EMISNA kontrola POZOR!!!

Více
17 roků 4 měsíců zpět #1 od majster
EMISNA kontrola POZOR!!! vytvořil uživatel majster
Skusenost z emisnej kontroly motoru 1,9 TDs- podla dokumentov vyrobcu su max.otacky 4200, a podrzte sa na emisnej maju program podla ktoreho sa tento motor ma testovat na dymivost pri otackach 5220.
Co vy na to?

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #2 od F@ster
Odpověděl F@ster pro téma Re: EMISNA kontrola POZOR!!!
Hnáty usekat .... Takhle strarej motor a na tyhle otáčky :-/ i ty předepsaný sou hodně ale těch 5200 to je vražda !!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #3 od Tomas-Oaza
pokud mas motor v poradku tak nevim ceho se bat. ja byl s autem na brzde a tam mi to vyticili az do max asi 5500

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #4 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: EMISNA kontrola POZOR!!!
Chlapi .. já mám špatnou zkušenost s jednou emisní kontrolou. Magor mi držel 3x po dobu 20 - 30sec motor v otáčkách 5000. To ještě když sem auto koupil a byl sem na prvních emisích. :evil: Fakt hrůza .. ten motor v uzavřené místnosti dělal pořádnej rámus a ten mladej technik z toho nic němel, jakoby ho to bavilo :roll:

A teď jezdím do Boshky .. přijedu, udělám hmmmmm odjedu a sem spokojenej.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #5 od djrjay
Odpověděl djrjay pro téma Re: EMISNA kontrola POZOR!!!
Chlapi,ja som mal kedysi Opel Kadet 1,6D a ked som prisiel na emisnu tak mi tocil tak dlho az mi povolili koniky na ventiloch,jeden sa zlomil a prasklo aj voditko ventilu.
Smola,musel som meniť celú hlavu.
Ja už na emisnu,sice ani na Stk nechodím.Dám papiere a OK.
Sú to tam hajzli.Na druheho motore sa vyjašia ale na vlastnom to neurobí.
Už tak jeden technik u nás dostal cez hubu,keď takto pretočil jednemu motor.

FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #6 od scoty-granturismo
presne tak ani ja nechodim na ek ani na stk tež dam techničák a nadruhý deň mam doma novú emisnu aj technickú

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #7 od libenak
Odpověděl libenak pro téma Re: EMISNA kontrola POZOR!!!
Nevím, jak na STK (řeším ji podobně, jako někteří z vás, takže na ni nechodím), ale na srazu Tipo, který byl teď na letišti Radim u Luže jsem tomu motoru dal trošku zabrat - při sprintech jsem to točil k 5000ot/min. A vydržel. (byl tam zrovna nový olej a filtry) Jen jsem měl trošku strach o rozvody (mám už s nimi nalítáno skoro 40tis. km), takže ty půjdou na výměnu v nejbližší době.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #8 od djrjay
Odpověděl djrjay pro téma Re: EMISNA kontrola POZOR!!!

Nevím, jak na STK (řeším ji podobně, jako někteří z vás, takže na ni nechodím), ale na srazu Tipo, který byl teď na letišti Radim u Luže jsem tomu motoru dal trošku zabrat - při sprintech jsem to točil k 5000ot/min. A vydržel. (byl tam zrovna nový olej a filtry) Jen jsem měl trošku strach o rozvody (mám už s nimi nalítáno skoro 40tis. km), takže ty půjdou na výměnu v nejbližší době.


Pod záťažou sa dá ten motor tolko vytočiť ale na mieste je to ine.

FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #9 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: EMISNA kontrola POZOR!!!
Potvrzuju. Diesel by se neměl zbytečně vytáčet když stojíš.
Bratr jednou když jel, tak omylem zařadil 3ku misto 5ky a motor se vytočil do výšin nebeských, ale naštěstí v pohodě. :)

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.660 sekund
Powered by Kunena fórum