Netopí !!! PLS HELP

Více
14 roků 11 měsíců zpět #1 od lukasdj
Netopí !!! PLS HELP vytvořil uživatel lukasdj
Cavte,
vcera sem poridil, namisto me 1.7Ds , lepsi 1.9TDs ale mam takovy velky problem,preci jen se uz venkovni teploty blizi k nule ale autu je to jedno,nechce vubec topit. Voda obiha,normalne se zahreje na 70-80 stupnu, tahla jsou v poradku ale i tak jde jen ledovy vzduch... Uz sem premyslel ze si koupim poradny kozich :D
Sem celkem bezradny,jelikoz sem tu cetl kupu nazoru,ale pokud se nemylim,tak kdyby byl zly termostat,tak by nepustil do kolobehu vodu,ci se pletu? Mockrat dekuju za jakoukoli radu,pokud neumrznu,tak to skusim opravit... :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #2 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP
začal bych u kohoutu topení,podrobný popis najdeš zde ve starších článcích,potom bych šel po termostatu. :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #3 od lukasdj
Odpověděl lukasdj pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP

začal bych u kohoutu topení,podrobný popis najdeš zde ve starších článcích,potom bych šel po termostatu. :wink:


Uz sem zkontroloval,bez zmeny!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #4 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP
Zjistit, jestli vůbec voda teče přes radiátor. Pokud ano a radiátor je hezky vřelý, je chyba v klapkách. Pokud je radiátor mírně vlažný, chyba někde ze strany oběhu vody.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #5 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP
No pokud se ti to ohřeje na 80°C po něakých 5-7km, tak je termostat dobrej, pokud by neotvíral, tak bys pořád vařil...naopak kdyby byl pořád otevřenej, tak bys to ohřál až třeba po ujetí 20km nebo víc.
Já jsem měl taky problém s topením, otevřeno na plno, ale z ventilace foukal jen vlahý vzduch, hadice byla krásně teplá. Takže jsem si dal tu práci, že jsem vyndal radiátor ven a fakt pořádně (sad půl hodiny) jsem ho vyplachoval horkou vodou z kohoutku. Vždycky jsem ho naplnil, pořádně zatřepal a vylil. Teklo z toho spousta hnusu a kusy rzi. Takže vyplachovat, dokud neteče jen čistá voda. Potom bývá problém v tom, že se na radiátoru v žebrech usadí prach a nečistoty ze vzduchu (hlavně lupínky z břízy) a pak nejde přes mřížky vzduch, takže se nemá o co ohřát. Takže po vyndání vyčistit prostor kolem radiátoru a radiátor vyfoukat kompresorem.
Bylo to sice hraní na celý odpoledne, protože se musí vypustit voda, ale výsledek stojí za to, teď když to mám ohřáté na 90°C, tak před výdechem ventilace neudržim ani ruku, jak to fouká horký :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #6 od lukasdj
Odpověděl lukasdj pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP

No pokud se ti to ohřeje na 80°C po něakých 5-7km, tak je termostat dobrej, pokud by neotvíral, tak bys pořád vařil...naopak kdyby byl pořád otevřenej, tak bys to ohřál až třeba po ujetí 20km nebo víc.
Já jsem měl taky problém s topením, otevřeno na plno, ale z ventilace foukal jen vlahý vzduch, hadice byla krásně teplá. Takže jsem si dal tu práci, že jsem vyndal radiátor ven a fakt pořádně (sad půl hodiny) jsem ho vyplachoval horkou vodou z kohoutku. Vždycky jsem ho naplnil, pořádně zatřepal a vylil. Teklo z toho spousta hnusu a kusy rzi. Takže vyplachovat, dokud neteče jen čistá voda. Potom bývá problém v tom, že se na radiátoru v žebrech usadí prach a nečistoty ze vzduchu (hlavně lupínky z břízy) a pak nejde přes mřížky vzduch, takže se nemá o co ohřát. Takže po vyndání vyčistit prostor kolem radiátoru a radiátor vyfoukat kompresorem.
Bylo to sice hraní na celý odpoledne, protože se musí vypustit voda, ale výsledek stojí za to, teď když to mám ohřáté na 90°C, tak před výdechem ventilace neudržim ani ruku, jak to fouká horký :)


Diky za radu... hned zitra vyskousim a dam vedet... Zas sem o neco chytrejsi :D :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #7 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP
já jsem musel vyměnit k takovou krabičku,má to 3 spirály,nevim jak se to jmenuje,ale je to na pravé straně dole a je to na dvouch šroubech,po výměně vše v pohodě

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #8 od command
Odpověděl command pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP

já jsem musel vyměnit k takovou krabičku,má to 3 spirály,nevim jak se to jmenuje,ale je to na pravé straně dole a je to na dvouch šroubech,po výměně vše v pohodě

Myslim ze sa to vola predradny odpor

A este k tomu kureniu ak nahodou nenajdes nikde chybu tak jedna zavada moze byt este zlomena klapka vo vnutri kurenia(niekedy moj pripad) to potom musis vymenit cele kurenie pretoze sa to neda nijako rozumne opravit kedze kurenie je skoro nerozoberatelne raz som ho size rozobrala le naspat to uz nebolo ono :twisted:

Fiat Tipo 1.9 TD r.v1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #9 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP
díky jsem si nevzpoměl jak se to jmenuje :oops:

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #10 od bery1970
Odpověděl bery1970 pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP
kdybys potřeboval ten radiátor tak mám,ale z 1,4 i obě hadice

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #11 od command
Odpověděl command pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP

kdybys potřeboval ten radiátor tak mám,ale z 1,4 i obě hadice

Radiator je jedno aky pouzijes hlavne aby bol z tipa pasuju vsetky ja som daval z 1,6 do 1,9 cele kurenie

Fiat Tipo 1.9 TD r.v1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #12 od Krtek-NA
Odpověděl Krtek-NA pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP
Já bych to tipnul na tu klapku co reguluje kudy vzduch proudí, obě mí tipa netopily kvůli ní...

Fiat TIPO ´94 1,9 TD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #13 od lukasdj
Odpověděl lukasdj pro téma Stale skoro beze zmeny....
Tak sem vymenil radiator,vymenil vodu co tam byla za nemrzku ... Radiator je horky i hadice co k nemu vedou. Vysledek je takovy,ze fouka o neco teplejsi vzduch ale jeste to neni to,co by melo byt.... Uz mi asi zbyvaji asi jen dne moznosti,bud,jak nekdo tu psal,predradny odpor a nebo este klapka uvnitr celeho topeni... Buh dej jen to,abych nemusel cele topeni menit... Za 1. sem to nikdy nedelal
2. co sem slysel,tak se pry musi oddelat cela palubka i s celym stredovym tunelem..
Kazdopadne pro vsechny pripady,nemate tu nekdo nahodou nejaky fotonavod jak vyndat cele topeni???
Vazne by mi to pomohlo a verim ze nejen me...
diky moc

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #14 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP
Dovolím si malou technickou....
Když jsi měnil radiátor, nastavil jsi dobře klapku, která otevírá vzduch na raiátor a je ovládaná stejným lankem jako kohou radiátoru? Když jsi měnil radiátor, vyčistil jsi ho pořádně, jak jsem psal?

Jinak funkčnost klapek jde vidět, když si budeš hýbat s kolečky a lehneš pod palubku, tak uvidíš, kam jdou táhla a jestli se klapka hýbe a slyšíš posun. Pokud by některé klapka byla upadlá, tak by se hýbalo lanko volně a šlo by v podstatě s tím hýbat jakkoliv rukou.
ten předřadný odpor slouží pouze k tomu, že můžeš volit rychlosti ventilátoru, ale o tom tu nepíšeš, že by ti nefungovaly...ty nemají s teplotou vzduchu nic společného. Ale já si myslím, že máš jen špatně nastavené některé otevírání klapky než prasklou, klapky jsou totiž kovové.
Vyzkoušej si, jestli když dáš polohu, aby ti to foukalo jen dolů na nohy, jestli to nefouká i jinam. Nebo naopak, když dáš, aby ti to foukalo dopředu do interiéru, jestli to nefouká na sklo. Pokud ano, tak je potřeba si pohrát s nastavením klapek. Mě taky foukalo do interiéru méně teplý vzduch, protože ho dost šlo na sklo. Ale vše jde vyladit pomocí těch lanek, na kterých jsou šroubky. Někdy stačí posun zarážky i o 1-2mm a je to dobré... :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #15 od command
Odpověděl command pro téma Re: Netopí !!! PLS HELP
Charles ma pravdu s tym predradnym odporom nema nic spolocne so studenym a teplym vzduchom, ale nema pravdu ze sa nedaju tak lahko ulomit tie klapky, sice je zelezna ale len os a na tej osi je potom umela klapka ktora sa da lahko ulomit ak tam nieco zapadlo a sanzil sa niekto nasilu zmenit teplotu vzduchu(potom sa ta umela klapka na tej zeleznej osi presmykuje). Sam som mal taku klapku a jedina moznost je vymenit kurenie. Pri vymene kurenia je potrebne vytiahnut stredovy panel ale pristrojovka nemusi ist dole ak si to uz niekedy robil, ak nie doporucujem ju dat dole bude sa ti lepsie vymontovavat to kurenie, ja ked som to robil prvy krat tiez som nedal dole palubku a robil som to pol dna len vytahoval kurenie, na druhy krat som to mal za 2 hodiny vytiahnute aj namontovane. Ak budes potrebovat mozem napisat postup ale bohuzial fotky len take priblizne ze co kde spravit.

Fiat Tipo 1.9 TD r.v1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.527 sekund
Powered by Kunena fórum