teplota motora + ovzdušnenie chladiacej sústavy

  • ZR
  • Autor tématu
11 roků 1 týden zpět #1 od ZR
Zdravím mám taký menší problém, menil som termostat a teraz mi drží stále teplotu okolo 90 stupňov (viem že je to prevádzková teplota dieselového motora) ale začalo mi vytláčať vodu a v expanznej nádržke sa tvorí nejaká penová hmota...začlo nadúvať aj hadice takže je v sústave asi ešte nejaký vzduch.chcem sa opytat ci niekto nevie kde treba umiestnit ovzdušňovací ventil Či trubicu pre prívod do kúrenia alebo na tú hadicu čo z kúrenia vychádza našiel som na internete že tie ovzdušňovaky majú byťt dva a mam len jeden tak ak niekto vie č o s tym dik za radu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
11 roků 1 týden zpět #2 od joki
Ak je chladiaca sustava ok -mala by sa odvzdušnit sama . Ja si myslým že aj bez odvzušbovaka.Pretože chladič je prepojený do dopuštacej nadoby tenkou hadičkov z vrchu.

Mimochodom-jeden odvzdušnovak by mal byt aj na vrchnej časti chladiča na strane spolujazdca.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
11 roků 6 dní zpět #3 od ivobr
tak ako hovorí joki,pokial je všetko ok tak sa to odvzdušní samé. ja som tempru v živote neodvzdušnoval. možno ti prepálilo tesnenie pod hlavou alebo praskla hlava ked to tlakuje.

fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
11 roků 6 dní zpět #4 od matko228
tiez som uvazoval ci to nebude hlava , alebo podfuknute tesnenie .. skus otvorit na mieste nadrzku a popridavat .. ak vyhadzuje vodu tak bud hlava , alebo tesnenie ..

Fiat Tipo 1.9 TD r.v 1994 66 kw :) No smoke , no fun :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.309 sekund
Powered by Kunena fórum