Problémy s Tipem 1.9TD

Více
17 roků 7 měsíců zpět #1 od Tenebrae
Problémy s Tipem 1.9TD vytvořil uživatel Tenebrae
Zdravím, koupil jsem si Tipo a nejsem si jistý, jestli je motor v pořádku. Motor točí max. 3000ot./min a připadá mi, že nejde turbo. Ukazatel tlaku mi nejde. Vyndal jsem palubovku a šel po hadičce, samozdřejmě, že nebyla zapojená a jen tak hozená v motorovým prostou. Ale na turbu jsem nenašel kam jí zapojit. Při jízdě jde turbo trošičku slyšet, ale připadá mi, že na výkon nemá vůbec vliv. Poradí mi někdo??

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #2 od kanko00
Odpověděl kanko00 pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
Mozes mat stiahnute cerpadlo. Inak za normalnych okolnosti a stavu motora ti staci jazdit do 3000 tisc otaciek v pohode :P
Alebo nemas zapojenu podtlakovu hadicu od turba k cerpadlu. Alebo je ale prepusta tlak alebo nedrzia eskapasky na nej....
To su normalne chybicky.
Pozri toto, alebo to daj skontrolovat. Dalsie veci uz iba odbornik, nechcem Ta strasit....

Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #3 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
na čerpadle je takový "citron"..z toho by ta hadička měla vést..z čerpadla nic nemá jít..připoj to a uvidíš..měl by si cítit zátah turba cca ve 2400 ot/min.
A zkontroluj tu haičku, co vede od čerpadla do sání. ta je taky dost důležitá.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #4 od BoBo1
Odpověděl BoBo1 pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD

na čerpadle je takový "citron"..z toho by ta hadička měla vést..z čerpadla nic nemá jít..připoj to a uvidíš..měl by si cítit zátah turba cca ve 2400 ot/min.
A zkontroluj tu haičku, co vede od čerpadla do sání. ta je taky dost důležitá.


Zdar,mám 1.9td 3 dny,a taky se mi zdá že turbo začíná tlačit dost pozděasi při 2.5 tis se ručička začne hýbata vyleze tak na 0.2 potom při 3.5tis na 0.4 a až na maximální vytočení motoru asi 4.5 tis tačí 0.6-0.7bar.Má to tak být??
zátah cítím až od 4000 ot/min.
dneska jsem prolezl a natíral benzínem všechny spoje,otáčky se nezvedly takže vše těsní.
akorát mě mate ,že u benzínu byl u turba mechanický omezovač nebo ventil,tady je vedle nádobky na servo nejaký ....(něco a do toho vedou 3 hadičky,to bude kámen úrazu.nevíte někdo jak tomu pomoct?
dík BoBo

Tipo 1.9td

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #5 od Tenebrae
Odpověděl Tenebrae pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD

Mozes mat stiahnute cerpadlo. Inak za normalnych okolnosti a stavu motora ti staci jazdit do 3000 tisc otaciek v pohode :P
Alebo nemas zapojenu podtlakovu hadicu od turba k cerpadlu. Alebo je ale prepusta tlak alebo nedrzia eskapasky na nej....
To su normalne chybicky.
Pozri toto, alebo to daj skontrolovat. Dalsie veci uz iba odbornik, nechcem Ta strasit....


Z turba mi nevedou žádný hadičky, pouze tam mám připojený na filtr a do sání.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #6 od kanko00
Odpověděl kanko00 pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
Nevyjadril som sa presne.
Na sani, kovovy box medzi hlavou motora a motorovou prepazkou, z neho ide sanie do valcov, ma hore pripojenu hadicku a ta ide do cerpadla. Tlak v sani ovplyvnuje cinnost cerpadla. Ak ma tuto hadicku zlu, tj prepusta tlak auto "neotvara" turbo. Vystupi ti pri digitaly par palicie a na analogu cca 0,2-0,3 bar a auto vobec netaha.
Pri styri tisic otackach ti TD uz netaha ano ak je v 100% stave :lol: :lol:

Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #7 od Tenebrae
Odpověděl Tenebrae pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD


Potřeboval bych vědět, co má být zapojený k čerpadle, jak mám vyznačený. Takto jsem to měl.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #8 od DannyF
Odpověděl DannyF pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
Pokud jde o ukazatel tlaku v turbu, záleží jestli máš digitál anebo rafičku. U digitálu vede trubička do el.převodníku, který je před akumulátorem.

DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #9 od kanko00
Odpověděl kanko00 pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
To co si odfotil je ta hadicka. Ma byt zapojena na sani. Od medzichladica ti ide ponad motor do sania taka hruba rura a z vrchu sa pripaja na sanie. Pod nou, kusok vedla je maly ipik kde je pripojena ta hadicka. Ak nie je 100% a prepusta ona alebo na spojoch tak ti nepojde auto do vykonu. Tak som to mal ja....
Ta hadicka vyzera tak trochu po kariere

Kurnik, znalci vsak mu tu poradte, niekto z inventara fora.... :( 8O 8O :(

Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #10 od Tenebrae
Odpověděl Tenebrae pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD

Pokud jde o ukazatel tlaku v turbu, záleží jestli máš digitál anebo rafičku. U digitálu vede trubička do el.převodníku, který je před akumulátorem.


Mám rafičku, takže to patří zapojit do budíku na palubovce.

To kanko00: Hnedka vyměním hadičku, jinak spony moc nedržely.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #11 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
Jak to tedy je ? Od kolika otáček správně nastupuje turbo ? Nebo jde hned i na volnoběh ?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #12 od Criton
Odpověděl Criton pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD

Jak to tedy je ? Od kolika otáček správně nastupuje turbo ? Nebo jde hned i na volnoběh ?

no, na volnoběh točí asi jen něco okolo 10 000 ot/min

dělám si srandu... turbo se normálně netočí, nastupuje až někdy okolo 2000-2500 otáček (nevim přesně, nemám ropáka)

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #13 od Tenebrae
Odpověděl Tenebrae pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD

To co si odfotil je ta hadicka. Ma byt zapojena na sani. Od medzichladica ti ide ponad motor do sania taka hruba rura a z vrchu sa pripaja na sanie. Pod nou, kusok vedla je maly ipik kde je pripojena ta hadicka. Ak nie je 100% a prepusta ona alebo na spojoch tak ti nepojde auto do vykonu. Tak som to mal ja....
Ta hadicka vyzera tak trochu po kariere

Kurnik, znalci vsak mu tu poradte, niekto z inventara fora.... :( 8O 8O :(


Díky za rady, vyměnil jsem hadičku k čerpadlu a k budíku. Teďka mi Tipo jede o 70% lépe. Turbo mi zapíná kolem 2350 ot/min. a dává 0,75barů. :P :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #14 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
tak je to správně:) na té fotce bylo jasně vidět to místo, kde ta hadička k budíku chyběla.

tak hlavně, že se povedlo.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #15 od Tenebrae
Odpověděl Tenebrae pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD

tak je to správně:) na té fotce bylo jasně vidět to místo, kde ta hadička k budíku chyběla.

tak hlavně, že se povedlo.


Ještě bych se chtěl zaptat, když jedu na 4 a mám 3500 otáček, tak mi turbo dává 1 bar. Není to nějak moc velký tlak??

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.106 sekund
Powered by Kunena fórum