moc prosim o radu uz sam nevim:(

Více
17 roků 4 měsíců zpět #1 od tomakecTD
Porad mam prolemy s naftovym cerpadlem u 1.7D kdyz jedu mirne kape nafta z naftovyho cerpadla z te prave casti=kovova jsou na ni pripojeny kovovy hadice k vstikovacum.kape to ze spodni casti je naspodu nejaka dirka nebo mozna prepad..nebo to mozna kape i sparama nevim.ale jedno vim jiste.kdyz vypnu motor uplne to chrsta ven,vsecka nafta z cerpadla vytece pak se blbe startuje.co s tim? nemuze to byt nejak tim ventilem jak je k nemu pridelane napajeni? co tu kdosi psal...ani nevim co ten ventil uzavira...nemate nekdo schema? rozdelal bych to...prosim moc o rady diky :roll:

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #2 od rat21
Ten ventil uzatvara privod nafty po vypnuti motora, vlastne tym motor zhasne.

Neviem, ci ti to pomoze:
dieselpower.cz/forum/userpix/1282_erpadlo_1.jpg

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #3 od jarda3
MOZNA TO BUDE NETESNY KROUZEK MEZI CERPADLEM A VYSOKOTLAKOU HLAVOU CRPADLA.
CERPADLO MUSI VEN :(
JE TO BLBA PRACE,PAK JESTE DEMONTOVAT CERPADLO....
BLBA PRACE..
ZAKLAD JE DEMONTOVANE CERPADLO VE SVISLE POLOZE ZASAZENE DO ROZVODOVEHO KOLA.
DULEZITA JE TRPELIVOST A STESTI
NOVY KROUZEK ZA 60 Z MATEZY
TEN STARY BYL POPRASKANY A ZDEFORMOVANY.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #4 od tomakecTD
no tak nez sem tohle precetl sem se do toho pustil....sem zvedav jestli to auto jeste nekdy pojede....rozdelal sem to cerpadlo z boku v motoru a vypadlo mi z nej do kyblu s naftou tak 10hajzlu :lol: myslel sem mam po cerpadle....no dat to tam neslo...oddelal sem to ven....slozil,vubec nevim kdyz to dam do kupy uplne cely a zda sem tam dal dobre rozvodak...snad jo jinak mam po aute... jo a byl to ten tesnici krouzek..byl desnej koupil sem novej ale fakt praca hrozna...nevdel sem co vsecko v tom cerpadle je...nekdy jak to budu zkouset startovat vam napisu zda se zadarilo a nebo ne:D doufam ze pri nejhorsim nepujde jen to cerpadlo nechci aby kdybych nasadil spatne rozvodak aby se mi to potkalo :roll:

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #5 od tomakecTD
tak sem to dal dohromady a startuju a nic....samozrejme sem cerpadlo odvzdusnil...jak je od nej hadicka tak sem to plnil dokud to neteklo hadickou OUT startuju a nic ani kour ani znamka toho ze by chtelo chytnout....co s tim je to spatny?? nebo je to zavdusnenny jeste nekde jinde?fakt nevim proste to nic nedela jen startuje :roll:

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #6 od jarda3
KDYZ SUNDAS VYSOKOTLAKOU HLAVU CERPADLA TAK JE NUTNY VRATIT ROZDELOVACI PIST DO PUVODNI POLOHY.
DOSLO ASI K TOMU ZE JSI TO POOTOCIL O 180°.
TEN PIST SI PREDSTAV OBRAZNE JAKO PALEC U ROZDELOVACE U BENZINA :)
PRAVDEPODOBNE TO TED SPATNE ROZDELUJE.
PRIPADNE POSUN KOLO CERPADLA OPROTI ROZVODUM O180°.
VYZKOUSEJ KTEREJ VALEC STRIKA NA RYSCE HU CERPADLA,NEJLEPE NA DEMONTOVANYM CERPADLE,MUSIS PRIVEST 12V NA ODPOJOVAC NAFTY.

POKUD ANI POTOM TAK TO DEJ NEJAKYMU CERPADLARI AT TO SKOUKNE.
HODNE LIDEM SE TO ROZSYPALO A MUSELY ZA ODBORNIKEM.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.970 sekund
Powered by Kunena fórum