pomoc rada ohledně vstřikovacího čerpadla

Více
6 roků 5 měsíců zpět #1 od Aler
potřebuji radu, vyměnil jsem motor ve Fiatu Tempra S.W. rok 93 1.9 Td. namontován motor z Tipa stejný typ ale s čerpadlem Bosch a původně bylo Lucas. čerpadlo Lucas ma na sobě jaký si senzor polohy a z něj vedou dva kabely, ale u čerpadla Bosch je tento senzor jinej a vede z něj kabel o třechg žílách. řeším problé jak to zapojit a na co to vůbej je. na rovinu ve vstřikovacích čerpadlech sem uplnej lajk.
máte někdo schéma kam tyto kabely vedou a na co to je?
děkuju za pomoc.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
6 roků 5 měsíců zpět #2 od ivobr
a bez toho ti to nejde? a kolko kw má ten motor 59 či 66? ja mám 66 kw a na čerpadle nemám ten potenciometer alebo čo to je. ak teda myslíš tú somarinu pripevnenú nad pridávaním plynu. mal som s tým tempru na súčiastky ale neviem načo to tam bolo. myslel som si že to majú 59 kilowatové motory aby docielili lepšiu spotrebu. lebo všetko je úplne rovnaké s motorom bez toho. okrem toho carajchu na čerpadle tam bola ešte nejaká somarina,do ktorej išli kadejaké hadičky a bolo to niekde pri nádobke na servoolej ak si dobre pametám. bolo by zistiť na čo to je vlastne napojené a vyhodiť to s tade ak sa dá. ja som mal štyri motory a bolo to len na jednom.

fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
6 roků 5 měsíců zpět #3 od alain
jo jo ten bazmek je potak na vrchu čerpadla,měl jsem same 66 kw a na ani jednom to nebylo zapojené a jezdilo to jak čert.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
6 roků 5 měsíců zpět #4 od Aler
jezdí to i bez toho, momentálně je to odpojené, je to 66kw, ale je to líné jako prase a vůbec to nečoudí na to že to je dieslák. takže možnost je se na to vysrat a nechat to odpojené a přidat trochu nafty na čerpadle. hledám schéma na co jsou ty kabely a kam vedou že bych je dozapojil ale fakt netušim zda to má význam s výkonem nebo ne. jak sem psal čerpadlo lucas má dva dráty a bosch tři. nemáte hoši nějaká schémata? jinak jak sem se tu dočetl tak na Bosch čerpadle sundat ten červený krouže a do prava šroubováním se přidává nafta. je to tak.
dík

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
6 roků 5 měsíců zpět #5 od ivobr
Ja tam nemám červený krúžok,ale je to šrouba na plochý šroubovák zaistená 8 maticou na 13 klúčik na strane cievky ktorá uzatvára palivo. väčšinou je zatretá žltou farbou a pridáva sa zakrúcaním tej šrouby.

fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
6 roků 5 měsíců zpět - 6 roků 5 měsíců zpět #6 od alain
Pokud to je line,tak se podívej na hadičku co přidava naftu.Na tom čerpadle je membranové přidavaní nafty podle tlaku v turbu.Pokud máš dobré turbo.
Soubor přílohy:

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Poslední změna: 6 roků 5 měsíců zpět uživatelem alain.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
6 roků 5 měsíců zpět #7 od Aler
turbo by mělo být ok, točí se lehce a hadička je taky ok.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
6 roků 5 měsíců zpět #8 od DURI123
skus vyfotiti to cerpadlo ako to vyzera, zaujimalo by ma to

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 10 měsíců zpět - 5 roků 10 měsíců zpět #9 od Logisticz
Az mas lenive TD, pokukaj si hadice ci su neni prasknute alebo derave, od turba az po sanie...tak isto ti moze pasivne otvarat ventil na turbe co reguluje plniaci tlak....pripadne na cerpadle co mas ten komincek tak v nom je membrana a pod nou je gulatina s takym kuzelovitym vybratim....mne sa stalo na starom cerpadle ze som to mal zaseknute a ani za boha s tym pohnut...potom som to rozbehal kladivom !....ak to beha ako ma tak uz iba turbo....ja som uplne privrel ten ventil na turbe a tlaci mi turbina aktualne 1,1baru....ale teto turbiny su zavisle aj od pridania paliva....keby pridam paliva tak tlaci 1.5 baru ale riskovat nebudem :D


PS: ten potenciometer na cerpadle je na EGR ventil, s nim si nejaka riadiaca jednotka sleduje polohu plynu
Poslední změna: 5 roků 10 měsíců zpět uživatelem Logisticz.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.392 sekund
Powered by Kunena fórum