Problémy s Tipem 1.9TD
Na druhou stranu, věřit, či nevěřit budíku v palubce..
Zkus na tu hadičku napíchnout nějakej pořádnej certifikovanej manometr.
Stojí cca 170kč a má rozsah -1 -:- 1,5 baru.
http://www.manocentrum.cz/sortiment.htm
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak je to správně na té fotce bylo jasně vidět to místo, kde ta hadička k budíku chyběla.
tak hlavně, že se povedlo.
Ještě bych se chtěl zaptat, když jedu na 4 a mám 3500 otáček, tak mi turbo dává 1 bar. Není to nějak moc velký tlak??
Pokud ti nevyskakují hadice do sání, tak bych tlak 1 bar neřešil. Buď rád
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Turbo ma postupny nabeh cca od 1800 otacok, ked sa zacina "otvarat". Mne rucicka ukazuje tiez 1 bar, pri merani je to cca 0,75 - 0,8 Bar. Takze je optimista ta rucicka.
NACO JAZDIS NA 3500 otacok/min ??? Zbytocne... Pri 3000 min/ot odradit a ist dalej...
Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tah mam od 2100 do cca 3500 ot/min a najviac taha okolo 2500 ot/min.
Tych 3500 ot/min a viac sa mi zda zvlastne na diesel...
Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne pri 3000 otáček teprve dává turbo ty správné grády. Když chci rychle zrychlit na 4, tak musím točit hodně přes 3000, aby 5 ještě citelně zrychlovala.
Nedava ti malo nafty? Cim viac nafty, tym skor zabera turbo.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ještě bych se chtěl zaptat, když jedu na 4 a mám 3500 otáček, tak mi turbo dává 1 bar. Není to nějak moc velký tlak??
No, 1 bar je dost, ale ten tlakoměr fakt moc přesně neměří.
Na budíku máš červené pole, kam by se ti ručička neměla dostat (ikdyž v krátkém intervalu nevadí ani to - tedy pokud už máš dost zahřátý motor).
Ostatně, musel bys mít skutečně dobře vyladěný motor, abys dosáhl toho červeného pole.
Těch 3.500ot. bych raději za studena také moc nezkoušel.
Nad 4tis. (ale tah turba je již od 3.400ot. stále stejný) tam mívám jen zřídka při předjíždění a občas na dálnici, když jedu kolem 170km/h
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kua, ze by mne to turbo tak dobre tlacilo? Mozno ano, som happy...
Tah mam od 2100 do cca 3500 ot/min a najviac taha okolo 2500 ot/min.
Tych 3500 ot/min a viac sa mi zda zvlastne na diesel...
čus já mu věřím,mi to taky točí víc a turbo nad 3500 tlačí nejvíc.
kua odchytil jsem jednu babu taky s 1,9 tds a pokecal s ní o turbu
svezla mě a motor jí tak jako mě vytočit nešel ,ale zato tam sázela kvalty jak samotný Enzo a v pohodě jí to akcerelovalo.Já to mám jaksi na dlouhoa 4ku musím rozjet na 100 aby pětka měla zátah.To moje turbo se mi nějak nelíbí.a má určitě jinou rergulaci než tu všichni popisujete.Sám při jízdě cítím že má hodně velkou rezervu.Hm nevím co stím.
Tipo 1.9td
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mám ujeto asi 10.000 km od GO motoru, s profesionálně nastaveným čerpadlem, vyčištěnými tryskami a novým turbem. Drbat do toho nebudu. Můj názor je ten, že nějaké prudké zvyšování výkonu se dost podstatně projeví na zkrácení životnosti tohoto motoru.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď jsem se na to trošku zaměřil a sledoval, jak mi to turbo vlastně zabírá. Mám digi přístrojovku a zátah turba je znatelný zhruba v polovině mezi 1500 - 3000 otáček, tzn asi 2250 otáček s tím, že postupně to graduje. V kolika otáčkách řadím na vyšší stupeň nevím, to jsem otáčkoměr ještě nesledoval, ale prostě tehdy, když už jde poznat, že to ztrácí výkon. Takhle samozřejmě řadím jen při potřebě rychlé akcelelace, aby mi tu zase někdo neporadil, že jezdím neúsporně a za studena ničím motor
Mám ujeto asi 10.000 km od GO motoru, s profesionálně nastaveným čerpadlem, vyčištěnými tryskami a novým turbem. Drbat do toho nebudu. Můj názor je ten, že nějaké prudké zvyšování výkonu se dost podstatně projeví na zkrácení životnosti tohoto motoru.
No, tak s tou úměrou mezi zvyšováním výkonu a životností motoru, to je snad zcela jasné, ne...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.