Odstranění olejového chladiče

Více
12 roků 9 měsíců zpět #1 od Brda
Mám tipo 1.9 td na výměně motoru,který jsem zadřel díky prasklé olejové hadici.Mechanik mi navrhoval že by ten chladič úplně odpojil a jezdil bych bez něj.Prý jiná auta chladič nemají a jezdí.Prosím kdo máte s tímto zkušenost,napište.

fiat tipo 1.9 td

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #2 od matespv
olej nesmí být moc ohřátý-tím ztrací mazaci schopnosti, ale myslim si ze to ptoblemy delat nebude, v praci sme borcovi na lagune taky odejmuli chladic oleje porotoze z nej uchcaval olej a jezdi mu to do tedka takze bych se toho nebal, mozna bych nalil kvalitnejsi olej

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #3 od Charles
škoda, že nemáte budík na teplotu oleje, bez toho chladiče bych rozhodně nefungoval, umí se krásně přehřívat od turba a navíc u těchto dieselů je to o to důležitější, aby nebyl přehřátý, protože je turbo tím olejem chlazené. Kdyby bylo vodou chlazené, je to jiná kapitola.
Takže neriskuj a sežeň si nějaký starší chladič (je stejný z brava, dedry, delty atd.) a nebo nechej udělat nové hadice, to je otázka pár stovek.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #4 od matespv
tipo nema vymenik voda-olej?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět - 12 roků 9 měsíců zpět #5 od Brda
Problém je v tom že mechošovi musím do dvou dnů dát vědět,jak jsem se rozhodl s tím chladičem-odebrat nebo ne a nechal to na mě...Nejde mi o chladič nebo hadice,mám vše náhradní,ale jestli to pojede bez nich...

fiat tipo 1.9 td
Poslední změna: 12 roků 9 měsíců zpět uživatelem Brda.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #6 od Charles

matespv napsal: tipo nema vymenik voda-olej?


má pouze 2.0 16V sedicivalvole pod olejovým filtrem.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #7 od Charles

Brda napsal: Problém je v tom že mechošovi musím do dvou dnů dát vědět,jak jsem se rozhodl s tím chladičem-odebrat nebo ne a nechal to na mě...Nejde mi o chladič nebo hadice,mám vše náhradní,ale jestli to pojede bez nich...


samozřejmě to pojede i bez toho, ale jak říkám asi ne moc dlouho, zaděláváš si na další průser a možná i další motor nebo minimálně odvařené turbo ;) kdyby to tam být nemuselo, tak si myslíš, že by to tam jen tak výrobci dávali, protože se jim zrovna chtělo? :woohoo:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #8 od matespv
tak jestli mas druhy v poradku tak ho tam stoprocentne dej, jinak charles dik za ujasneni :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #9 od Brda
Všem děkuji za odpověď.Rozhodl jsem se že,druhý chladič oleje nechám namontovat...Asi tam není bezdůvodně!

fiat tipo 1.9 td

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #10 od F@ster

Brda napsal: Rozhodl jsem se že,druhý chladič oleje nechám namontovat...Asi tam není bezdůvodně!

Rozumné rozhodnutí ;)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 8 měsíců zpět #11 od petrpavlicek
ja na svem aute tempra 1.9tdjezdim bez olejoveho chladiče doted po bouračse sem ho utrhl a nový stoji okolo 5 tis.tak sem to jen propojil hadicí a je to lepší auto i vzimně lépe topí :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 8 měsíců zpět #12 od BlackJack
Ve své podstatě je motor jen kliková soustava, válce a pár pístů, to postačí k pohonu kol. Ostatní komponenty kolem motoru jen zajišťují správné fungování těchto základních součástí motoru. Tím, že se vyndá olejový chladič, se v létě bude zvyšovat teplota oleje nad stanovený rámec konstruktéra motoru.

Pokud se vymontuje olejový chladič, motor bude nadále fungovat, ale příslišná teplota oleje může mít vliv na životnost součástek, jako jsou kluzná ložiska klikové hřídele, turbodmychadla apod. Domnívám se však, že porucha motoru vlivem vyšší teploty oleje by se dostavila až po několika tis. najetých km. Stejný efekt ale může mít pozdní výmena oleje. Jinak připomenu, že vyšší teplota oleje způsobuje jeho degradaci a tím zkrácení životnosti olejové náplně.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.475 sekund
Powered by Kunena fórum