strácí se mi voda
tak konecne vim co jsem vytahl hnedeho z expanzky predchozi majitel tam asi taky sypal kafe,a ja hnup jsem premyslel co to muze bejt za hnedou hlinu, jinak me to utikalo trochu pri spojeni trouby vstupujici do vodni pumpy,ale mam to stazeny dratem jeste po predchozim majiteli-patrne to byl nakej koumak, co zjistuji o nem casem ale ten drat jsem trochu dotah a uz to neslzi, jinak nevite jestli je tam naky osazeni nebo naky gumeny tesneni na ty trubce?Nevim totiz jak to opravit az bude pak nekdypotreba,ale ja to tipuju na guennej o-krouzek, opravoval to uz nekdo?
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dík za rady i nápady
Fiat Tempra 1.9 TD, r.
v. 93. najeto 160.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
myslel som si, že sa to odvzdušní samé
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Potřebuju poradit. Zničeho nic mě vylítla teplota na 110 (digi) a voda začala utíka víčkem expanzky. Dolil jsem vodu, snažil se okruh odvzdušnit, ale pořád, přibližně 1x za 100km najednou víčkem vylítne voda.... Nevíte, co by to mohlo být. Jak se správně odvzdušňuje???
Dík za rady i nápady
Jen aby to nebylo vadné těsnění pod hlavou nebo samotná hlava...
Další možnost je, že ti nespíná větrák, ale to bys i bez větráku neměl zase tak snadno dostat až na 110 stupňů, může se taky občas kousnout termostat.
Odvzdušňovat bys měl s otevřeným topením, tzn. ovládací kolečko na přístrojovce naplno do červenýho. Na nejvyšší hadici mám origo odvzdušňovací kohout. Naleji do expanzky vodu, nastartuju, povolím odvzdušňovací kohout, hlídám hladinu v expanzce a jak začně z kohoutu valit voda, tak ho zastavím, případně doleju expanzku, zdechnu motor a hotovo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Vďaka
zase som o niečo múdrejší
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.9 TD, r.
v. 93. najeto 160.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V té době nebylo možné udržet plnou expanzku. Vždy z toho po chvíli začala prskat voda a hladina se ustálila při dnu expanzky. Když se dolila voda, situace se opakovala. Jak se potom zase vyhodila hlava a zarovnal se blok, pak to přestalo.
Dále šlo slabě topení. Během jízdy to docela topilo, ale jak šel motor na volnoběh, tak to topit přestávalo a celkově to topilo tak nárazově. No to už ale teď skoro v létě těžko poznáš...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.9 TD, r.
v. 93. najeto 160.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kto dolial tomu sa to pokazilo a kto nema tomu sa to pokazi tiez hmmm.....zaujimave 8O
Fiat TIPO 1,7D r.1989/93 skoro vsetko vymenene........
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ještě jsem se v tom nevrtal, ale předpokládám, že to teše chladič nebo těsnění mezi hlavou a sáním. Kompresní poměr je OK, a do oleje mi taky neteče. Těsnění pod hlavou mám nedavno nové. No uvidím a hodím do placu svoje poznatky:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.