-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - diesel
-
Pomoc Nekuri mi tipo
Pomoc Nekuri mi tipo
14 roků 8 měsíců zpět #1
od skolacik
Ahojte vsetci. Potreboval by som poradit. Moje Tipo nechce kurit.Vymienal som uz aj vodnu pumpu , radiator v kureni nieje upchaty ani dervy, hadice od motora do kurenia cu obidve teple. A mimo toho mi nespina snimac teploty pre ventilator na chladici. Termostrat je tiez novy. Uz som vyskusal vsetko mozne a neviem si rady. Prosim pomozte. Vopred dakujem :
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #2
od BlackJack
Nemůže být zaseknutá klapka v topení? Nebo taky ventil, který pouští do radiátoru kapalinu může být rozbitý a tím pádem neproudí radiátorem žádná teplá voda.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #3
od skolacik
Ja sice pravda ze mam zlomene tiahlo na tu klapku ale brat ju aj otocil a nic. Ten ventil sme tiez skusali s nimm potocit a tiez to nepomohlo.Moze byt ze je nieco s chladicom? Lebo sa aj prehrieva Dnes som na tom spravil asi 10 km a zohrialo sa na 90 stupnov.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #4
od majster
mozno mas zavzdusneny system, ono sa sice odvzdusnuje samo ale k tomu nesmie byt upchata ta hadicka.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #5
od skypan
Ja sice pravda ze mam zlomene tiahlo na tu klapku ale brat ju aj otocil a nic. Ten ventil sme tiez skusali s nimm potocit a tiez to nepomohlo.Moze byt ze je nieco s chladicom? Lebo sa aj prehrieva Dnes som na tom spravil asi 10 km a zohrialo sa na 90 stupnov.
a co tak profouknout výměník topení(radiátor) a ventil vzduchem
:
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #6
od MichalW
Jo tak pokud to netopí a motor se přehřívá, může být taky prasklá hlava válců. I když ta se spíše projevuje tak, že to netopí na volnoběh a za jízdy to zpravidla topí. Podívej se do nádobky na chladící kapalinu, jestli není na hladině mastný film. A jestli ti nezřídl olej.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #7
od čenda
Lebo sa aj prehrieva Dnes som na tom spravil asi 10 km a zohrialo sa na 90 stupnov.
Kolem 90° C je normální provozní teplota, to není přehřáté, ventilatore spíná až při tuším 93° C. Zavzdušněné topení u Tipa žbluňká, je to slyšet. Sáhnout na hadice, které vedou do výměníku, pokud je při zapnutém topení přívodní horká a odvodní studená, je špatná klapka nebo ucpaný výměník (to druhé mi připadá nepravděpodobné, pokud se chlazení plní nemrznoucí směsí s destilovanou vodou, nemá se čím ucpat).
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #8
od skolacik
Obidve hadice co idu od motora do kurenia su teple.Aj som skusal ci nie su prehodene a nic to nepomohlo. Dakujem vam vsetkym velmi pekne za rady a v najblizsej dobe sa tomu kuknem na zubok
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #9
od jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #10
od simir
Pokud jsou obě hadice od radiátoru teplé, netřeba ho měnit, je OK. Akorát přes něj nefouká větrák, problém bych viděl v ulomené klapce v topení (Tipo jich má docela dost a vše je plastové - bohužel i osičky). Na tohle bohužel naše vozy trpí - mě už přestaly jít i klapky na rozdělování vzduchu do jednotlivých zón (nohy, ofuky bočních oken, přední sklo)
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #11
od skolacik
jumbo: dakujem za clanok je fakt dobry a aj s obrazkami co mne dost pomoze.Ale musim povedat ze uz sme s bratom mali von radiator aj z neho vytiekla hrdzava voda aj sme ho niekolko krat preplachli aj sme ho namontovali naspat a aj tak to nefunguje
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #12
od skolacik
Cavte vsetci. Dnes som spravil par kilometrov a samozrejme motor prehriaty ked som otvoril expanzku tak voda bola natlacena az v hrdle.A voda ma taku nejaku hnedu farbu.Zeby v nej bol olej? Moze to robit hlava alebo tesnenie pod nou?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #13
od skypan
Cavte vsetci. Dnes som spravil par kilometrov a samozrejme motor prehriaty ked som otvoril expanzku tak voda bola natlacena az v hrdle.A voda ma taku nejaku hnedu farbu.Zeby v nej bol olej? Moze to robit hlava alebo tesnenie pod nou?
těsnění pod hlavou...
a máš problem vyřešený
,přetěsnit hlavu motoru
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - diesel
-
Pomoc Nekuri mi tipo
Vygenerováno za 0.466 sekund