tipo 1,7D versus Favorit
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdravím,zajímalo by me jak by jste zhodnotili jizdni vlastnosti tipa 1,7D a favorita kolem roku 92.Kdyz sem moje tipo koupil zdalo se mi ze strasne spatne jede,dal sem lepsi sani,zvysil sem mnozstvi nafty a ted sem s tim valil 100 do docela velikyho kopce za mnou valil favorit a prave do toho kopce se dost vzdaloval,je mozny ze ted ma vetsi vykon nez ten favorit 43kW? a kolik mi to ted muze zrat? na volnobeh zadny kour ale pri plnem seslapnuti plynu vyleti kratce cerny kour ikdyz neni to tak hrozny videl sem 100x horsi...jako zda se mi ze ten motor ted jede skvele na to jak jel predtim:) a kdyz jsme u toho jak je to vase tipo 1,7D pruzny? do 90Km/h je krasne citet akcelerace,ale pri jizde 125km/h uz je to takove divne...uvnit docela hlasite,trapi se ten motor nebo je to v poho a da se s tim vic jet? kdyz sem ho kupoval majitel mi tvrdil ze se do tip 1,7D davaly 2 prevodovky...jedna do sily prej co mam ja(ze se s ni dalo jet max 130KM/h a pak na rychlost ..max 158km/h.je to mozny?..ja bych nekdy i rad jel ale mam strach o hlavu:)
Nazdar!!
Chcel by som sa ta opytat ako si pridaval tu naftu,lebo ja mam na tej srobe akoby nejaku blombu a neviem cu ju dat prec aby som mohol pohnut s tou srobou.......
a este dotaz na tie prevodovky... je to dost mozne ze su dva typy lebo moje tipo ide do tych 120-130 a to je uz hroza..,tazke tam je bud ta prevodovka na silu alebo nejaka z benzinu.... netusimm ale dost ma to hneva...
DIKI MOC!!!
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
43 kW ja dost málo na auto jako je Favorit a navíc diesle má mnohem větší kroutící moment od menších otáček.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale měl jsem nedávno tu "čest" jet pár stovek km s feldou 1,9D (47 kW) a taky to moc nejede. Už mi ty atmosférické diesly připadají líné a ten lineární průběh výkonu a krouťáku - trochu nuda
Jo, jinak co vím, tak sériově se do tipouše 1,7D dával jen jeden typ převodovky. Ale je možné, že to někdo mohl překopat...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Ozaj na teplomeri som mal 120°, ale voda mi nevrela, prečo?
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale vystoupat takto teplota by ti neměla, zřejmě ti nespíná větrák na chladiči...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Ale vystoupat takto teplota by ti neměla, zřejmě ti nespíná větrák na chladiči...
Ten som zapol manuálne- mám ho na ručné ovládanie
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale vystoupat takto teplota by ti neměla, zřejmě ti nespíná větrák na chladiči...
Ten som zapol manuálne- mám ho na ručné ovládanie
A ten termostat tam vůbec nemáš ?
No, jinak teplota chladící kapaliny u Tipa, resp. u Fiatu všeobecně, je trošku zakopaný pes. Zpravidla se tedy řeší opačný problém, Fiaťácké motory bývají dost podchlazené a prohřát je na provozní teplotu v zimě je při jízdě po volné dálnici dost nemožné. Někdy si na kratší úsek v mrazech i zakryju mřížku před chladičem nebo raději nezapínám topení
A taky čidlo teploty není přesně u chladiče, resp. u vyrovnávací nádržky, takže i při tom, když budík ukazuje 120st. (což ale není v pořádku), tak ve vyrovnávací nádržce je tak o 15st. méně. a auto nemusí "vařit"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A to jsem jenom vykopal tu spodní mřížku na nárazníku a nemám tam nic. Ani když tomu dávám pěkně na prdel, tak se mi teplota nezvedne.
Dal bych tam jiný termostat co má větší teplotu otevírání, ale nevím co by to udělalo s teplotou.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
souhlasím před tipkem jsem vlastnil fáčko 1,3 1991 a jediná výhoda u něj byla s opravama( byly o něco jednodušší), nehledě na to že favorit rezavěl i na fotce. na druhou stranu nějakou službu oddvedl, ale tipo je tipo
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.