Tipo 1.7D problém
14 roků 7 měsíců zpět #1
od Grufa
Tipo 1.7D r.v. 1990
Tipo 1.7D problém vytvořil uživatel Grufa
Zdravím Vás lidičky , nevim jestli to tu už je , ale nejak mi nejde vyhledávání , mám takový problém. Poje tipo jak sem již psal v nadpise 1.7D jelo vpohodě , ale zedne nadem mi začalo za jízdy chcípat a špatné studené starty , potom už i teplé starty nestály zamoc , zkusil sem vyměnit palivák , najel jsem kilometr a zase chcíplo zajízdy , má to naletěné asi 267 000Km , tozase neni taková hrůza jeto z 90 roku , prosím o radu , studený start by mohl byt snad vstřikama , ale coto chípání? palivové vedení od filtru do nádrže sem profukoval , tak žeby čerpadlo? nebo naká špatná nafta? poradte prosím , chcu aby mi to ještě vydrželo , dikes........Tipáci
Jo a ještě sem chtěl jak se dostanu na podávací čerpadlo v nádrži , tedy spíš potřebuju očistit tu stupnici na plováku co ukazuje množství paliva , děkuju
Jo a ještě sem chtěl jak se dostanu na podávací čerpadlo v nádrži , tedy spíš potřebuju očistit tu stupnici na plováku co ukazuje množství paliva , děkuju
Tipo 1.7D r.v. 1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #2
od joki
jj
Odpověděl joki pro téma Re: Tipo 1.7D problém
Jo a ještě sem chtěl jak se dostanu na podávací čerpadlo v nádrži , tedy spíš potřebuju očistit tu stupnici na plováku co ukazuje množství paliva , děkuju
Ked odpojiš na nádrži obe hadičky tak celé to veko stočíš do lava je tam závit. No može to ist odkrútit tažko.
Ked odpojiš na nádrži obe hadičky tak celé to veko stočíš do lava je tam závit. No može to ist odkrútit tažko.
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #3
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: Tipo 1.7D problém
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #4
od Grufa
Tipo 1.7D r.v. 1990
Odpověděl Grufa pro téma Re: Tipo 1.7D problém
diky , dobrý návod , ale chtěl jsem vědět , jestli je to určitě palivovou soustavou , jestli něco nemám v prdeli , aby mě auto nezustalo někde vyset, někdo stím určitě máte zkušenosti
Tipo 1.7D r.v. 1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #5
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: Tipo 1.7D problém
je to na 99% tím,stejnou skušenost mám několikrát za sebou
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #6
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma tipo
no u 1,7D podávací čerpadlo v nádrži není, aspon u ročníku 89 nebylo. 1,7 má pouze vstřikovací čerpadlo na motoru
co netěsnost palivové soustavy? kontrola proběhla? viděl bych to na přisávaní vzduchu do pal. systému. mrknul bych i na funkčnost el.magnetikého ventilu přívodu paliva- nachází se na vstřikovacím čerpadle(váleček do něhož jde 1 černý káblík). měl by při otočení klíčku na žhavení slyšitelně cvaknout
co netěsnost palivové soustavy? kontrola proběhla? viděl bych to na přisávaní vzduchu do pal. systému. mrknul bych i na funkčnost el.magnetikého ventilu přívodu paliva- nachází se na vstřikovacím čerpadle(váleček do něhož jde 1 černý káblík). měl by při otočení klíčku na žhavení slyšitelně cvaknout
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #7
od Grufa
Tipo 1.7D r.v. 1990
Odpověděl Grufa pro téma Re: Tipo 1.7D problém
děkuji vám moc členové , vše to vyzkouším , jen co budu mít zdravou ruku , vidím , že típko ještě nebude muset do šrotu pač má čerstvou technickou , jinak , jak se dá ozkoušet těsnost palivové soustavy? a ještě dotaz , má netěsnost vývěvy vliv na funkčnost brzd? když vytváří podtlak do posilovače?
Tipo 1.7D r.v. 1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #8
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma tipo
nefunkční vývěva má zásadní vliv na funkci brzd právě proto že vytváří podtlak do posilovače
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 23
14 roků 7 měsíců zpět #9
od pohodarkajik
Fiat Tipo 1,7D, interier z 1,6 ie, celková oprava tak nějak povedená
Odpověděl pohodarkajik pro téma Re: Tipo 1.7D problém
to co pises mi delalo taky a byla to spatna nafta, jen nwm jak u tebe po kolika km ti to delalo a pod
Fiat Tipo 1,7D, interier z 1,6 ie, celková oprava tak nějak povedená
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 6 měsíců zpět #10
od Grufa
Tipo 1.7D r.v. 1990
Odpověděl Grufa pro téma Konečně sem něco podnikl
takže sem vybrakoval nádrž (tedy spíš vyndal a rozebral sací koš ) normálně nános takového blata , tož sem to celé vyčistil nechal vyschnout a hodlám se to vrátit zpět , asik to dlouho nikdo nečistil , pač natem bylo snad 2 cm hlíny..tak sand až to tam vrátím tak to pojede konečně ...zeptám se , jak moc složité je vyměnit kompletní vedení hadiček na palivo od nádrže až k čerpadlu? popř , kde se dají koupit? nějaký odkaz , kde seženu takovéto věci na tipo nemáte? diky ....Grufa
Tipo 1.7D r.v. 1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 6 měsíců zpět #11
od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: Tipo 1.7D problém
Hadičky se dají koupit v nějaké lepší mototechně. Je dobré si sebou kousek vzít jako vzorek. A říct, že tím má protékat nafta. Výměna by neměla být nic složitého, vše by mělo být zacvaknuto v držácích. Naftové hadičky vedou zespodu na pravé straně (pod spolujezdcem), vlevo je brzdové vedení. U nádrže dát pozor na záměnu sací/vratná hadice.
Vedení je z nádrže do filtru, od filtru do vstřik. čerpadla. Ze vstřik. čerpadla vratná hadice přímo do nádrže.
Vedení je z nádrže do filtru, od filtru do vstřik. čerpadla. Ze vstřik. čerpadla vratná hadice přímo do nádrže.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 424
14 roků 2 měsíců zpět #13
od scherer012
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Odpověděl scherer012 pro téma Re: Tipo 1.7D problém
skús ešte pozrieť elektromagnetický ventil na čerpadle- ja som mal k nemu zalomený kábel a robilo mi to to isté.......
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.706 sekund