chladič oleje
17 roků 3 měsíců zpět #1
od hanes
mám tipo 1.9TD
chladič oleje vytvořil uživatel hanes
chci se zeptet jestli má někdo zkušenosti stím že má chladič oleje vymontovaný a zapojený na přímo.......
mám tipo 1.9TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #2
od DannyF
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Odpověděl DannyF pro téma Re: chladič oleje
Takhle to mám zapojený na Lancii 1,9Tds. Normálně místo do chladiče oleje se to vrací nazpět. Použité na jsou hadice, které vypadají jak na hydrauliku od bagru.
V pohodě se to uchladí.
V pohodě se to uchladí.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #3
od jira
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Odpověděl jira pro téma Re: chladič oleje
Ja tam ten oleják taky neměl byla tam zkroucená trubka jako chladič a dany na hadicích. Pak sem sehnal za pár šupu oleják i s hadicema z lancie a dal sem ho tam. Ale kdybis jezdil bez něho tak se asi nic neděje ale nesměl bys to asi honit, jinak to je pohodě
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #4
od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: chladič oleje
Já olejový chladič také nevedu, nedával jsem ani tu vracející se hadici. Mám držák filtru z 1,7D a tam ty vývody na hadice nejsou.
Při běžném provozu mám na teploměru digi palubky teplotu jeden dílek pod 90. Při vedrech nad 30 stupňu mám při poskakování mezi semafory teploměr na 90 a při těchto vedrech a naloženém autě v táhlých serpentinách a s plynem často na podlaze se mi teploměr zastavil 2 dílky za 90, těsně před červeným. Jestli by to chladič oleje trochu srazil, to nevím. Do této mezní hodnoty teploty motoru jsem se dostal v podstatě na chvilku jednou za rok. A zase, je otázka, jestli je to chybějícím chladičem oleje nebo třeba špatně spínajícím větrákem na chladiči vody.
Ten motor jsem před montáží do auta generálkoval, předtím najel spoustu kilometrů taky bez olejového chladiče a žádné stopy to na něm nezanechalo. Takže pokud se nejezdí pořád s plynem na podlaze, tak není třeba.
Při běžném provozu mám na teploměru digi palubky teplotu jeden dílek pod 90. Při vedrech nad 30 stupňu mám při poskakování mezi semafory teploměr na 90 a při těchto vedrech a naloženém autě v táhlých serpentinách a s plynem často na podlaze se mi teploměr zastavil 2 dílky za 90, těsně před červeným. Jestli by to chladič oleje trochu srazil, to nevím. Do této mezní hodnoty teploty motoru jsem se dostal v podstatě na chvilku jednou za rok. A zase, je otázka, jestli je to chybějícím chladičem oleje nebo třeba špatně spínajícím větrákem na chladiči vody.
Ten motor jsem před montáží do auta generálkoval, předtím najel spoustu kilometrů taky bez olejového chladiče a žádné stopy to na něm nezanechalo. Takže pokud se nejezdí pořád s plynem na podlaze, tak není třeba.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #5
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: chladič oleje
dnes su uz aj oleje kvalitnejsie ako ked sa tieto auta projektovali, takze ten chladic je tam, ak by sa pouzival menej kvalitny olej, tak sa uchladi a maze.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #6
od hanes
mám tipo 1.9TD
Odpověděl hanes pro téma Re: chladič oleje
No mám tam nalitou polosintetiku tak snad jo......
mám tipo 1.9TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #7
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: chladič oleje
A co turbo? To bude trpět víc než motor. Já myslím, že pokud motor má turbo, chladič bych nevyhazoval. Turbína je co se týče oleje rozmlsaná.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #8
od MichalW
Turbo jsem měl rozdělané taky - bylo na vyhození. Ale ne chybějícím chladičem oleje, ale vysokou porcí zvládnutých kilometrů. Na bloku nešel udělat první výbrus, dělal se zrovna druhý, pak už se vložkují válce.
Dnešní oleje toho snesou opravdu víc, než před 20 lety, kdy byl tento motor konstruovaný.
Odpověděl MichalW pro téma Re: chladič oleje
A co turbo? To bude trpět víc než motor. Já myslím, že pokud motor má turbo, chladič bych nevyhazoval. Turbína je co se týče oleje rozmlsaná.
Turbo jsem měl rozdělané taky - bylo na vyhození. Ale ne chybějícím chladičem oleje, ale vysokou porcí zvládnutých kilometrů. Na bloku nešel udělat první výbrus, dělal se zrovna druhý, pak už se vložkují válce.
Dnešní oleje toho snesou opravdu víc, než před 20 lety, kdy byl tento motor konstruovaný.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.406 sekund