Zapojení klimatizace
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale stejně věčný problém klimatizací je, že uteče náplň a potom to nechladí A ať člověk hledá jak chce, nemůže se dopátrat, kde by to jen mohlo mizet
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U zapojení není co zkazit, horší to je pokud máte v digitálu přístrojovku i ovládání klimy. Pokud je něco v nepořádku tak teploměr ukazuje chybové hlášky např. E3, E1 apod. Už to mám celkem vychytaný tak kdyžtak napište. Jo a pokud nenapustíte plyn, tak se kompresor nezapne - je tam čidlo tlaku.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mám Tempru -sedan s klimou. Momenálně ji nemám v provozu díky opraváři ledniček, který mi ji napouštěl plynem R 232 a jaxi zapoměl přidat štamprli oleje do systémů. Po půl minutě se mi kompresor přidřel. Takže budu měnit kompresor s jinýho auto, protože nový je za 27tis. ....což je víc jak za auto.
U zapojení není co zkazit, horší to je pokud máte v digitálu přístrojovku i ovládání klimy. Pokud je něco v nepořádku tak teploměr ukazuje chybové hlášky např. E3, E1 apod. Už to mám celkem vychytaný tak kdyžtak napište. Jo a pokud nenapustíte plyn, tak se kompresor nezapne - je tam čidlo tlaku.
Ahoj Ahoj Zaujalo mne, ze to mas celkem vychytany. Tempra v digi mi hlasi E1 a po delsi trase bez topeni dokonce E2. Mam tam namontovany klasicky klimatronic jen v digi. Nikdo neni schopny mi to opravit. u nas nemaj diagnostiku. Diky moc
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je umístěný před nohama spolujezdce stejně jako ventilátor topení. Ventilátor vyndáte pouhým pootočením a vytažením dolů (na zem), ale pozor, nejdříve odpojte kabel k němu. Dále si tam všimněte obdelníkové krabičky (to je termostat), která je zapuštěná do okruží které drží ventilátor. Vedou k němu rovněž kabely a drží pomocí dvou vrutů (8-ka klíček). Termostat zevnitř má žebrování. Když ho odpojíte a zapnete topení, měla by se ukázat hláška E1, jestliže nezapojíte ventilátor tak E3.
Nejčastěji je spálený termostat a ještě častěji se stane, že vám spolujezdec přetrhá dráty vedoucí k tomuto zařízení a zkrat, či špatný spoj dělá to, že to netopí.
Zkontrolujte prvně dráty pod nohama spolujezdce a pojede to. DAN
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.