Já to mám na Puntu, někde mám i podrobné vysvětlení funkce a možná i průřez. U Punta je tam kulička, která při nárazu rychlostí nad asi 20 km/h z libovolného směru setrvačností vyskočí a rozepne kontakty, které ji drží, tím se vypne palivové čerpadlo (a možná ještě něco dalšího, nevím teď přesně). Zmáčknutím toho čudlu po srážce se kulička zas vrátí do původní polohy.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #10 od Předseda
Jo, to bych si tak nějak myslel.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #11 od rs

Mě by zajímalo jak to zavře to palivo. Asi se to teda řídí nějakým nárazem, to znamená že v tom je něco, co vyskočí když to překročí nějaký to G (nějaká pružinka nebo tak něco?) a co se dá zase zpátky zamáčknout. Taky mě napadlo, že tímhle by se dal zastavit motor v případě někde tu popisovaného nasátí oleje do turba. Ale ono to asi ručně nejde zavřít, jen otevřít.


No ne ze bych tomu rozumel,ale v pripade nasati oleje pres turbo muzes palivo vypinat kolik chces.
Jinak je to tak jak pise kolega predemnou.Je tam kulicka ktera se pri narazu ovolni ze sevreni permanentniho magnetu a rozepne kontakt.Pres ten kontakt je napajen ventil na vstrikovacim cerpadle.
Jak pise Dresik taky jsem to u tempry nevidel.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #12 od Předseda
To k přetočení a zabití motoru stačí jen ten olej? Myslel jsem že k tomu potřebuje i naftu.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #13 od BlackJack

To k přetočení a zabití motoru stačí jen ten olej? Myslel jsem že k tomu potřebuje i naftu.

Jak to sežere olej přes sání, tak to nabýhá do šílených otáček. Prostě se můžeš usmívat jak chceš, ale motor nezdechneš, leda být hodně rychlý a udusit motor zařazenou rychlostí. :lol:

A ještě k tomu sepínání různých srand při nehodě (např AIRBAG a podobné systémy). Dříve, možná že ještě dneska, se používaly takové trubky, ve kterých je uvnitř nějaký drát, vodič či něco podobného. Při zlomení této trubky dojde k vodívému dotyku materiálu o stěnu trubky. Jednoduché, trubka umístěna na vhodném místě, při nárazu se trubka zlomí a sepne obvod. :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #14 od Předseda
Aha, takže tomu stačí jenom ten olej. No tak nic no, byl to jenom nápad. Tenhle cut-off ventil v autě mám, ale pro jistotu tam mám i hasičák, ček nikdy neví a bezpečno není nikdy dost.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #15 od majster
tie narazove spinace su len na motoroch ktore maju podavacie cerpadlo v nadrzi, na starom td cku je neopodtatneny, palivove potrubie totiz nieje pod tlakom.
mozno to tvoje tipko niekedy bolo benzinove.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.483 sekund
Powered by Kunena fórum