Problémy s Tipem 1.9TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alebo nemas zapojenu podtlakovu hadicu od turba k cerpadlu. Alebo je ale prepusta tlak alebo nedrzia eskapasky na nej....
To su normalne chybicky.
Pozri toto, alebo to daj skontrolovat. Dalsie veci uz iba odbornik, nechcem Ta strasit....
Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A zkontroluj tu haičku, co vede od čerpadla do sání. ta je taky dost důležitá.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na čerpadle je takový "citron"..z toho by ta hadička měla vést..z čerpadla nic nemá jít..připoj to a uvidíš..měl by si cítit zátah turba cca ve 2400 ot/min.
A zkontroluj tu haičku, co vede od čerpadla do sání. ta je taky dost důležitá.
Zdar,mám 1.9td 3 dny,a taky se mi zdá že turbo začíná tlačit dost pozděasi při 2.5 tis se ručička začne hýbata vyleze tak na 0.2 potom při 3.5tis na 0.4 a až na maximální vytočení motoru asi 4.5 tis tačí 0.6-0.7bar.Má to tak být??
zátah cítím až od 4000 ot/min.
dneska jsem prolezl a natíral benzínem všechny spoje,otáčky se nezvedly takže vše těsní.
akorát mě mate ,že u benzínu byl u turba mechanický omezovač nebo ventil,tady je vedle nádobky na servo nejaký ....(něco a do toho vedou 3 hadičky,to bude kámen úrazu.nevíte někdo jak tomu pomoct?
dík BoBo
Tipo 1.9td
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mozes mat stiahnute cerpadlo. Inak za normalnych okolnosti a stavu motora ti staci jazdit do 3000 tisc otaciek v pohode
Alebo nemas zapojenu podtlakovu hadicu od turba k cerpadlu. Alebo je ale prepusta tlak alebo nedrzia eskapasky na nej....
To su normalne chybicky.
Pozri toto, alebo to daj skontrolovat. Dalsie veci uz iba odbornik, nechcem Ta strasit....
Z turba mi nevedou žádný hadičky, pouze tam mám připojený na filtr a do sání.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na sani, kovovy box medzi hlavou motora a motorovou prepazkou, z neho ide sanie do valcov, ma hore pripojenu hadicku a ta ide do cerpadla. Tlak v sani ovplyvnuje cinnost cerpadla. Ak ma tuto hadicku zlu, tj prepusta tlak auto "neotvara" turbo. Vystupi ti pri digitaly par palicie a na analogu cca 0,2-0,3 bar a auto vobec netaha.
Pri styri tisic otackach ti TD uz netaha ano ak je v 100% stave
Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ta hadicka vyzera tak trochu po kariere
Kurnik, znalci vsak mu tu poradte, niekto z inventara fora.... 8O 8O
Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud jde o ukazatel tlaku v turbu, záleží jestli máš digitál anebo rafičku. U digitálu vede trubička do el.převodníku, který je před akumulátorem.
Mám rafičku, takže to patří zapojit do budíku na palubovce.
To kanko00: Hnedka vyměním hadičku, jinak spony moc nedržely.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no, na volnoběh točí asi jen něco okolo 10 000 ot/minJak to tedy je ? Od kolika otáček správně nastupuje turbo ? Nebo jde hned i na volnoběh ?
dělám si srandu... turbo se normálně netočí, nastupuje až někdy okolo 2000-2500 otáček (nevim přesně, nemám ropáka)
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To co si odfotil je ta hadicka. Ma byt zapojena na sani. Od medzichladica ti ide ponad motor do sania taka hruba rura a z vrchu sa pripaja na sanie. Pod nou, kusok vedla je maly ipik kde je pripojena ta hadicka. Ak nie je 100% a prepusta ona alebo na spojoch tak ti nepojde auto do vykonu. Tak som to mal ja....
Ta hadicka vyzera tak trochu po kariere
Kurnik, znalci vsak mu tu poradte, niekto z inventara fora.... 8O 8O
Díky za rady, vyměnil jsem hadičku k čerpadlu a k budíku. Teďka mi Tipo jede o 70% lépe. Turbo mi zapíná kolem 2350 ot/min. a dává 0,75barů.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak hlavně, že se povedlo.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak je to správně na té fotce bylo jasně vidět to místo, kde ta hadička k budíku chyběla.
tak hlavně, že se povedlo.
Ještě bych se chtěl zaptat, když jedu na 4 a mám 3500 otáček, tak mi turbo dává 1 bar. Není to nějak moc velký tlak??
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.