naftové čerpadlo
17 roků 7 měsíců zpět #1
od tomakecTD
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
naftové čerpadlo vytvořil uživatel tomakecTD
zdravím,o5 mám problém se svým tipem 1,7D z niceho nic kdyz nastartuju mi z palivovecho cerpadla kape nafta na zem...vytika to od nekad z vrchu z leva...nevite cim to je? jinak mam 2pripojene 2zhavice na start,dalsi jsou odpojeny jsou spatny...nemuze to byt timdle ze je tam treba prebytek nafty? ale preci jak motor bezi by to melo opmoci tlaku a teploty vztlaceneho vzduchu chytnout ne?no nevim,vy jste moudrřejší
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #2
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: naftové čerpadlo
zhavicmi to najskor nebude, na cerpadle je vysoky tlak cca 130 bar. musis pohladat presne, a pretesnit, alebo dotiahnut matice.
na vysokom tlaku tesnenia niesu, je tam samotesniaci kuzel.
na vysokom tlaku tesnenia niesu, je tam samotesniaci kuzel.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 706
17 roků 7 měsíců zpět #3
od Tomas-Oaza
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: naftové čerpadlo
jestli si jezdil na rostlinu a nebo majitel pred tebou tak ti to tece z vrchu jak je vypinaci cidlo
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #4
od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: naftové čerpadlo
A taky se zkus podívat na přepadové hadičky, co jdou z trysek zpět do čerpadla. Jsou jen volně nasazené a pokud už jsou tam nějaký pátek, nemusí už tak dobře těsnit.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #5
od DannyF
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Odpověděl DannyF pro téma Re: naftové čerpadlo
Tohle přesně jsem měl na Prismě 1,9 Tds. Čerpadlo je montované ze dvou karterů sešroubovaných do sebe. Normálně se mi čerpadlo začalo půlit a vytékat nafta. Doporučuju servisovat vyjde do 1000Kč.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #6
od Tkevlar
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: naftové čerpadlo
jeste byva natrzena hadice na privod paliva. Je docela tvrda a popraska a neni to videt. Umej to a nastartuj a sleduj odkad tece.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.583 sekund