Turbo na 1.7D???
Chcem sa opytat ci sa vyrabali aj 1.7 ale s turbom, alebo ci sa neda namontovat z 1.9?
Diki moc.
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dá se to potom přivézt na technickou, nechat zapsat do papírů a je to legální? A nestojí ta legalizace majlant?
A potom předpokládám, že 1.7 motor bude bez problémů jezdit na řepku a podobné srágory, ale ten 1.9 bude asi složitější, a tam jsou prý problémy. Dá se s 1.9 turbem taky jezdit na olej? Nebo jsem úplně vedle a je to třeba i lepší než ten 1.7? Ještě jsem nezkoušel naftu ničím pančovat, ale člověk nikdy neví. Rád bych si tu možnost zachoval.
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Legální to určitě není Na emisích mi to prošlo v pohodě, byl jsem u známýho. Ale hodnoty 1,7D jsem s velkou rezervou splnil i s 1,9TD. Nutno ale dodat, že motor mám po kompletní GO včetně odborně seřízeného čerpadla a trysek. Na technickou jsem jel radši s druhým známým, který má potřebné kontakty a nechal jsem ho tam o samotě, takže nevím, jak to probíhalo. Ale technickou mám. Čísla motoru a typ mi papírově sedí. Technicky ta přestavba z 1,7D na 1,9TD proveditelná je, potřebuješ k tomu ale i funkční vrak auta 1,9TD, protože jsou tam jiné přední pera a tlumiče, na řízení se servem, je tam trochu jiná konzola řazení, atd.
Kolko ta stala GO a v com sa zlepsili vlastnosti motora. Tiez sa na to chystam, ale len chystam, zerie mi to vela oleja a do kopca 4-ka uz moc ist nechce.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kolko ta stala GO a v com sa zlepsili vlastnosti motora. Tiez sa na to chystam, ale len chystam, zerie mi to vela oleja a do kopca 4-ka uz moc ist nechce.
Abych řekl pravdu tak to přesně vyčíslené nemám. Já generálkoval celé auto, dělal jsem to s otcem (spíš jsem mu pomáhal ) a otec mi to taky pomáhal financovat. Řekl bych, že jsem mohl utratit kolem 60.000,- 8O . Turbo se mi podařilo sehnat nové za 8000,-, písty stály taky kolem 8000 - 9000,- výbrus 500,-, nové rozvody, všechna těsnění,... nevím co ještě všechno. Na ten motor mohlo padnout tak 25 - 30000,-, na druhou stranu je prakticky nový. Dělali jsme to sami a otec si s tím dal opravdu záležet. Olej nežere, zatím nevím, kolik jsem najel, protože mi přestal ukazovat tachometr - ještě musím vychytat nějaké mouchy. Jestli motor jede lepší než předtím nevím, já to koupil jako nepojízdný vrak, takže nemám srovnání. Akorát jsme nekontrolovali převodovku a ta trochu pouští olej a navíc má v prd... synchrony na 2 a 3.
Pokud je zbytek auta zachovalý, o GO motoru lze uvažovat, pokud ne, tak v tom utopíš strašný prachy...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TD, FIAT PUNTO 1.7TD, PUNTO S 1.1 , PUNTO 1.2 60SX, Lancia kappa SW 2.4i
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 51
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
i technickou projdes....akorat sundas turbo a vymenis sani..a t ymotory sou na pohled uplne identicky... a rozdil v jizdnich vlastnostech je nepopsatelnej....mozna akorat jede to jak pichla svine....mam tam 215 gumy a staci aby trosku mrholilo bo byla vlhci cesta a musim fakt hodne s citem na plyn .. porat to hrabe...
Sundáš turbo, vyměníš sání, vyměníš výfuk a asi ti to nepojede, protože vstřikovací čerpadlo na turbodieslu dává naftu podle tlaku turba...
Není lepší na technickou poslat někoho, kdo tam má známosti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
i technickou projdes....akorat sundas turbo a vymenis sani..a t ymotory sou na pohled uplne identicky... a rozdil v jizdnich vlastnostech je nepopsatelnej....mozna akorat jede to jak pichla svine....mam tam 215 gumy a staci aby trosku mrholilo bo byla vlhci cesta a musim fakt hodne s citem na plyn .. porat to hrabe...
Sundáš turbo, vyměníš sání, vyměníš výfuk a asi ti to nepojede, protože vstřikovací čerpadlo na turbodieslu dává naftu podle tlaku turba...
Není lepší na technickou poslat někoho, kdo tam má známosti
Ale pojede, len pod plynom to bude hrozne hulit. Takze emisiami to urcite neprejde.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.