Všeobecné dotazy ohledně 1.9 Td.s 59 kW

Více
17 roků 6 měsíců zpět #1 od temprař
Zdravím Vás chlapi. Po kolika kilometrech doporučujete seřizovat vůli ventilů u motoru 1.9 TD - 59 kW. Pak,po kolika kilometech doporučujete měnit rozvodový řemen. Dále, když měním olej,když ho vypustím a znovu naleju novej+vyměním filtr,za jak dlouho po nastartování mohu vyjet,abych nezničil turbodmychadlo. Na co si u tohoto motoru dávat pozor. Jaké jsou jeho přednosti a nedostatky. Radši tyto otázky shrnu do jednoho tématu,ať zbytečně nezakládám více témat najednou. Prostě se ohledně tohoto motoru rozepište jak můžete. Nutně to potřebuji. Děkuji Vám všem za případný odpovědi.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #2 od temprař
PROSÍM PORAĎTE.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #3 od jarda3
VENTILOVOU VULI BYCH VIDEL 60000(HNED PO KOUPI) A TEN ROZVODAK PROJISTOTU TAKY.
DOBRE JE ZMERIT I TLAKY VE VALCICH.
OLEJ I S FILTREM PO 7500-8000.
ZASADNE NOVY FILTR+NOVY OLEJ :!:
PO VYMENE ODPOJIT EL.MAGNET CERPADLA A STARTOVAT AZ DO ZHASNUTI KONTROLKY OLEJE.PAK ZAPOJIT A JET :)
PO OHRATI NA PRACOVNI TEPLOTU POUZIVAT I TURBO.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #4 od temprař

VENTILOVOU VULI BYCH VIDEL 60000(HNED PO KOUPI) A TEN ROZVODAK PROJISTOTU TAKY.
DOBRE JE ZMERIT I TLAKY VE VALCICH.
OLEJ I S FILTREM PO 7500-8000.
ZASADNE NOVY FILTR+NOVY OLEJ
PO VYMENE ODPOJIT EL.MAGNET CERPADLA A STARTOVAT AZ DO ZHASNUTI KONTROLKY OLEJE.PAK ZAPOJIT A JET
PO OHRATI NA PRACOVNI TEPLOTU POUZIVAT I TURBO.

Děkuji Ti hrozně mooc. Při kolika otáčkách u tohoto motoru se turbo probouzí ? Jsem Ti strašně vděčnej. Díky moooc.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #5 od petr1978
Všeobecně se doporučuje kontrolovat vůle po 30 000 km.
Olej by se měl měnit dříve než u benzínu. V dieselu jsou 2x větší tlaky a více profukuje kolem pístních kroužku pd písty. Tím se olej znehodnocuje mnohem dříve.
Těch 8000 km pro výměnu by mohlo stačit.
Určitě pokaždé nový olejový filtr, vyplatí se to ohledně životnosti motoru.
Taky nezapomínej na vzduchový filtr a brzdovou kapalinu.
Brzdovou kapalinu bych měnil asi co 2 roky a vzduchový filtr tak po 20 000 km Max.
Rozvodový řemen se doporučuje měnit po 60 000 km, ale spíš podle stvau jak vypadá. Něměl by být nikde odřený, mastný, a popraskaný.
V podstatě jsem nahodil to co kolega přede mnou, ale víc je lépe:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #6 od temprař
Děkuji Vám. tohle jsem potřeboval vědět. No jen pište,pište. :D

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #7 od jarda3
TURBO TOCI TREBA I KOLEM 120000ot/min :!:
HRIDEL ROTORU JE NA OLEJOVEM FILMU A ZAROVEN JE CELA LOZISKOVA SKUPINA CHLAZENA PROCHAZEJICIM OLEJEM.
NEJLEPSI JE DODRZOVAT PRI VYMENE OLEJE STEJNY DRUH I VYROBCE.
NEUVAZENE ZMENY OLEJU MOHOU SKONCIT KARBONOVOU EMBOLII :!:
KAZDY OLEJ VYTVARI NA KLUZNYCH PLOCHACH LOZISEK I TZV. UZITECNY KARBON ,KTERY UPRAVUJE PODMINKY STYCNYCH PLOCH PRO MAZANI.
DONEDAVNA BYLO BEZNOU PRAXI DODAVANI LEVNEJSICH VARIANT OLEJU V "DRAHYCH OBALECH" ZA HODNE PENEZ PRO BLBCE Z BYVALEHO VYCHODNIHO BLOKU.
TEDY PRO CZ :!:
NEJRADEJI BY TO TU ZAVEZLY ODPADEM, VRAKY A NEPRODEJNYM ZBOZIM(SMEJDEM). Z TVRDEHO JADRA EVROPSKE UhNIE

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #8 od temprař
já vím Jardo jak funguje turbo a že je citlivé na olej a na jeho druh. Ale stejně ti děkuji. Jsem o něco chytřejší. Nemáš tušení,při kolika otáčkách motoru se to turbo probouzí. Já právě s tou temprou jel - ale nešel komplet celý digital. Dal jsem za dva,dal plný plyn a asi tak během pěti vteřin jak jsem měl ucho ven jsem ho uslyšel. Ale nevím při kolika otáčkách motoru se probouzí,protože nešla ta palubka. Nemáš tušení kdy ?

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #9 od Dresik
Turbo se má správně "probouzet" při 2400ot/min...v tuhle chvíli by si měl pocítit zrychlení. Pokud ne..je někde chyba..od turba po banální popraskanou hadičku.

Pokud si to chceš vyzkoušet odpoj hadičku co vede do té škatulky která posílá el. signál do palubovky (když máš ten digitál) a šoupni tam manometr.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #10 od temprař
mno já valil takových 20 km /h na dvojku a dal plný plyn. nechtělo to jet ale pak se to opravdu probudilo a turbo šlo nádherně slyšet. škoda jen,že se před těmi 15 lety nevyráběli turba z proměnnou geometrii statoru :D

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #11 od jarda3
PO PRIDANI PLYNU NASLEDUJE TZV. TURBODIRA TJ. CAS NEZ JE NATLAKOVAN CELY SYSTEN INTERCOLER A HADICE.
NEJVISSI ZATAH=NEJ. KROUTAK=NEJ. PLNENI=VIZ. TBULKY A NOVY MOTOR :)
POZOR NA NA DOKONALOU TESNOST PLNICIHO POTRUBI.STACI MALA NETESNOST,NEDOTAZENA SPONA A TLAK KLESA.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #12 od temprař
počkej. předpokládám že intercooler je takový malý chladič umístěný vpravo u nárazníku vpředu ( při pohledu zepředu ).
Veli do něj hadice . Turbodíra neboli turboefekt je prodleva roztočení turba a natlakování systému. To vím ale stejně díky. Je to vlastně čas mezi sešlápnutím plynu a mezi zátahem motoru . Je to tak správně ?

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #13 od Dresik
Je to tak, Td má tři chladiče. Vody, oleje a vzduchu. Ten IC je mezi nima co se týče velikostí a vedou do něj tlusté hadice. Ze sání a z turba. Nelze přehlédnout:)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #14 od libenak

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.470 sekund
Powered by Kunena fórum