spinani ventilatoru chlazeni
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne to spina pri 92°C a tak to ma byt.zdar lidi, mam takovej dotaz, nedavno jsem stal v kolone a voda sla nad 90, asi do pulky medzi 90 a dalsi carku, se mi to zda trochu hodne, jinak ventilator spina ale az dost vysoko, mam tam dvoustupnovej spinac ale nevim pri kolikati presne by meli spinat prvni a druhej stupen, jo a jeste nahodou nevite jak ho poupravit aby spinal driv?
Osvedcila sa kontrolka, ktora signalizuje beh ventilatora chladica. Tu ziarovku mozes zapojit priamo na vyvody ventilatora.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Myslim, ze mam iba jednu rychlost.a neni to trocha vela? to ti spina ten pomalsi alebo rychlejsi chod?
No na diesel mozna trochu vela, ale je tu este poriadna rezerva, kym zacne voda vriet. Je pod tlakom cca 0,8 Baru, takze odhadujem, ze az niekde pri 120°C. Ono ten Fridex uz ma posunuty bod varu + este ten pretlak. Takze niet sa coho obavat. Myslim, ze je tam hlinikova hlava, tak mozes kludne spavat
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Jednostupňový 90-94°C
Mě spíná na cca 92°C a zatím to udrželo.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
DVA STUPNE JSOU KVULI VETSI TEPELNE STABILITE CHLAZENI.OBAVY Z LOKALNIHO PREHRATI HLAVY,ZIVOTNOSTI TESNENI A JINYCH KOMPLIKACI.
NA DRUHOU STRANU PODCHLAZENY MOTOR JE TAKY PROBLEM...
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
BENZIN 90°C
TO PLATI OBECNE.
ROZHODUJICI JSOU HODNOTY A JEJICH PRIPUSTNE ODCHYLKY DOPORUCENE VYROBCEM.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
DIESEL MA PRACOVNI TEPLOTU 80°C
BENZIN 90°C
ja som si myslel, že diesel má vyššiu pracovnú teplotu ako benzín
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Termostat otevírá při:78-82 °C.
A větrá se spíná při 86-90°C první rychlost a druhá při 90-94°C.
Tlak víčka nádržš je 0,8Bar.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ano, tak je to aj u mojho autí.Jen pro zajímavost- našel sem tyto data:
Termostat otevírá při:78-82 °C.
A větrá se spíná při 86-90°C první rychlost a druhá při 90-94°C.
Tlak víčka nádržš je 0,8Bar.
Este doplnim, ze termostat je max otvoreny pri 86°C.
Teplota na 90°C vyleze len pri dlhodobejsej vacsej zatazi, alebo v lete v kolone. Tam je potom na to ten ventilator chladica, aby to uchladil na tu pracovnu teplotu cca 85°C
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.