ZMENA INTERCOOLERU NA TIPO 1,9TD 66kw
17 roků 4 měsíců zpět #1
od djrjay
FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.
ZMENA INTERCOOLERU NA TIPO 1,9TD 66kw vytvořil uživatel djrjay
Chcem sa este opytať či by nejako nepomohla zmena intercooleru na Tipe.
Znamy mi raz povedali že si menili intercooler napr.z Iveca a je to o dost lepsie.Ale co potom spotreba?Nedviha sa?Alebo neklesa?
Znamy mi raz povedali že si menili intercooler napr.z Iveca a je to o dost lepsie.Ale co potom spotreba?Nedviha sa?Alebo neklesa?
FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #2
od majster
Ja si ale myslim, ze tam velky rozdiel nebude. Ale ako experiment??
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: ZMENA INTERCOOLERU NA TIPO 1,9TD 66kw
Touto zmenou sa moze zmenit, ale najskor by trebalo zistit, ci to bude chladit viac aleho menej, lebo ak viac, tak sa zvysi mnozstvo vzduchu a tym sa zmeni pomer vzduch-nafta, a naopak.Chcem sa este opytať či by nejako nepomohla zmena intercooleru na Tipe.
Znamy mi raz povedali že si menili intercooler napr.z Iveca a je to o dost lepsie.Ale co potom spotreba?Nedviha sa?Alebo neklesa?
Ja si ale myslim, ze tam velky rozdiel nebude. Ale ako experiment??
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #3
od rat21
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Odpověděl rat21 pro téma Re: ZMENA INTERCOOLERU NA TIPO 1,9TD 66kw
Cim vacsi IC, tym chladnejsi vzduch a teda aj viac vzduchu do motora, ale tym vacsia turbo diera. Vacsi IC je lepsi, ale nesmie byt moc velky.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #4
od machy1186
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Odpověděl machy1186 pro téma Re: ZMENA INTERCOOLERU NA TIPO 1,9TD 66kw
pokud nechceš zvedat tlak turba a naftu, tak bych do toho nedrbal, je to zbytečny. Když nebudeš zvedat tak to udělá to co říkal rat21 akorát to zvětší turbodíru.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #5
od jimird
Odpověděl jimird pro téma Re: ZMENA INTERCOOLERU NA TIPO 1,9TD 66kw
asi tak si to myslím i já,že jen větším IC nic neviřešíšpokud nechceš zvedat tlak turba a naftu, tak bych do toho nedrbal, je to zbytečny. Když nebudeš zvedat tak to udělá to co říkal rat21 akorát to zvětší turbodíru.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #6
od jarda3
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Odpověděl jarda3 pro téma Re: ZMENA INTERCOOLERU NA TIPO 1,9TD 66kw
Pokud to ted spatne spaluje-bile kouri,mozna tam jsou i dalsi problemy.
Tak by to chtelo nejdrive vyresit na puvodnich 66kW
Origo mezichladic je vetsinou zamasteny a jeste spatne ochlazovany vzduchem.
A pak tomu radne nalozit
Pridas naftu pridas vzduch,ten se vice ohreje musis vice chladit.
Tak by to chtelo nejdrive vyresit na puvodnich 66kW
Origo mezichladic je vetsinou zamasteny a jeste spatne ochlazovany vzduchem.
A pak tomu radne nalozit
Pridas naftu pridas vzduch,ten se vice ohreje musis vice chladit.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 2.819 sekund