-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - diesel
-
turba
turba
14 roků 5 měsíců zpět #1
od psmecar
panove prosim vas nevite jaky je rozdil v tech turbech kkk oproti garett mej jsem pred tim jiíny motor na kterem byl garett a tet mam kkk a zdase ze tolik netahne pri stejnem plnicim tlaku a pritom je cele vporadku
732519106
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 5 měsíců zpět #2
od TDGT
rozdil mezi turbama neni zadnej, pouze vtom ze garret se daval do novejsich verzi TD ale ted nevim presne od kteryho roku ale tusim 93, jinak je rozdil v prirube turba, kazdy znich ma trochu jiny uchyceni, Jinak turba sou nastaveny obe na stejny plnici tlak tzn 0.8 b, spis je mozne ze je nejaky malinky rozdil vtom ze nektere znich nabiha mozna trosku v jinych otackach ale meli by byt stejne, spis bych videl chybu nekde jinde pokud mas jinej motor tak zkratka nevis v jakym je stavu, to znamena ze uz nemusi byt ve 100 procentni kondici, pokud to neni zadnej lenoch nechal bych to byt
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 5 měsíců zpět #3
od psmecar
praveze tento motor je daleko lepsi nez ten co jsem mel aspon podle zvuku a chodu ale tah toho motoru se mi nezda to turbo je asi linejsi garette co jsem mel pred tim kdyz seplo tak to byl hrozny sykot a velka kopacka do sedadel ale stim kkk zadny sykot jen pohvizduje ale netahne tak jak to stare asi tam dam toho garett a bude klid
732519106
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 5 měsíců zpět #4
od TDGT
zvuk muze mit motor vklidu dobrej podle toho se ridit nemuzes, tam muze tech faktoru byt strasne moc, klidne i cerpadlo, nejjednodusi by bylo zkusit kolik turbo skutecne tlaci pokud to bude tech 0.8 tak je to v poradku, ale co si tak vybavuju tak ten motor co si mel predtim byl trosku poladeej na cerpadle a turbu pokud je to to tipo co sem vudel jednou na nejakym srazu a melo ocouzenej zadek
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 5 měsíců zpět #5
od psmecar
jo jo melo to ocouzeny zadek tady sem jeste na cerpadle nepridal ale nejde mi do hlavy ten zvuk toho turba myslim ze se pomalu roztaci a proto tak netahne driv to v tech trubkach jen buracelo ale tet to ma zvuk jak nejaka skodovka jestli neni trochu pridreny to turbu proto by mohl byt ten pomalej nastup
732519106
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 5 měsíců zpět #6
od TDGT
jo jo melo to ocouzeny zadek tady sem jeste na cerpadle nepridal ale nejde mi do hlavy ten zvuk toho turba myslim ze se pomalu roztaci a proto tak netahne driv to v tech trubkach jen buracelo ale tet to ma zvuk jak nejaka skodovka jestli neni trochu pridreny to turbu proto by mohl byt ten pomalej nastup
tak pokud uz si to predtim koupil poladeny a ty osobne si stim nic nedelal, tak je jasny ze se ti to ted zda linejsi protoze ted mas holou serii
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 5 měsíců zpět #7
od TDGT
nemas nejaky fotky? celkem me zajima jak to auto ted vypada
jinak jak rikam zkus zmerit kolik to turbo tlaci a uvidis, ale podle me je to proste tim zes byl zvyklej na en motor predtim a ted mas seriovej a proto to tak nejede
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 5 měsíců zpět #8
od psmecar
tam jsem mel pridane jen na nafte a to je svechno turbo na 0.8 bar tak jak mam tet a fotky neco malo spis jen vnitrek
732519106
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 5 měsíců zpět #9
od BlackJack
Oba druhy turbodmychadel mám doma ... KKK jako nové a Garreta orezlého, ale funkčního. Patrné rozdíly při pohledu okem jsou velikost (Garret je menší) a regulace plnícího tlaku - Garret má tyčinku mezi oběma komorama, KKK má vyvedenou trubičku do regulace. Obě verze umožňují zvýšit plnící tlak
. Příruby jsem však nějak neporovnával, ale měl jsem za to, že obě turba jsou zaměnitelná.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 5 měsíců zpět #10
od psmecar
Tak dneska jsem to zkousel a turbo se dostane na 0.8 bar az kdyz mam tak 3500 ot .za.min a pak zacne takat ale to je moc pozde nevis cim by to mohlo byt krome toho treba ze je pridrene to turbu
732519106
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 4 měsíců zpět #11
od Octava
Tak dneska jsem to zkousel a turbo se dostane na 0.8 bar az kdyz mam tak 3500 ot .za.min a pak zacne takat ale to je moc pozde nevis cim by to mohlo byt krome toho treba ze je pridrene to turbu
Pridej na nafte a uvidis jak to pojede lip odspoda
Tipo 1,9TD 66KW-1,2Baru
No Smoke No Fun
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - diesel
-
turba
Vygenerováno za 0.495 sekund