Odpojení aut. sytiče

Více
13 roků 11 měsíců zpět #1 od Předseda
Odpojení aut. sytiče vytvořil uživatel Předseda
Pravděpodobně mi nefunguje automatický sytič, resp. funguje pořád - po ohřátí motoru se nezavře a já od nastartování mám pořád konstantní volnoběh cca 1200 otáček. Chtěl bych ho teda odpojit, aspoň na léto. Chci se zeptat - je to tohle?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #2 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: Odpojení aut. sytiče

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #3 od Octava
Odpověděl Octava pro téma Re: Odpojení aut. sytiče
Ano je to ono,na konci polovis ten sroubek na plochej sroubovak a posunes tu zarazku dal,ja jsem jezdil nejdriv taky s odpojenym,ale kdyz to bylo studeny tak to melo malej volnobeh.Vysteloval jsem si to tak ze kdyz je to studeny otacky jsou lehounce nad 1000 a kdyz se ohreje spadnou na 850-900 :wink: Ale docela dlouho jsem si stim hral nez jsem to takhle nastavil :lol:

Tipo 1,9TD 66KW-1,2Baru
No Smoke No Fun :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #4 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: Odpojení aut. sytiče
Samozřejmě nejradši bych to měl funkční, ale nevím jestli to jde opravit / koupit a počítám, že nové to bude stát zbytečnou dardu. Zkusím s tím teda zalaborovat, protože mě štve, že na volnoběh to má zvuk jak když jedu na dvojku třicet.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #5 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Odpojení aut. sytiče
zde je zmínka o aut. sitiči z 24.8.08: www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...der=asc&start=45
a zde to zhruba popisuji: www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=7326

jde o to že pod volantem sem do plastu vyřízl díru a do ní přišrouboval páčku ovl. sitiče ze Š120 a k ní přivedl bovden s lankem od vstřik.čerpadla,jen to tuším fungovalo obráceně.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #6 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: Odpojení aut. sytiče
No ale přesně to nechci - nějaký bastly do palubky. Spousta lidí to tady prostě odpojila a v létě jim t v pohodě startuje i bez toho, tak to taky testnu.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #7 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Odpojení aut. sytiče
Podle všeho to mám odpojené už od předchozího majitele...i v mrazech jsem měl normoš volnoběh 800 ot ..a když jsem zrovna nezapnul bufíka a motor byl opravdu studený..tak jsem stejně nastartoval no problemo ...pokud jsou dobré komprese a žhavičky..tak to šlape i bez sytiče.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #8 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: Odpojení aut. sytiče
ten ovladac pasuje aj z inych aut, ja som tam daval z peugeota v vrakacu.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #9 od Dave_Pv
Odpověděl Dave_Pv pro téma Re: Odpojení aut. sytiče
Já to nemám zapojené vůbec a problémy nemám ani v zimě :-)

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #10 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: Odpojení aut. sytiče
Tak jsem s tím laboroval a zjistil jsem, že ten jezdec už dál posunout nejde, resp. jde ale nemá to už na nic vliv, aut. sytič je nadoraz vlevo, čili na nejnižší otáčky. Takže jsem chtěl stáhnout volnoběh jako takový, ale asi to neumím:

přímo za tím lankem aut. sytiče je rovnoběžně vodorovně závitová tyčka. Na jedné straně s opírá o doraz plynu, na druhé straně má zářez na šroubovák a pojišťovací kontramatku. Logicky jsem teda usoudil, že když jí vyšroubuju, povolím tím doraz plynu a snížím tím volnoběh. Vyšrouboval jsem jí asi o půl centimetru, doraz se o ní stále opíral (čili se hýbal, neboli povoloval), ale na otáčky to nemělo vliv. Takže tam to asi neni. Kde teda se seřizuje volnoběh?

Samozřejmě jsem to dělal při ohřátém motoru.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #11 od alain
Odpověděl alain pro téma Re: Odpojení aut. sytiče
Já taky jezdím bez toho sitiče a no probléma ají v zimě.A volnoběh se nešteluje na sytiči,ale jak ti vede plynové lanko,zkus jestli není moc napnuté a potom povol šroubek z kontra matkou.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #12 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: Odpojení aut. sytiče
EDIT: tak trochu to pomohlo, volnoběžné otáčky jsou o něco nižší. Zkusím to povolit ještě víc.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.442 sekund
Powered by Kunena fórum