Hadickový hlavolam u motoru - poradíte ?

Více
9 roků 2 měsíců zpět #1 od Libor
Reším jednu hadičku která nevím kam má pasovat. Rozhodl jsem se že vyměním hadičku na jednom (asi cidle), poradíte mi co to je, to oznacené jednickou? A když jsem chtel vyměnit jednu tu hadicku tak jsem si vsimul že je pod nimi schovaná ještě jedna která je ukončená téčkem (fotka 2) a není nikam napojená a vychází z kabiny okolo drátu které vedou k tomu bazmeku na fotce 1. Hadicky mám ted zapojené následovně - na hadici co je z vývěvy a vede k posilovači je téčko, odtud vede hadicka do toho cidla na fotce 1 a z něj vede hadicka na nějaký další cidlo (co je to za cidlo ?) které je někde vedle turba, možná někde na parozích (je tam blbě vidět), takové kulaté kovové. :lol:

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #2 od Libor

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #3 od BlackJack
A palubovku máš digital?

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #4 od Libor
Jo jo, mam digital. Ze by to bylo cidlo na ukazatel tlaku turba? :-)

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #5 od BlackJack
Ten bazmek co jsi nafotil mám doma v náhradních dílech. Jsou do toho zapojeny 3 hadičky nahoře a 1 dole pod konektorem. Ale víc k tomu nevím. Podle mě to bude ale předovník tlaku na digitál palubku.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #6 od Dresik
takhle to vypada jako bazmek podtlaku k EGR, ale to nevim, zda Tipo vubec ma.
Ale prevodnik na turbo byva u drzaku baterky

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #7 od pegas77
co cidlo podtlaku na ekonomer? to je pod drzakem baterky a je tam Tcko a dal to vede k posilovaci brzd

jinak to Tcko momentalne shanim na nejake experimenty

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #8 od Libor
Ekonomer nemam, takze to nebude ono. Tohle cidlo je v leve horni casti mot. prostoru. Myslel jsem ze u TD s digi je to standartni soucastka? A nevite co je to za cidlo nad parohama, vede tam prave hadicka z toho cidla na fotce....je kovove kulate...cca 4cm v prumeru a vypada podobne jako vykuchany termostat..ja jen ze jsem mel asi nejaky cas tu hadicku vypadlou, ted kdyz jsem ji nasadil, tak se mi zda ze turbo lepe tahne...mozna se mi to jen zda

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #9 od Libor
Dneska jsem zjistil že zřejmě mám ten hadičkovej systém nějaký překopaný. Ted by mě hlavně zajímalo k čemu slouží to kovové cidlo které je nad parohama (pod palivovým filtrem a nádžkou pro servo olej), z jeho středu je vývod na hadičku. Dnes jsem zjistil že ta hadička byla odpojená a někdo jí zaslepil tím že do ní narval kuličku z ložiska....nevím jestli to čidlo nefunguje nebo proč to ten dotyčný udělal..každopádně nejdřív musím vědět k čemu to má sloužit ?

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #10 od Toncek
tak nějak asi vypadá zaslepený egr:)a to nahoře stou 1kou je jeho ovládání,taky o tom moc nvm,ale ten zaklad co sem ti napsal by měl tak být,měli to až ty novější tempry a tipa co měli kat

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #11 od Libor
Jo jo podle toho co jsem ted zjištoval..tak to opravdu vypadá na EGR ventil....koukám teda že už Tempra ho má 8O Přijde mi že po tom co jsem ho opětovně připojil tak motor lépe táhne a není taková díra při záběru turba. Ale stejně si nejsem jistý jestli je ten ventil OK a hlavně jak mají být ty hadicky propojené...Black Jack píše že na tom ovládání ventilu má 3 hadičky...ale mě z něj vedou jen 2 zhora...je fakt že tam jsou další 2 výstupy na hadičky které mam nezapojené. No a pak tam je to téčko které nikam není připojené a vede z něj jen jedna hadička někam do kabiny. Nemáte někdo prosím TDčko s kompletním zapojením hadiček, nešlo by na to kouknout jak to máte a písnout mi to [-o< Dokud nezjistím co a jak, tak mi to nedá spát :)

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #12 od Libor
Opravdu tady nikdo nemá TD s EGR ventilem a origo zapojením hadiček ? [-o< [-o<

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #13 od Dresik
Jestli je to opravdu EGR, tak jedna hadicka ta na pravo by mela vest do hadice od vyvevy. A druha musi jit ke svodum, kde bude mechanicky ventil a bude ovladany prave timto bazmekem.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 2 měsíců zpět #14 od Libor
to dresik : super, díky moc. Přesně takhle to ted mám. A právě ta hadička k tomu mechanickému ventilu na svodech byla zaslepená. A pak mě taky mátlo že je na tom bazmeku víc výstupů na hadičky (ještě 2, jeden v půlce a jeden až dole) a nevěděl jsem jestli je to takhle dobře. Dá se nějak poznat že tenhle systém ještě funguje ?

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.490 sekund
Powered by Kunena fórum