-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - diesel
-
Veřejné poděkování FIATu
Veřejné poděkování FIATu
12 roků 9 měsíců zpět #1
od Předseda
Děkuji Ti, ó velký FIATe, že jsi ve své nekonečné prozřetelnosti zabudoval do mé tempry VYHŘÍVANÝ PALIVOVÝ FILTR! Nechť výrobní linky tvé vždy odbyt najdou. Amen!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #2
od F@ster
Jojo, to je naprosto geniální věc...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #3
od jumbo
Blbý dotaz: Předsedo,to je jen u nafťáků? A jak se to pozná?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #4
od alain
Nejsem sice Předseda,ale je to jen u naftáku je to takové mezikruží mezi naftovým filtrem a držákem toho filtru a vedou tam dva dráty.Většinou černé barvy a z nejakého plastu či keramiky je to pevné a křehké.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Poděkovali: jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #5
od jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #6
od Max-el
jj, je to dobrá věc, každopádně to v těchto mrazech stejně nevyužiju, protože jsou jiné věci, co se rozbijou.
Odešel mi spojkový válec
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #7
od User_69
Ahoj, ohřívání je příjemná věc, ale stejně po čase se ti za**re filtr takovým způsobem, že už je nepropustný a musí se vyměnit, potřeboval bych radu pro kámoše, který vyměni filtry a teď nemůže zaboha nastartovat (ruční pumpa na naftu chybí) pořád točí, točí fitry nové ale nastartovat nemůže, venku -10°C a on je v pasti, dříve to po 3minutách startování naskočilo, ale od té doby, co mu snaživý soused poradil vyměnit všechny filtry nemůže natočit, baterka je už skoro vyčerpaná a nafta stále padá.....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #8
od matespv
napustili ste filtr naftou nezz ste ho tam dali? jestli ne tak to udelejte a kdyz porad nic tak povolte trysky at se to odvzdusni
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #9
od User_69
ahoj, dík,
myslíš trysky, jako vstřiky? filtr byl naplněn naftou co to šlo, vlastně to ani nejde naplnit celé
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #10
od Max-el
no, mě kvůli ucpanému naftovému filtru nakládala odtahovka.
Výměna probíhala jenom kus za kus, napustil se sám. Nic jsem u toho neřešil. Ale bylo to na Stilu, jak je na tom Tipo/Tempra, to netuším
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #11
od ivobr
ja ho tiež pri výmene neplním naftou. chytí to na naftu čo je v čerpadle a hned mu pridám aby mi to nezdochlo kým prejde ten vzduch a je to.
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #13
od Skyline
další geniální věc co fiat použil je viscodrive
na sněhu do kopce rozjezdy uplně v klídečku a jen sem megana objel kterej se nemohl rozjet
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #14
od Předseda
To sice nevím co je, ale tempra se na sněhu chová velice způsobně.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět - 12 roků 9 měsíců zpět #15
od F@ster
Skyline.ni napsal: další geniální věc co fiat použil je viscodrive na sněhu do kopce rozjezdy uplně v klídečku a jen sem megana objel kterej se nemohl rozjet
Přesně tak, máme to na Kappě, už jsem si to i ozkoušel a je to docela super záležitost...
Poslední změna: 12 roků 9 měsíců zpět uživatelem
F@ster.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - diesel
-
Veřejné poděkování FIATu
Vygenerováno za 0.469 sekund