Tipo 1,7Diesel - startuje, ale nenastartuje

18 roků 7 měsíců zpět #1 od Anonymní
Ahoj priznivci Tip,
mam problem s nastartovanim motoru.

Pri otoceni klicku starter toci, z vyfuku jde kour, zni to jako by motor chytnul kazdou chvili, ale nakonec nic. I kdyz jednou mi to i chytlo, ale po 15 vterinach zase zdechlo.

Nevim cim to muze byt, nez motor zacal trochu blbnout tak jsem pri psani sms zabloudil do struhy, ale nebylo to nic vazneho - jen mi tam sjely prava kola a vytahnulo me jine auto v pohode.

Zatim co jsem se dozvedel, ze by to pry mohlo byt rozvodovym remenem - je to mozne? Napada vas nekoho jeste jiny duvod?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #2 od Dresik
Jo mohl ti přeskočit rozvoďák, může to třeba přisávat do nafty vzduch..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #3 od Bofh

Jo mohl ti přeskočit rozvoďák, může to třeba přisávat do nafty vzduch..


no na ten vzduch bych moc nesázel, spíš ty rozvody, protože kdyby to přisávalo vzduch, tak když už by se to nastartovalo, tak by to běželo normálně.

Stroje ovládají.......mou mysl.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #4 od Tkevlar
Souhlasím s rozvodákem. Delalo mi to stejne kdyz jsem spatne nasadil.

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #5 od klidek

Souhlasím s rozvodákem. Delalo mi to stejne kdyz jsem spatne nasadil.


a nemuže to byt žhavení ??? když zapneš zapalovaní cvakne ti v krabici a po cca 8 až 10 vteřinách cvakne podruhe a osvětlení kabiny začne jasněji svítit ????

TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 6 měsíců zpět #6 od Anonymní
rekl bych ze to zhavi dobre.. do zhavicu proud jde cca 20 vterin po otoceni klicku v zapalovani, pak jde slyset cvaknuti a proud prestane kolovat

za poslednich 40km jizdy se asi 15x motor "pridusil" az tak ze chcipnul, ale nastartovat pak sel.. 8O co to?? uz par tydnu po vikendech vyvarujeme kastli a tak, takze vice casu na motor bude az tento vikend..

pry by mohlo byt zavzdusnene cerpadlo, jeste presne nevim jak odvzdusnit, ale napojil jsem kelimek s naftou primo na cerpadlo (aby nemuselo tahat naftu pres zavzdusnene potrubi az z nadrze). jestli je to spravne - za jak dlouho by mel motor naskocit?? chytlo mi to sice, ale proslapnul jsem plyn pro blaho sveho sluchu, a vycuclo mi to ten kelimek a zdechlo 8) baterka uz pak byla vybita..

nebo muze byt naky problem s elektrikou u toho cerpadla?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #7 od Dresik
Tam vede pouze dratek k elektromag. ventilu ktery otevira privod nafty..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #8 od rat21

Tam vede pouze dratek k elektromag. ventilu ktery otevira privod nafty..


To bol moj pripad. Na volnobeh motor bezal normalne, po pridani plynu sa dusil a pri rozbiehani mal snahu zdochnut. Bol nalomeny kabel k EM ventilu.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.079 sekund
Powered by Kunena fórum