spinani ventilatoru chlazeni

Více
17 roků 4 měsíců zpět #1 od paldous
zdar lidi, mam takovej dotaz, nedavno jsem stal v kolone a voda sla nad 90, asi do pulky medzi 90 a dalsi carku, se mi to zda trochu hodne, jinak ventilator spina ale az dost vysoko, mam tam dvoustupnovej spinac ale nevim pri kolikati presne by meli spinat prvni a druhej stupen, jo a jeste nahodou nevite jak ho poupravit aby spinal driv?

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #2 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: spinani ventilatoru chlazeni

zdar lidi, mam takovej dotaz, nedavno jsem stal v kolone a voda sla nad 90, asi do pulky medzi 90 a dalsi carku, se mi to zda trochu hodne, jinak ventilator spina ale az dost vysoko, mam tam dvoustupnovej spinac ale nevim pri kolikati presne by meli spinat prvni a druhej stupen, jo a jeste nahodou nevite jak ho poupravit aby spinal driv?

Mne to spina pri 92°C a tak to ma byt.
Osvedcila sa kontrolka, ktora signalizuje beh ventilatora chladica. Tu ziarovku mozes zapojit priamo na vyvody ventilatora.

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #3 od paldous
a neni to trocha vela? to ti spina ten pomalsi alebo rychlejsi chod?

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #4 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: spinani ventilatoru chlazeni

a neni to trocha vela? to ti spina ten pomalsi alebo rychlejsi chod?

Myslim, ze mam iba jednu rychlost.
No na diesel mozna trochu vela, ale je tu este poriadna rezerva, kym zacne voda vriet. Je pod tlakom cca 0,8 Baru, takze odhadujem, ze az niekde pri 120°C. Ono ten Fridex uz ma posunuty bod varu + este ten pretlak. Takze niet sa coho obavat. Myslim, ze je tam hlinikova hlava, tak mozes kludne spavat :D

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #5 od michal_tipar
pokud si pamatuju, tak dvoustupňový ventilátor spíná 1. stupeň 86-90 a 2. stupeň 90-94°C
Jednostupňový 90-94°C
Mě spíná na cca 92°C a zatím to udrželo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #6 od paldous
no tak ted uz jsem klidnejsi, jinak mne do toho cidla vedou tri draty, dva jsou spojeny a treti de zvlast, skousel jsem je prepojit a ma to dve rychlosti.....

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #7 od michal_tipar
ale asi by neměli být spojený né... nemáš tam spíš jen jednostupňový spínač, místo dvoustupňového?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #8 od jarda3
PRVNI(POMALEJSI BEH VENTILATORU,ZAPINA DRIVE) VETSINOU NEFUNGUJE KVULI ZOXIDOVANEMU PREDRADNEMU ODPORU.

DVA STUPNE JSOU KVULI VETSI TEPELNE STABILITE CHLAZENI.OBAVY Z LOKALNIHO PREHRATI HLAVY,ZIVOTNOSTI TESNENI A JINYCH KOMPLIKACI.
NA DRUHOU STRANU PODCHLAZENY MOTOR JE TAKY PROBLEM...

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #9 od paldous
no jo,ale kdyz motor pracuje pri cca 80 stupnich tak je to v pohode,ne? kazdej motor se ohreje na minimalne 70-80 stupnu....

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #10 od jarda3
DIESEL MA PRACOVNI TEPLOTU 80°C
BENZIN 90°C

TO PLATI OBECNE.
ROZHODUJICI JSOU HODNOTY A JEJICH PRIPUSTNE ODCHYLKY DOPORUCENE VYROBCEM.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #11 od scherer012

DIESEL MA PRACOVNI TEPLOTU 80°C
BENZIN 90°C




ja som si myslel, že diesel má vyššiu pracovnú teplotu ako benzín :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #12 od paldous
hej,ma vyssiu,moj si drzi cca 90, obcas ked ho vsak dlho nahanam po dialnici tak ide k 100......

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #13 od michal_tipar
teplotu udává každý výrobce pro konkrétní motor, třeba atmosferický ropák v Opelu Combo, co máme v práci, jede na 90 (začíná tam i stupnice teploměru v palubce) a když ho trochu ženu "na dálnici" tak jede i na 100, ale netvrdím, že to tak má být nicméně podle toho, že 80ka není vůbec na teploměru, soudím, že 90 je optimum pro tenhle motor...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #14 od Dresik
Jen pro zajímavost- našel sem tyto data:

Termostat otevírá při:78-82 °C.
A větrá se spíná při 86-90°C první rychlost a druhá při 90-94°C.
Tlak víčka nádržš je 0,8Bar.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #15 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: spinani ventilatoru chlazeni

Jen pro zajímavost- našel sem tyto data:

Termostat otevírá při:78-82 °C.
A větrá se spíná při 86-90°C první rychlost a druhá při 90-94°C.
Tlak víčka nádržš je 0,8Bar.

Ano, tak je to aj u mojho autí.
Este doplnim, ze termostat je max otvoreny pri 86°C.
Teplota na 90°C vyleze len pri dlhodobejsej vacsej zatazi, alebo v lete v kolone. Tam je potom na to ten ventilator chladica, aby to uchladil na tu pracovnu teplotu cca 85°C

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.469 sekund
Powered by Kunena fórum