Problémy s Tipem 1.9TD

Více
17 roků 6 měsíců zpět #16 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
no je to velký tlka..turbo na dieslu v originále 1bar určitě nikdy tlačit nemůže. Pokud to ovšem někdo předtím nepošteloval..
Na druhou stranu, věřit, či nevěřit budíku v palubce..
Zkus na tu hadičku napíchnout nějakej pořádnej certifikovanej manometr.
Stojí cca 170kč a má rozsah -1 -:- 1,5 baru.
http://www.manocentrum.cz/sortiment.htm

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #17 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD

tak je to správně:) na té fotce bylo jasně vidět to místo, kde ta hadička k budíku chyběla.

tak hlavně, že se povedlo.


Ještě bych se chtěl zaptat, když jedu na 4 a mám 3500 otáček, tak mi turbo dává 1 bar. Není to nějak moc velký tlak??


Pokud ti nevyskakují hadice do sání, tak bych tlak 1 bar neřešil. Buď rád :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #18 od kanko00
Odpověděl kanko00 pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
Takze sa ti podarilo opravit TD, takze som rad ze jazdis. Ta hadicka od cerpadla k turbu je svina. Hadicka k budiku nic neovplyvnuje.

Turbo ma postupny nabeh cca od 1800 otacok, ked sa zacina "otvarat". Mne rucicka ukazuje tiez 1 bar, pri merani je to cca 0,75 - 0,8 Bar. Takze je optimista ta rucicka.

NACO JAZDIS NA 3500 otacok/min ??? Zbytocne... Pri 3000 min/ot odradit a ist dalej...

Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #19 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
Mne pri 3000 otáček teprve dává turbo ty správné grády. Když chci rychle zrychlit na 4, tak musím točit hodně přes 3000, aby 5 ještě citelně zrychlovala.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #20 od kanko00
Odpověděl kanko00 pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
Kua, ze by mne to turbo tak dobre tlacilo? :D Mozno ano, som happy... 8)
Tah mam od 2100 do cca 3500 ot/min a najviac taha okolo 2500 ot/min.

Tych 3500 ot/min a viac sa mi zda zvlastne na diesel...

Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #21 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD

Mne pri 3000 otáček teprve dává turbo ty správné grády. Když chci rychle zrychlit na 4, tak musím točit hodně přes 3000, aby 5 ještě citelně zrychlovala.


Nedava ti malo nafty? Cim viac nafty, tym skor zabera turbo.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #22 od libenak
Odpověděl libenak pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD


Ještě bych se chtěl zaptat, když jedu na 4 a mám 3500 otáček, tak mi turbo dává 1 bar. Není to nějak moc velký tlak??



No, 1 bar je dost, ale ten tlakoměr fakt moc přesně neměří.
Na budíku máš červené pole, kam by se ti ručička neměla dostat (ikdyž v krátkém intervalu nevadí ani to - tedy pokud už máš dost zahřátý motor).
Ostatně, musel bys mít skutečně dobře vyladěný motor, abys dosáhl toho červeného pole.
Těch 3.500ot. bych raději za studena také moc nezkoušel.
Nad 4tis. (ale tah turba je již od 3.400ot. stále stejný) tam mívám jen zřídka při předjíždění a občas na dálnici, když jedu kolem 170km/h :) :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #23 od lukee
Odpověděl lukee pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
Chlapi , máte to nějaký divný. Tohle TD nemá cenu nad 3000 ot/min vůbec vytáčet. Pořiďte si úpravu jakou mám já, i machy tady z fóra ji měl na Dedře, to vám pak bude turbo tlačit už od nějakých 1800 ot./min solidně, kolem 2000 ot. pak graduje. Pak není problém předjíždět např. na 5ku s 1900 otáčkama na otáčkoměru. Auto krásně tahá na všechny kvalty.

[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #24 od BoBo1
Odpověděl BoBo1 pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD

Kua, ze by mne to turbo tak dobre tlacilo? :D Mozno ano, som happy... 8)
Tah mam od 2100 do cca 3500 ot/min a najviac taha okolo 2500 ot/min.

Tych 3500 ot/min a viac sa mi zda zvlastne na diesel...


čus já mu věřím,mi to taky točí víc a turbo nad 3500 tlačí nejvíc.
kua odchytil jsem jednu babu taky s 1,9 tds a pokecal s ní o turbu :lol:
svezla mě a motor jí tak jako mě vytočit nešel ,ale zato tam sázela kvalty jak samotný Enzo a v pohodě jí to akcerelovalo.Já to mám jaksi na dlouhoa 4ku musím rozjet na 100 aby pětka měla zátah.To moje turbo se mi nějak nelíbí.a má určitě jinou rergulaci než tu všichni popisujete.Sám při jízdě cítím že má hodně velkou rezervu.Hm nevím co stím.

Tipo 1.9td

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #25 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD
Teď jsem se na to trošku zaměřil a sledoval, jak mi to turbo vlastně zabírá. Mám digi přístrojovku a zátah turba je znatelný zhruba v polovině mezi 1500 - 3000 otáček, tzn asi 2250 otáček s tím, že postupně to graduje. V kolika otáčkách řadím na vyšší stupeň nevím, to jsem otáčkoměr ještě nesledoval, ale prostě tehdy, když už jde poznat, že to ztrácí výkon. Takhle samozřejmě řadím jen při potřebě rychlé akcelelace, aby mi tu zase někdo neporadil, že jezdím neúsporně a za studena ničím motor :D
Mám ujeto asi 10.000 km od GO motoru, s profesionálně nastaveným čerpadlem, vyčištěnými tryskami a novým turbem. Drbat do toho nebudu. Můj názor je ten, že nějaké prudké zvyšování výkonu se dost podstatně projeví na zkrácení životnosti tohoto motoru.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #26 od libenak
Odpověděl libenak pro téma Re: Problémy s Tipem 1.9TD

Teď jsem se na to trošku zaměřil a sledoval, jak mi to turbo vlastně zabírá. Mám digi přístrojovku a zátah turba je znatelný zhruba v polovině mezi 1500 - 3000 otáček, tzn asi 2250 otáček s tím, že postupně to graduje. V kolika otáčkách řadím na vyšší stupeň nevím, to jsem otáčkoměr ještě nesledoval, ale prostě tehdy, když už jde poznat, že to ztrácí výkon. Takhle samozřejmě řadím jen při potřebě rychlé akcelelace, aby mi tu zase někdo neporadil, že jezdím neúsporně a za studena ničím motor :D
Mám ujeto asi 10.000 km od GO motoru, s profesionálně nastaveným čerpadlem, vyčištěnými tryskami a novým turbem. Drbat do toho nebudu. Můj názor je ten, že nějaké prudké zvyšování výkonu se dost podstatně projeví na zkrácení životnosti tohoto motoru.



No, tak s tou úměrou mezi zvyšováním výkonu a životností motoru, to je snad zcela jasné, ne... :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.466 sekund
Powered by Kunena fórum