1,9 TD - na rýchlosti skape.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #1 od stevo MI
Mám taký problém. Asi pred týždňom sa začal dusiť na 4 a 5 - ke. Noha na plný plyn, ale motor vobec nepridával iba šiel rovnako. Teraz mám motor na voľnobehu - ide krásne - pridám - všetko O.K. Ale keď sa pohnem už na dvojke mi motor namodro dymí a skape ako keď dojde nafta. Naftoví filter nový, sitko v nádrži čisté.

tipo 1,9 TD "92"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #2 od Krtek-NA
Hele v Tipu jsem nováček, ale pokud to má EGR tak okoukni podtlaky jestli to nezavírá vzduch. To samý mi dělalo na VW 2,5TDi :wink:
Pokud to EGR nemá, je potřeba hledat jinde. :!:

Fiat TIPO ´94 1,9 TD

Více
15 roků 6 měsíců zpět #3 od Pumpa
predvstrikmas mozno rozladeny .... mozno predchadzajuci majitel chcel nieco s toho motora dostat viac a mozno len hlupo ladil a nemyslel na ostatne .... alebo nedaval si menit rozvody nedavno? moze byt pes zakopany tam ....... pripadne pozri odvetravanie klukovej skrine je to taka hadica od motora priamo pod zhavkami a vedie do tej mocnej hadice sannia ci nahodou to nieje niekde upchate .

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Více
15 roků 6 měsíců zpět #4 od scherer012
mne niečo podobné robilo na ojej 1.7 a bolo to zalomeným káblikom k el.magnetickému ventilu na čerpadle

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Více
15 roků 6 měsíců zpět #5 od Pumpa
moze byt jeden kablik je na prerusovanie dodavky nafty a modry sluzi aby si to nakopol asi :) vedu tam 2 kabliky modry a oranzovy tie 2 idu k cerpadlu .... tiez som mal ten isty problem a mohol som aj 4 krat baterku vystavit a uz som vselikde hladal chybu a tam to bolo v tych kablikoch.

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Více
15 roků 6 měsíců zpět #6 od bombastiq
zkontroluj membránu na čerpadle
sem tam praskne

při jakym tlaku to přestane táhnout cca 0,4-0,6 ???