Problem s volnoběhem po rychlejší jízdě 1.9 Tds
17 roků 3 měsíců zpět #1
od jira
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Problem s volnoběhem po rychlejší jízdě 1.9 Tds vytvořil uživatel jira
Ahojky, prosim o radu nedavno mě začal blbnout volnoběh po delší jízdě, normalka mohelnice - olomouc pruměr 140km/h - neco kolem 3000ot. Pekně jede do te doby než vyřádím, pak padaj otáčky pod 750 , když nezatočim volantem tak v poho. Po tom jak zastavim a nechám ho tak pul hodky stat a nastartuju tak je to zas v pořádku . Že by to delalo servo ?
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #2
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma vonoběh
to bude něco s posilovačem řízení, nám to v práci na hundai dělá taky
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #3
od jira
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Odpověděl jira pro téma Re: Problem s volnoběhem po rychlejší jízdě 1.9 Tds
Nejdřiv ten posilovač kurevs..... hučel. Tak sem dolil kapalinu a to hučení razantně ustalo. Jenom že se ten volant při volnobehu trepe, a jak přidam plyn tak prestane, takze si myslím že to je na 100% kvuli temu. Nevite na kolik by pryšlo druhy servo zhruba?
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #4
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Problem s volnoběhem po rychlejší jízdě 1.9 Tds
Tohle nám dělal vysokozdvižnej vozík , když sem byl jendou na brigádě..měl teda motor z 1203 , ale, když se zatočilo volantem, tak chcíplo..
Já kdyžtak řízení mám
Já kdyžtak řízení mám
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #5
od jira
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Odpověděl jira pro téma Re: Problem s volnoběhem po rychlejší jízdě 1.9 Tds
zakolik bys ho nechal?
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #6
od temprař
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Odpověděl temprař pro téma Re: Problem s volnoběhem po rychlejší jízdě 1.9 Tds
Ale je to jakýsi divný. Diesel má obrovskou sílu právě ve volnoběžných točkách - tou obrovskou je bráno v uvozovkách. Ale podstatně větší než benzín. Esi Ti to moc hučelo tak se tam muselo něco vydřít a proto,jak jsi tam nalil ten olej to ubírá výkon toho motoru. Nové čerpadlo nemá význam kupovat - stojí na 2.0 8V - 13000 korun - jen pumpa bez pístnice.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #7
od jira
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Odpověděl jira pro téma Re: Problem s volnoběhem po rychlejší jízdě 1.9 Tds
Máš pravdu je to nejaky divny protože když jezdim po mohelnici tak to šlape krásně. To me delá jenom když to máš nějakej čas ve vyšších ot. ( viz dálnice) . :dead hobo:
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #8
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Problem s volnoběhem po rychlejší jízdě 1.9 Tds
Myslím, že servo s motorem nemá nic společného jen to že motor servo pohání. Taky když máš kola rovně, není třeba servo tlakovat a neodebírá motoru energii.
Problém bych hledal někde v čerpadle, nebo v tryských. Při rychlé jízdě se zahřeje i palivo a zvýší se vyskozita. Když pak rychle ubereš otáčky, čerpadlo nemá dstečný výkon aby tím řídkým palivem dostatečně natlakovalo systém.
Pak při volnoběhu nemáš potřebný výkon čerpadla a pootočení volantu stačí k tomu aby chcípl motor. To vysvětluje i to proč po půlhodině je včechno OK. To už se palivo ochladí, zvýší se jeho hustota a čerpadlo je schopno dostatečně natlakovat systém.
Problém bych hledal někde v čerpadle, nebo v tryských. Při rychlé jízdě se zahřeje i palivo a zvýší se vyskozita. Když pak rychle ubereš otáčky, čerpadlo nemá dstečný výkon aby tím řídkým palivem dostatečně natlakovalo systém.
Pak při volnoběhu nemáš potřebný výkon čerpadla a pootočení volantu stačí k tomu aby chcípl motor. To vysvětluje i to proč po půlhodině je včechno OK. To už se palivo ochladí, zvýší se jeho hustota a čerpadlo je schopno dostatečně natlakovat systém.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.371 sekund