Diesel 1.7D a nové naftové čerpadlo pls hepl

Více
17 roků 4 měsíců zpět #1 od tomakecTD
Zdravím dnes jak se zda budu mit nove naftove cerpadlo do meho tipa 1.7D to stare sem pretesnoval a bohuzel se mi do nej dostal bordel a je KO. Budu mit nove a nevím jak ho mám umístit na rozvodak at je to spravne.To pusvodni bylo odkou cerpadla(klinkem smerem dolu) a s rozvodakem a tim ozubenym kolem sem nehybal.mam tedy i to n ove cerpadlo otocit tam kde byl klinek u toho stareho nebo to nebude delat dobrotu? no kazdopadle bych rad aby to auto jelo:D prosim vsecky o rady :D

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #2 od jarda3
PŘED DEMONTAŽÍ ČERPADLA TO MUSÍŠ NASTAVIT NA RYSKY TJ. DO HORNÍ ÚVRATI.
ZAJISTIT PROTI POOTOČENÍ :!:
POKUD JE TO NOVÉ ČERPADLO Z FIATA TAK OPĚT DO STEJNÉ POLOHY CO PŮVODNÍ.
PAK OPATRNĚ RUČNĚ 2X PROTOČIT MOTOR.
PAK TO JEŠTĚ DOLADIT PODLE HODINEK NA PÍST ČERPADLA.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #3 od tomakecTD
uplne nove cerpadlo to nebude spis pouzite...dam ho podle klinku na stejnou polohu jak bylo to minule .....ale uz prave nevim jestli to bude vono nevim jestli se trefim do vstriku a jak poznam ze to tam je dany spatne?? ze ten motor nepojede? nebo pojede a hur?? je to hodne citlivy kdyz pootocim to cerpadlo o par dilku z rozvodaku?? a zvladnu to doma nebo servis?? ja sem myslel ze to nebude problem jen vymenit a zasroubovat mam z toho strach sakra :roll:

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #4 od Tomas-Oaza
ja kdyz ho menil na 1,7 D tak jsem si jen udelal fixou rysky,shodil remen a cerpadlo jsem tam nasadil jak bylo na tych sroubech,remenici doladil na rysky,napnul remen a auto jelo hned :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #5 od jarda3
Jak píše Tomas :wink:
S odchylkou na čerpadle to maximálně huř pojede.
S rozvody tj:vačka/klika si musíš být 100% jistej nastavení na rysky(HÚ).

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #6 od Tomas-Oaza
ja si ani s HU nelamal hlavu,proste jak sem vypnul auto tak jsem oznacil kladky a pak to nasadil a ono to jelo :lol:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #7 od jarda3
HU je pomůcka pro snadnější nastavení rozvodů.
Je to doporučovaný postup i s ohledem na pozdější kontrolní ruční protačení motorem.
Ja nemaluju rysky fixou na řemenice protože už tam jsou vyraženy výrobcem :)
Pouze to nastavím :D
O poloze (rysek) kol přes klínky vůdči hřídelům nemůže být pochyb.
Je hodně cest ,které vedou k cíli :D

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.389 sekund
Powered by Kunena fórum