smyka spojka
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-co jiný průměr kol? např větší páka na poloosu a po nasazení nové spojky špatně seřízení, tj že může být už sjetá.. a prokluzuje
-co zimní období, náledí, a svaluješ to na spojku..
-co tak seřídit to na šroubu na spojkovém lanku?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale rozpraval som sa z mechanikom tak povedal ze jednoznacne prezutim, kedze zimne pneu su tazsie a vyzaduju vacsi zaber od motora-co s avlastne odzrkadluje aj na spotrebe ako vsetci vieme...takze kazdopadne musim ju vymenit, otazka je co vsetko? z coho vsetkeho sa ot sklada? lebo pokial chlap nevymenil pritlacok nebude stacit ten?? pripadne to nejako dostelovat?? je na to nejaka srouba?
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teda odrovnani spojky tim, ze prezujete na zimaky - tak to slysim poprve. Spojku odrovnas nohama a nebo mechanicka vada nektereho dilu, ale dost pochybuji, ze zimakama . To potom ja bych musel menit spojku kazdej mesic, kdyz vecne taham na kouli 750kg a obcas i hodne pres. Ovlivneni zivotnosti spojky pouzitim hrubsiho drapaku tu jiste nejake je, ale podle me zanedbatelne.
Nenechte se opijet rohlikem a hledejte prave priciny a ne ptakoviny:
1. chyba mezi pedalem a sedadlem
2. spatne provedena vymena (odflaknuta, nebo neco prehlednuto)
3. jina mechanicka vada
4. vrat se na bod 1
/OT.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
psal jsem ti, vem nějakého kolegu, který si sedne za volant, ty se postavíš před auto, před zvednutou kapotu, vypnutý motor, a ten kolega bude pomalu šlapat na spojkový pedál a ty se budeš jenom koukat co a kde se ti hýbe,
to něco, co se bude hýbat je spojkové lanko, ten konec, je na něm závit a a nějaká matice..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
lepsie sa to nedalo napisat, suhlasimOT:
Teda odrovnani spojky tim, ze prezujete na zimaky - tak to slysim poprve. Spojku odrovnas nohama a nebo mechanicka vada nektereho dilu, ale dost pochybuji, ze zimakama . To potom ja bych musel menit spojku kazdej mesic, kdyz vecne taham na kouli 750kg a obcas i hodne pres. Ovlivneni zivotnosti spojky pouzitim hrubsiho drapaku tu jiste nejake je, ale podle me zanedbatelne.
Nenechte se opijet rohlikem a hledejte prave priciny a ne ptakoviny:
1. chyba mezi pedalem a sedadlem
2. spatne provedena vymena (odflaknuta, nebo neco prehlednuto)
3. jina mechanicka vada
4. vrat se na bod 1
/OT.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no pěkné pohádky tady povídají...motor aj prevodovka je z cromy tam problem nie jeto je spravene dobre...len chlap ked to menil pred polrokom- spojku, tak kokot do toho nechcel uz vrazat tak to nespravil dobre a myslim ze nevymenil pritlacok tak spojka aj rped prezutim smykala ale len vo velmi vysokych otackach, inak sla dobre.
Ale rozpraval som sa z mechanikom tak povedal ze jednoznacne prezutim, kedze zimne pneu su tazsie a vyzaduju vacsi zaber od motora-co s avlastne odzrkadluje aj na spotrebe ako vsetci vieme...takze kazdopadne musim ju vymenit, otazka je co vsetko? z coho vsetkeho sa ot sklada? lebo pokial chlap nevymenil pritlacok nebude stacit ten?? pripadne to nejako dostelovat?? je na to nejaka srouba?
k věci:jestliže spojka již (ve vysokých otáčkách jak říkáš)začala klouzat,tak je to předzvěst brzkého obroušení zbytku obloženi na lamele spojky ,další věc je ta že se používá dnes již paprskový přítlačák a ten se čacem vymačkává(další příčina)prokluzování spojky,nemluvě o dodosedací ploše přítlačáku....
sčítnuto potrženo je to na výměnu celé sady i s ložiskem,nic jiného stím nevymislíš a ani při velkém modlení ti budha nepomůže
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.