Všeobecné dotazy ohledně 1.9 Td.s 59 kW
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
DOBRE JE ZMERIT I TLAKY VE VALCICH.
OLEJ I S FILTREM PO 7500-8000.
ZASADNE NOVY FILTR+NOVY OLEJ
PO VYMENE ODPOJIT EL.MAGNET CERPADLA A STARTOVAT AZ DO ZHASNUTI KONTROLKY OLEJE.PAK ZAPOJIT A JET
PO OHRATI NA PRACOVNI TEPLOTU POUZIVAT I TURBO.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Děkuji Ti hrozně mooc. Při kolika otáčkách u tohoto motoru se turbo probouzí ? Jsem Ti strašně vděčnej. Díky moooc.VENTILOVOU VULI BYCH VIDEL 60000(HNED PO KOUPI) A TEN ROZVODAK PROJISTOTU TAKY.
DOBRE JE ZMERIT I TLAKY VE VALCICH.
OLEJ I S FILTREM PO 7500-8000.
ZASADNE NOVY FILTR+NOVY OLEJ
PO VYMENE ODPOJIT EL.MAGNET CERPADLA A STARTOVAT AZ DO ZHASNUTI KONTROLKY OLEJE.PAK ZAPOJIT A JET
PO OHRATI NA PRACOVNI TEPLOTU POUZIVAT I TURBO.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Olej by se měl měnit dříve než u benzínu. V dieselu jsou 2x větší tlaky a více profukuje kolem pístních kroužku pd písty. Tím se olej znehodnocuje mnohem dříve.
Těch 8000 km pro výměnu by mohlo stačit.
Určitě pokaždé nový olejový filtr, vyplatí se to ohledně životnosti motoru.
Taky nezapomínej na vzduchový filtr a brzdovou kapalinu.
Brzdovou kapalinu bych měnil asi co 2 roky a vzduchový filtr tak po 20 000 km Max.
Rozvodový řemen se doporučuje měnit po 60 000 km, ale spíš podle stvau jak vypadá. Něměl by být nikde odřený, mastný, a popraskaný.
V podstatě jsem nahodil to co kolega přede mnou, ale víc je lépe:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
HRIDEL ROTORU JE NA OLEJOVEM FILMU A ZAROVEN JE CELA LOZISKOVA SKUPINA CHLAZENA PROCHAZEJICIM OLEJEM.
NEJLEPSI JE DODRZOVAT PRI VYMENE OLEJE STEJNY DRUH I VYROBCE.
NEUVAZENE ZMENY OLEJU MOHOU SKONCIT KARBONOVOU EMBOLII
KAZDY OLEJ VYTVARI NA KLUZNYCH PLOCHACH LOZISEK I TZV. UZITECNY KARBON ,KTERY UPRAVUJE PODMINKY STYCNYCH PLOCH PRO MAZANI.
DONEDAVNA BYLO BEZNOU PRAXI DODAVANI LEVNEJSICH VARIANT OLEJU V "DRAHYCH OBALECH" ZA HODNE PENEZ PRO BLBCE Z BYVALEHO VYCHODNIHO BLOKU.
TEDY PRO CZ
NEJRADEJI BY TO TU ZAVEZLY ODPADEM, VRAKY A NEPRODEJNYM ZBOZIM(SMEJDEM). Z TVRDEHO JADRA EVROPSKE UhNIE
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud si to chceš vyzkoušet odpoj hadičku co vede do té škatulky která posílá el. signál do palubovky (když máš ten digitál) a šoupni tam manometr.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
NEJVISSI ZATAH=NEJ. KROUTAK=NEJ. PLNENI=VIZ. TBULKY A NOVY MOTOR
POZOR NA NA DOKONALOU TESNOST PLNICIHO POTRUBI.STACI MALA NETESNOST,NEDOTAZENA SPONA A TLAK KLESA.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Veli do něj hadice . Turbodíra neboli turboefekt je prodleva roztočení turba a natlakování systému. To vím ale stejně díky. Je to vlastně čas mezi sešlápnutím plynu a mezi zátahem motoru . Je to tak správně ?
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.