Vyčistenie chladiacej sústavy

Více
5 roků 6 měsíců zpět #1 od ZR
Vyčistenie chladiacej sústavy vytvořil uživatel ZR
Zdravím. Chcel by som sa opýtať ci noekto nemá skúsenosti s čistením chladiacej sústavy .
Sú na to rozne pripravky ale nevieye niečo dobré odporučit?

Fiat Tipo 1.7 D
Fiat Tipo 1.9 TD
Fiat Tipo 1.9 T.ds.X
Fiat Tipo 1.6 i.e.
Fiat Tipo 1.4 i.e.
Fiat Tipo 1.9 TD

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #2 od cembrit
Ahoj zkušenosti s tim trošku sou ale ne zrovna dobrý většinou to funguje tak že koupíš nějakej humus kterej napochoduješ do chladící soustavy necháš nějakej čásek pusobit jednou je to za běhu motoru podruhý pri stojícím a pak po nějaký době vypustíš. Na co bych tě chtěl upozornit je to že ti může zamávat u takovýho auta těsnění pod hlavou za mý pusobnosti v jednou autoservisu sem to viděl 2x a pokaždý u staršího auta soustavu to vyčistilo o tom žádná teklo z toho tokila rezu že sem nevěřil vlastním očím ale zárověn to vyčistilo i starý nebo načatý tšsnění pod hlavou. moje rada je pokud nemusíš tak to nedělej protože když ti to veme těsnění tak to rovnou mužeš udělat při sundaný hlavě a sou s tim akorád starosti. Sem stará škola třeba existuje něco co je spolehlivý a určo někdo poradí líp ale já bych do toho určitě nešel.

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #3 od ZR
Odpověděl ZR pro téma Vyčistenie chladiacej sústavy
Tesnenie.pod hlavou je cistonové nedávno menené bola.dole.celá.hlava ale lepšie sa to už vyčistit cez.kanále.nedalo ale stále sú tam nejaké čiastocky hrdzy.. tak to mám nechať tak?

Fiat Tipo 1.7 D
Fiat Tipo 1.9 TD
Fiat Tipo 1.9 T.ds.X
Fiat Tipo 1.6 i.e.
Fiat Tipo 1.4 i.e.
Fiat Tipo 1.9 TD

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #4 od cembrit
To záleží na tom jestli to dělá problémy nebo ne. Jestli to chceš jako prevenci tak bych se na to vyprdl naučil sem se že u tědlech pekáčů starejch lepší neštourat do toho co funguje a bejt rád že to funguje jasný že kdyz se něco posere tak opravit musíš. No a pokud ses si jistej že to je zdrojem problémů tak směle do toho jen si myslim že litinovej blok bude mít vždycky rezavou vodu ostatně mám ji tam taky už 3 roky :laugh:

Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Poděkovali: jumbo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #5 od Ricsi257
Treba tam mat stále nemrznúcu zmes a potom ti to nebude hrdzaviet :D :D su vňom antykorózne prísady ,ja čo som mal autá ani v jednom nebola nikdy hrdzavá voda :) a cembrit stym tesnenim má pravdu a moze to pokazit aj vodnú pumpu ,rozhodne kým niesu problémi tak by som tam nedával žiadne čistiace prísady.
Poděkovali: jumbo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #6 od Charles
já jsem to u svých aut čistil několikrát...
ale tyhle čističe bych taky nepoužil !! jak psali jiní, tak to něco odsere (těsnění, vodní pumpa, nebo začne kapat topení) ber z potaz, že taky za ty roky se tim utěsnily drobné průsaky (třeba spojení hadic) a když to vypláchneš, bude ti to téct...

já to čistil vždy tak, že jsem vypustil staré chladivo, chladič samotný jsem doma propláchnul tlakem horké vody a vrátil zpět, pak jsem nalil čistou destilku (nikdy nedávat vodu z kohoutku!) jezdil jsem s tím pár dní, vypustil to, dal novou vodu s trochou fridexu (třeba na -5°C) zase jezdil a pak vypustil...no a nakonec už namíchaná směs destilky s fridexem na požadovaných -30°C, už nebyl problém s tím, že bych měl vodu rezatou...

velice často je ta rez způsobená hlavně tím, že tam domácí kutilové nalijou obyčejnou vodu z kohoutku a myslej si, že to je stejné jako destilka, což jsem už i mockrát slyšel od různých lidí, na co platit 50kč za 5l vody, když doma z kohoutku ji maj tu samou za korunu...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)
Poděkovali: jumbo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 6 měsíců zpět - 5 roků 6 měsíců zpět #7 od Ricsi257
aký más rozdiel ked tam dás normalnu vodu s nemrznúcou čo obsahuje antikorozne prisady a aj prisady proti vodému kamenu, alebo to isté len s destylovanou ?
Poslední změna: 5 roků 6 měsíců zpět uživatelem Ricsi257.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #8 od Charles
další, který si myslí, že je to stejné...
kdyby to bylo stejné, tak proč by se destilka prodávala a vyráběla??
prostě obyčejná voda obsahuje rozpuštěné minerály a ty se ti v motoru budou usazovat i s fridexem!

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #9 od cembrit
Charles ma pravdu je v tom rozdíl a to z toho důvodu že jak se ta voda ohřejvá a chladne tak se z ní uvolnujou ty minerály co obsahuje a jak víme tak při vaření vody i když to tak nevypadá vzikaj bublinky kyslíku který tam tomu pomáhaj destilka žádný minerály nemá je čistá tudiš nemúže pustit žádnej humus a to že fridex má antikorozní účinek je hezký ale zároven se na každý flašce dočtu že se to míchá s destilkou a tak to funguje antikorozně s vodou z vodovodu nadrbanou ruznejma sračkama třeba chlorem se to chová jinak :) chlor je težce korozivní

Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Poděkovali: jumbo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #10 od Charles
jsem rád, že to někdo napsal jinej, já na to neměl sílu...
a je to tak, že fridex s obyčejnou vodou má zcela jiné vlastnosti než s destilovanou, zmiňovaný ten chlor snižuje jeho mrazuvzdornost
ono taky málo kdo ví, že třeba fridex samotný bez vody má špatné vlastnosti na odvod tepla, proto musí být v motoru vždy míchaný s vodou

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.403 sekund
Powered by Kunena fórum