Problem s volnoběhem po rychlejší jízdě 1.9 Tds

Více
17 roků 3 měsíců zpět #1 od jira
Ahojky, prosim o radu nedavno mě začal blbnout volnoběh po delší jízdě, normalka mohelnice - olomouc pruměr 140km/h - neco kolem 3000ot. Pekně jede do te doby než vyřádím, pak padaj otáčky pod 750 , když nezatočim volantem tak v poho. Po tom jak zastavim a nechám ho tak pul hodky stat a nastartuju tak je to zas v pořádku . Že by to delalo servo ? :( :( :(

1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko ) :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #2 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma vonoběh
to bude něco s posilovačem řízení, nám to v práci na hundai dělá taky

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #3 od jira
Nejdřiv ten posilovač kurevs..... hučel. Tak sem dolil kapalinu a to hučení razantně ustalo. Jenom že se ten volant při volnobehu trepe, a jak přidam plyn tak prestane, takze si myslím že to je na 100% kvuli temu. Nevite na kolik by pryšlo druhy servo zhruba?

1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko ) :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #4 od Dresik
Tohle nám dělal vysokozdvižnej vozík , když sem byl jendou na brigádě..měl teda motor z 1203 :lol: , ale, když se zatočilo volantem, tak chcíplo..
Já kdyžtak řízení mám :wink:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #5 od jira
zakolik bys ho nechal?

1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko ) :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #6 od temprař
Ale je to jakýsi divný. Diesel má obrovskou sílu právě ve volnoběžných točkách - tou obrovskou je bráno v uvozovkách. Ale podstatně větší než benzín. Esi Ti to moc hučelo tak se tam muselo něco vydřít a proto,jak jsi tam nalil ten olej to ubírá výkon toho motoru. Nové čerpadlo nemá význam kupovat - stojí na 2.0 8V - 13000 korun - jen pumpa bez pístnice.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #7 od jira
Máš pravdu je to nejaky divny protože když jezdim po mohelnici tak to šlape krásně. To me delá jenom když to máš nějakej čas ve vyšších ot. ( viz dálnice) . :dead hobo:

1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko ) :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #8 od petr1978
Myslím, že servo s motorem nemá nic společného jen to že motor servo pohání. Taky když máš kola rovně, není třeba servo tlakovat a neodebírá motoru energii.
Problém bych hledal někde v čerpadle, nebo v tryských. Při rychlé jízdě se zahřeje i palivo a zvýší se vyskozita. Když pak rychle ubereš otáčky, čerpadlo nemá dstečný výkon aby tím řídkým palivem dostatečně natlakovalo systém.
Pak při volnoběhu nemáš potřebný výkon čerpadla a pootočení volantu stačí k tomu aby chcípl motor. To vysvětluje i to proč po půlhodině je včechno OK. To už se palivo ochladí, zvýší se jeho hustota a čerpadlo je schopno dostatečně natlakovat systém.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.371 sekund
Powered by Kunena fórum