kdo přestavoval tipo z benzína na diesla potrebuji radu

Více
17 roků 4 měsíců zpět #1 od artemio
přestavuji benzína na diesla ale je problém s elektrikou co mam dělat

artemio

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #2 od Dresik
Jaký problém přesně máš? Ropák té základní elektriky moc nemá.
El.mag. ventil na čerpadle, který pouští naftu po otočení klíčku, žhavení, taktéž po otočení klíčku a startér.
A startuješ. Pak už jen ostaní věci, jako budík teploty vody..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #3 od artemio
no jenže ten benzín má normalní palubku a diesel digi

artemio

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #4 od artemio
jde mi o to jak to udělat i třeba z manualní palubkou ale co s čidlem na převodovce

artemio

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #5 od Dresik
Trochu nechápu. Máš kastli- v ní byl benzínový motor a analog. palubka a chceš ten motor vyměnit za ropáka?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #6 od artemio
a taky plovák jestli bude pracovat s manualem

artemio

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #7 od artemio
jasně potřebuju to přestavět moje tipo jsem naboural a přivez l jsem z německa benzína 94

artemio

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #8 od L.Jerie
Zdar! Plovák je ten samej - spolupracuje a kontrolka žhavení - stačí najít na tišťáku v palubce ňákou spravnou.Z převodovky vyšroubuješ čidlo na digitál a dáš tam náhon na tachometr.

Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #9 od MichalW
Mně když to elektrikář dělal, tak z benzínu vyhodil celý přední kabelový svazek a místo něj nátáhl svazek kabelů z diesla. Jsou tam všechny dráty dopředu včetně světel a celé se to konektory dává do pojistkové skříňky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #10 od jimird
diesel snímá jinak otáčky,tak bacha na to

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #11 od majster
tak tuto pracu som robil tiez, a neni to nic zlozite, potrebujes ale schemy, tie najdes pod mojim www.
ja som menil aj palubku na digital, inak ti nebude sediet ani rychlost, ani turbo a este niejake malickosti, ako kontrolky...
konektory na palubke pasuju, ale musia sa prehodit niektore dutinky na konektoroch, nakres s popisom mam odlozeny ak sa do toho pustis, tak ti ich mozem poslat, alebo ich dam tiez na www.
inak treba dorobit aj kablovanie na zhavenie, idu tam hrube draty, ktore b.nema, na ostatne cidla sa tam draty najdu, lebo b. ma viac kablov ako d.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.392 sekund
Powered by Kunena fórum