vymena alternatoru-popis
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kdybys jen hledal a kouknul na starší vlákna a nezakládal už toliktrát opakující se téma třeba ZDE: www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...rder=asc&start=0hosi viete mi tu napisat nejaky postup ako hovymenit na 1,9td?? myslim ze to oceni viac ludi. Nechcem sa do toho bezhlavo pustat a radsej si da poradit.Kolko casu to zabere? Ako postupovat? zo spodu? alebo normalne z vrchu? NAROCNOST?pripadne nejake fotky by potesili. pls help
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
732519106
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak toho jsem se bál, naštěstí jsem na to tak šel, ale pak jsem musel do práce, tak zítra to snad dodělám. V motorovým prostoru "nic není" a přístup jak k penězům to jsem neviděl tohle.musis odmontovat servo motor a vitahnou ho vrchem menil jsem ho pred mesicem a bokem ani spodem to vindat nejde a s toho vrchu hrozny pristup prece tak 3 hodiny nejmin vubec ti to zavidim
Fiat TIPO ´94 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dat příčku na motor , zvednot auto povolit přední silenblok u rozvodu a pak zadní u převodovky motor natlačit na chladič povolit 2 šroubky a altik ven
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat TIPO ´94 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak do 1hodiny v pohode
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat TIPO ´94 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kdyš je možnost rampytak spodem ho opravdu jde za třicet minut vyndat ven.....
1)oršroubuji šroub na alternátou na dopínání řemenu,pokud jde vyklonit motor k bloku tak vyndám řemen.
2)odpojím aku
3) odpojím trubyčku na hřebenu řízení,dáím si pod ní nějakou vaničku na tekoucí servoolej.
4)odpojím konektor,a buzení
5)povolím a vyndám dlouhý šroub držáku alternátoru
6)vyndám alt. z držáku(ze spoda)natočím v ruce a je venku
opravdu otázka třiceti minut,s golasadou ořechy17,19,příp stranový klíč19 a 10 na kablik buzení.jo a 13(tuším)na šroub trubičky na hřebenu....
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.