Vyndání nádržky ostřikovače 1.9TD

Více
14 roků 10 měsíců zpět #1 od Předseda
Nevím kam to dát, tak to nacpu sem, poáč je to v motorovém prostoru.

Povedlo se někdy někomu nějak nedestruktivně vyndat bandasku ostřikovače z Tempry 1.9TD? Potřeboval jsem ji vytáhnout, sundal jsem expanzku, hadici od turba, ale přestože jsem na tu nádržku aplikoval veškeré návody na vyndání ježka z klece, nepovedlo se mi jí vyndat ven. Má takový tvar, že mi není jasné jak jí tam soudruzi v Turíně montovali. A nechce se mi věřit, že tam napřed namontovali bandičku a pak teprve blatník.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #2 od skypan
ale myslím že to tak bude :? ,z nádržky jde bokem od spoda vycuknout čerpadélko s hadičkou,je jenom na gumové průchodce,ale celou bandičku :?: nejsem si jist,zda-li půjde protáhnout mezi výstuhou a blatníkem ven :)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #3 od Libor
V létě jsem měl sundaný blatníky a myslím že půjde ven jen když se sundá blatník.. ale na stopro to radši tvrdit nebudu... až tak detailně jsem to nezkoumal...neměl jsem důvod jí vyndavat.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #4 od Předseda
Taky jsem dospěl k názoru, že bez sundání blatníku dolů nepůjde. Nebo aspoň příčné výztuhy, která je před tou bandaskou (a to už je asi jednodušší sundat ten blatník). No pánové, to je fakt na hlavu.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #5 od Charles
no já ji kdysi vyndal tak, že jsem vyhodil plastovej podběh, sundal kolo a šla :) lehce pootočit, někde popostrčit...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.365 sekund
Powered by Kunena fórum