1.9td škytá a problém se sytičem

Více
18 roků 3 týdnů zpět #1 od tonna85
přátelé mám problém.jedná se o tipo 1.9td 66kW bez katu rv 92 110tis km (sytič lankem).
první potíž je v sytiči(pravděpodobně).za studena,okolní teplota cca 0st C,po nastartování (na poprvé) drží otáčky asi 850.Po pár minutách se to zvedne na 1000 a pak se to pomalu zvedá až do asi 1200.To je ještě motor studený. Jenže i při teplotě motoru 70st C to pořád drží těch 1200. To mám za sebou tak 12minut jízdy.Když to potom trochu "proženu" zahřeje se to na asi 85st C a už drží správně 850.Podle mě to málo přidává za studena a pozdě vypíná.
A druhý problém,možná úzce související,je ten,že po tom nastartování za studena to běží na těch 850otáček a občas jakoby "škytne" a vynechá na 3 válce(že by chudá směs?,vstřik?).Ani za studena to nijak extrémě nečadí, motor moc naběháno nemá, ale v tu chvíly kdy "škytne" vyletí šedobílý dým.Udělá to tak cca 20-30za minutu a naprosto nepravidelně.Ale jen u studeného.Za tepla "neškytá".Jinak myslím i motor jede pěkně a když mu dám napít jede jako pila.Paliváč měněný cca 2000km zpátky 2měsíce,nafta OMV+přísada na zimu.Poradíte?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #2 od Zemca
Pokud neni motor dostatečně zahřátý, nedoporučuji moc honit, turbo to nemá rádo..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #3 od temprař

Pokud neni motor dostatečně zahřátý, nedoporučuji moc honit, turbo to nemá rádo.

Přesně tak. Odsereš ložiska turba.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #4 od tonna85
ja vím,jistě.na turbo dávám bacha.ale v tom problém nemám.odpoví mi někdo na ty 2 problémy?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #5 od kombajn
Mohlo by to být tím ovládacím prvkem co tahá za lanko a sytič.

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #6 od temprař

ja vím,jistě.na turbo dávám bacha.ale v tom problém nemám.odpoví mi někdo na ty 2 problémy?


Dotaz mimo mísu. jak poznáš že to turbo máš O.K. Já to vím,ale jestli to víš ty. Zkus prohlédnout to lanko,třeba ho i vyměň. Může být roztřepené a sekající se v jeho ochranném bovdenu. Zatahej za něj a zkus , jestli jde ztuha anebo ne. Možná je to i tím,že začíná zima a to lanko se špatně zasouvá do své původní "vypínací " polohy.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #7 od rat21
Skus prestreknut WD-ckom packu sytica, asi je zatuhnuta a kym sa neohreje od motora, tak sa nevracia. To iste moze byt pricina tych 850 ot. po nastartovani.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #8 od tonna85
packa chodi dobre.a co to skytani?vstriky?chuda smes?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.357 sekund
Powered by Kunena fórum