Kdy už je rozvodák (kladky) hlučný?

Více
15 roků 4 měsíců zpět #1 od Libor
Rozvodák byl udajně měněný při 180tis (je to i na krytu napsané, a otázka je jestli to nejsou km kdy se měl měnit) a ted mám najeto cca 220tis... ale nevím jestli byly nové hladky atd. No a když se zaposlouchám tak je slyšet od toho krytu rozvodáku takové lehké skřípání a pískání...ale nic strašného... přes hluk motoru to normálně téměř není slyšet.. jen když dám blíž ucho... a ted je otázka jak až velký hluk je normální od rozvodáku a pokud jste někdo měl opravdu hodně vyjetá ložiska jestli to bylo slyšet i přes kapotu a hluk motoru? Díky... za rady... poslední dobou jsem do toho auta nějaké prachy nacpal a že by jsem zrovna hnet ted chtěl dělat rozvodák, to se říct nedá. Je jasné že když má člověk pochybnosti tak je lepší to hned udělat....ale mě ted jde jen o tu intenzitu hluku.. kdy už je to kritické :-))

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #2 od skypan
no mě zpadlá kladka do motoru,před pár lety vyšla na docela pěknej peníz,asi kolem 8000kč a to sem si motor dělal sám,jenom hlava,ventyly(které se potkaly-byly všechni potkané a vohnuté,tak přišla mě skoro búro,páč to doma prostě nejde udělat.)a potom sem si to složil sám,nastavil rozvody a podobmě,chtěl sem říci,že pokud se potkají ventily že to není jenom o výměmně ventylu ,ale,že i o vylisování futer ventilu z hlavy a podobně,to prostě doma neuděláš...páč ten ventil je i natermovaný...
takže kdyš ti spadnou rozvody tak u turbodiesela,tě to výjde na opravdu kotel peněz,tak to neřeš a udělej je hned...a výjde tě to o moc levněji než potom řešit celý motor.
zajdi do mototechny a zjisti si kolik stojí rozvodák potom napínací kladka a potom vodící kladka a myslím že tě to výjde daleko levněji než to nechat spadnout. :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #3 od jipaf
jj, pravda, taky jsem kdysi něco podoného zažil, a už nikdy více
rozvody se dělají při každé koupi ojetého auta,těžko věřit nějakému minulému majiteli i kdyby tam měl napsáno cokoliv.. jinak je to investice cca 1000kč u benzínu u itala u TD
www.pop-art.cz/AhxPagPrdDet.aspx?PrdRc=5505
www.pop-art.cz/AhxPagPrdDet.aspx?PrdRc=2247
www.pop-art.cz/AhxPagPrdDet.aspx?PrdRc=3087
asi tohle by to mohlo být,
jj, u ropáka je to malinko dražší
jinak to zo rachotí - cvaká či šustí by mohly být i vetilové vůle pod vačkou

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #4 od stiglitz
Aby to nebyla vodní pumpa.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #5 od majster
ak si si isty ze pocujes napinak alebo vodiacu tak hned vymenit spolu s remenom, stava sa ze vymenia remen, a kladky nie, majitel o tom ani nemusi vediet, len plati, povrava sa ze kladky vydrzia dve remene, ale jed by som na to nevzal. tie loziska sa vacsinou zakusnu a zastavia potom je koniec uz blizko.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #6 od Libor
Děkuji za rady... vzhledem k tomu že ten hluk není nic strašného a ani jistě nevím jestli je to od rozvodáku, tak budu doufat že to ještě cca měsíc vydrží a po dovolené to nechám pro klid dušičky a peněženky udělat :-))

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #7 od zefo
U mna po nastartovani bolo pocut niekolko sekund sustanie/suchanie od rozvodov. Vymenili sme komplet rozvody aj s kladkami. Remen bol uz hotovy a jedna kladka bola uz tie poriadne chytena - mala velku volu a hucala. Urcite by netrvalo dlho, kladka by sa pridrela, remen praskol a Tipo by tym padom islo do srotu lebo oprava by uz nemala zmysel.

Vymenu rozvodov neodkladat :!: , radsej o 1000km skor ako totalku.

Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #8 od Libor
Tak moje Tempřička už dneska nocuje v servisu a zítra jde na operaci zvanou "výměna rozvodů". Přeci jen ten pocit nejistoty jestli to někde neřachne (a to kor na cestě do chorvatska) není uplně ideální. Takhle už bude do konce životnosti auta vystaráno. :D Akorát ty prachy, prý cca 4 litry ... no nic ale bude klid.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #9 od skypan
no počítej dvojku za napínací(exsentrichou)kladku,osm stovek za řemen a nevím jestli budeš měnit vodící kladku ta bude taky kolem litru,nevým jaké sou ceny dnes ale dříve materiál takhle stál.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #10 od Libor
Tak už to mám za sebou :wink: Sada na rozvody Dayco 2780 Kč, pak jsem si nechal vyměnit ještě řemeny k altíku a servu... práce 1380 ... takže celkem jsem vymáznul 4532Kč :cry: Ale ten pocit, že jsou rozvody nové, za to stojí. 8)

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #11 od jipaf
tý jó..
tolik prachůůůů...
dnes jsem dodělal uložení zadních ramen, už nemám kola do Á, a zítra se snad chytnu rozvodů, povaluje se mi tam nějaký Dayco řemen v krabici a kladky mám z auta kde byly jenom pár stovek km... no nevyměň si to, když mám všechno... :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.446 sekund
Powered by Kunena fórum