pružnost 80 - 120km/h za kolik sekund????

Více
16 roků 8 měsíců zpět #31 od Majkl
Odpověděl Majkl pro téma Tipo 2,0 16v
80 - 120 / 3 / 5,5s, max na 3: 140 km/h pri 7000 ot.min
80 - 120 / 4 / 8,8s, max na 4: 165 km/h pri 7000 ot.min
100 - 140 / 5 / 10,5s, max na 5: ???

Jen bych dodal, ze nevim, z ceho je tam prevodovka, nebot dle puvodniho majitele je menena.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #32 od machy1186
Bývalé turbo na
3Q za 4s
4Q cca 6,5s
5Q cca 9,5s

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #33 od Majkl
Odpověděl Majkl pro téma Integrale?
V te Integrale mas digitalni palubovku?

A jestli jo, muzes ji, prosim, nafotit?

Je to raritka, dik...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #34 od machy1186
nee, mám tam obyč analog. ale k té mé bývalé jsem mohl mit digi, ale nějaky funkce tam nešly tak jsem si ji nebral.

a rarita to je, je asi tak 5ks v české republice, tedy u vás ''vzácnější'' než Delta Integrale, i když nemá takovy jméno :) :wink:

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #35 od machy1186

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #36 od bjukemen

Bývalé turbo na
3Q za 4s
4Q cca 6,5s
5Q cca 9,5s


...to myslíš tú dedru 2.0TD čo si mal upravenú...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #37 od machy1186
nee, tu jsem měl jako první. Ta to měla na 4Q za 6,7 myslím.

Tyhle hodnoty jsou z mé bývalé dedry 2,0T 119kW ( ta samá co mám teď ale bez 4x4 a ted mám 124kW )

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #38 od Majkl
No ale jinak ma Dedra mnohem hezci a asi i kvalitnejsi interier, nez Tipo :D
Ja mam uvnitr vsechno plastove a vrzajici... :D
Dle tech fotek - krasavec!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #39 od machy1186
No ještě to není nic moc. Předchozí majitel se o ni moc nestaral.
Já udělám v první řadě motor a podvozek a potom si začnu hrát s kastlí a interiérem.

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #40 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: pružnost 80-120km/h

pred tym ako zacnete prehadzovat prevodovky z D do B a naopak, najprv si sadnite a zacnite pocitat. lebo co na jednej stane ziskas, na druhej stratis ovela viac.
prevodovka je konstuovana k motoru, a treba pocitat s krutiacim momentom, a s otackami na vstupe a vystupe.
max otacky motora D aB su rozne stale prevody su tiez ine...

jj přesně tak,navíc z jedné převodovky nejde vyndat kolečko(5rycl.stupen)a dát do druhé..je to taky pánové o průměru,počtu zubů....a to nemluvě o průměru hřídele(stromečku)


Všem to jedině doporučuji. Psal sem to tu v nějakém tématu. Dělal sem to před půl rokem a paráda. Dával sem pětku z TD, nic složitého. Na dálnici to tolik netočilo a pořád sem zvládal kopce na pětku..takže supr!!

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.422 sekund
Powered by Kunena fórum