Netopí !!! PLS HELP
vcera sem poridil, namisto me 1.7Ds , lepsi 1.9TDs ale mam takovy velky problem,preci jen se uz venkovni teploty blizi k nule ale autu je to jedno,nechce vubec topit. Voda obiha,normalne se zahreje na 70-80 stupnu, tahla jsou v poradku ale i tak jde jen ledovy vzduch... Uz sem premyslel ze si koupim poradny kozich
Sem celkem bezradny,jelikoz sem tu cetl kupu nazoru,ale pokud se nemylim,tak kdyby byl zly termostat,tak by nepustil do kolobehu vodu,ci se pletu? Mockrat dekuju za jakoukoli radu,pokud neumrznu,tak to skusim opravit...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
začal bych u kohoutu topení,podrobný popis najdeš zde ve starších článcích,potom bych šel po termostatu.
Uz sem zkontroloval,bez zmeny!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já jsem měl taky problém s topením, otevřeno na plno, ale z ventilace foukal jen vlahý vzduch, hadice byla krásně teplá. Takže jsem si dal tu práci, že jsem vyndal radiátor ven a fakt pořádně (sad půl hodiny) jsem ho vyplachoval horkou vodou z kohoutku. Vždycky jsem ho naplnil, pořádně zatřepal a vylil. Teklo z toho spousta hnusu a kusy rzi. Takže vyplachovat, dokud neteče jen čistá voda. Potom bývá problém v tom, že se na radiátoru v žebrech usadí prach a nečistoty ze vzduchu (hlavně lupínky z břízy) a pak nejde přes mřížky vzduch, takže se nemá o co ohřát. Takže po vyndání vyčistit prostor kolem radiátoru a radiátor vyfoukat kompresorem.
Bylo to sice hraní na celý odpoledne, protože se musí vypustit voda, ale výsledek stojí za to, teď když to mám ohřáté na 90°C, tak před výdechem ventilace neudržim ani ruku, jak to fouká horký
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No pokud se ti to ohřeje na 80°C po něakých 5-7km, tak je termostat dobrej, pokud by neotvíral, tak bys pořád vařil...naopak kdyby byl pořád otevřenej, tak bys to ohřál až třeba po ujetí 20km nebo víc.
Já jsem měl taky problém s topením, otevřeno na plno, ale z ventilace foukal jen vlahý vzduch, hadice byla krásně teplá. Takže jsem si dal tu práci, že jsem vyndal radiátor ven a fakt pořádně (sad půl hodiny) jsem ho vyplachoval horkou vodou z kohoutku. Vždycky jsem ho naplnil, pořádně zatřepal a vylil. Teklo z toho spousta hnusu a kusy rzi. Takže vyplachovat, dokud neteče jen čistá voda. Potom bývá problém v tom, že se na radiátoru v žebrech usadí prach a nečistoty ze vzduchu (hlavně lupínky z břízy) a pak nejde přes mřížky vzduch, takže se nemá o co ohřát. Takže po vyndání vyčistit prostor kolem radiátoru a radiátor vyfoukat kompresorem.
Bylo to sice hraní na celý odpoledne, protože se musí vypustit voda, ale výsledek stojí za to, teď když to mám ohřáté na 90°C, tak před výdechem ventilace neudržim ani ruku, jak to fouká horký
Diky za radu... hned zitra vyskousim a dam vedet... Zas sem o neco chytrejsi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Myslim ze sa to vola predradny odporjá jsem musel vyměnit k takovou krabičku,má to 3 spirály,nevim jak se to jmenuje,ale je to na pravé straně dole a je to na dvouch šroubech,po výměně vše v pohodě
A este k tomu kureniu ak nahodou nenajdes nikde chybu tak jedna zavada moze byt este zlomena klapka vo vnutri kurenia(niekedy moj pripad) to potom musis vymenit cele kurenie pretoze sa to neda nijako rozumne opravit kedze kurenie je skoro nerozoberatelne raz som ho size rozobrala le naspat to uz nebolo ono
Fiat Tipo 1.9 TD r.v1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radiator je jedno aky pouzijes hlavne aby bol z tipa pasuju vsetky ja som daval z 1,6 do 1,9 cele kureniekdybys potřeboval ten radiátor tak mám,ale z 1,4 i obě hadice
Fiat Tipo 1.9 TD r.v1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat TIPO ´94 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2. co sem slysel,tak se pry musi oddelat cela palubka i s celym stredovym tunelem..
Kazdopadne pro vsechny pripady,nemate tu nekdo nahodou nejaky fotonavod jak vyndat cele topeni???
Vazne by mi to pomohlo a verim ze nejen me...
diky moc
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když jsi měnil radiátor, nastavil jsi dobře klapku, která otevírá vzduch na raiátor a je ovládaná stejným lankem jako kohou radiátoru? Když jsi měnil radiátor, vyčistil jsi ho pořádně, jak jsem psal?
Jinak funkčnost klapek jde vidět, když si budeš hýbat s kolečky a lehneš pod palubku, tak uvidíš, kam jdou táhla a jestli se klapka hýbe a slyšíš posun. Pokud by některé klapka byla upadlá, tak by se hýbalo lanko volně a šlo by v podstatě s tím hýbat jakkoliv rukou.
ten předřadný odpor slouží pouze k tomu, že můžeš volit rychlosti ventilátoru, ale o tom tu nepíšeš, že by ti nefungovaly...ty nemají s teplotou vzduchu nic společného. Ale já si myslím, že máš jen špatně nastavené některé otevírání klapky než prasklou, klapky jsou totiž kovové.
Vyzkoušej si, jestli když dáš polohu, aby ti to foukalo jen dolů na nohy, jestli to nefouká i jinam. Nebo naopak, když dáš, aby ti to foukalo dopředu do interiéru, jestli to nefouká na sklo. Pokud ano, tak je potřeba si pohrát s nastavením klapek. Mě taky foukalo do interiéru méně teplý vzduch, protože ho dost šlo na sklo. Ale vše jde vyladit pomocí těch lanek, na kterých jsou šroubky. Někdy stačí posun zarážky i o 1-2mm a je to dobré...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9 TD r.v1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.