Kroužky - očka uchycení výfuku

Více
14 roků 1 měsíc zpět #1 od Předseda
Po roce se mi zase utrhly všechna gumová očka, na kterých visí výfuk. Už toho mám celkem dost, měním je rok co rok. Někdo mi říkal, že v originálních je uvnitř lanko. Šel jsem proto přímo k Židovi, ať mi prodá origo, ale ten mi tvrdil, že v původních lanka taky nejsou. Jak to teda je?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #2 od Předseda
Na Ritmu mám ty co jsou nahoře vlevo. Na Tempru jsem kupoval nějaký univerzály, na obrázku nahoře vpravo. Už je to asi třetí typ, co jsem zkoušel a všecky stojej za prd. Tendle je tuším z felicie. Vlevo dole je nové očko, to mi židák prodal a vypadá že je to to samý, co bylo na Ritmu předtím. Vpravo dole je něco, o čem tvrdí, že má být na Tempře a chtěl za to navíc 60 korun za jedno 8O a je to taky jenom kus gumy.



Ví teda někdo, co tam má správně být, kde to sehnat a kolik to má stát?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #3 od BlackJack
Který se ti trhá? Na koncovém dílu výfuku nebo jeden z těch, co je na středovém dílu výfuku ?

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #4 od Předseda
Ty středový samozřejmě. Všechny. Vzadu je pořádný gumový špalek. Ten se mi sice kdysi u starý tempry utrh taky, ale tam byl snad ještě původní z výroby.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 1 měsíc zpět #5 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Kroužky - očka uchycení výfuku
tady se podívej na ceny:
Ale u toho bosalu nepoznáš jaká je to guma

www.autokelly.cz/#PATH=3761801;80;25753;...T=1|SD=0|ST=0|LNG=0|

Nevím proč se mi tá adresa nedaří zkopírovat celá, ale mrkni na auto kelly.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #6 od Předseda
Dík. Ty Starline kroužky jsem zkoušel taky a taky praskaj. A vůbec - vám to drží víc jak rok, rok a půl?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 1 měsíc zpět #7 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Kroužky - očka uchycení výfuku
Mně ano. Auto je v doma přes 2 roky a nic.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #8 od Charles
už 2 a půl roku od výměny výfuku a drží bez problémů...kupoval jsem made in italy

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #9 od skypan
no nevím...na ropákovy mě neodcházeli,nepamatuji se jestli se shodovali s benzínákem,páč na ropě byl asi tezší vejfuk a i větší roura(myšleno i tlumiče),ale co takhle zkontrolovat vlnovec(pokud ho benzínák má),co je za svodama z motoru jestli je v pořádku,napadá mě že máš přílišné vybrace od motoru a tím pádem se i rychleji unavují(praskají) ty kroužky.
páč se to přenáší do trubky a na tu délku přez celé auto to znát asi bude.
ber to jenom jako postřeh,či nápad. :)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #10 od TooM-As
Jo po vlnovci bych šel první , a dál bych se podíval na začátku tunelu cca pod řadičkou má být párový závěs , ten je větsinou urezlej a prasklej.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #11 od michal_tipar
za šest let mi nepraskl žádný a kupoval sem je s polským výfukem Polmostrow... Nemáš náhodou ty držáky někam posunutý aby se to tahalo? Držáky musí sedět pod sebou jinak se přetrhne cokoliv tam dáš (snad kromě toho zmiňovaného lana). Já sem musel jeden držák na výfuku posunout o cca 2cm, buď byl blbbě navařený nebo je držák na autě jinde než na modelu co to podle něj dělali. Udělal sem z pásovice potřebný tvar a přichytil U-třmínkem. Po letech provozu se to osvědčilo... Kupodivu i výfuk vydržel nějakých šest let bez problémů a zvenku vypadá furt dobře...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #12 od Předseda
No to se z toho pos... já tam pod to zítra vlezu a nafotím to, třeba vás napadne konkrétní příčina. Já nevím jak to tam přesně má vypadat, vy to víte.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #13 od jirkaR
za 7 let jsem měnil 2x ale jak píše michal nemáš to moc napnuté?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #14 od joki
Ja som tie gumy nahradil malými tažnými pružinami. Nie je to sice origo
ale zato sa nemusim bať roztrhnutia. Dokonca som si istý že prežijú aj celé Tipo.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 1 měsíc zpět #15 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Kroužky - očka uchycení výfuku

Ja som tie gumy nahradil malými tažnými pružinami. Nie je to sice origo
ale zato sa nemusim bať roztrhnutia. Dokonca som si istý že prežijú aj celé Tipo.


To je špica nápad, v jednoduchosti je krása. Pružiny si umím udělat sám a príště to tak udělám. :god:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.493 sekund
Powered by Kunena fórum