ventilátor chlazení mečí jak koza

Více
17 roků 2 měsíců zpět #1 od michalkulistak
sorry za to přirovnání, ale když se mi sepne větrák na chladiči tak vydává strašné zvuky a vibruje při tom celé auto. mám za to, že to bude asi ložisko v motorku, nebo taky možná nějak dodrbaný ten plastový držák co to drží na chladiči, protože jsem tam dal druhý větrák a dělá to to samé. nemáte někdo prosím radu co s tím, auto se přehřívá.

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #2 od tomakecTD
co s tim prosimte delas ze se to preriva?? ja sem jel nadoraz do Hostynu plne nalozenej a az tehdy se pak nahore sepl jen na minutu a to na pomalou rychlost.)) nekde bude problem s tou chladici soustavou no.Ale jinak ty zvuky to nevim co to muze delat.mecet nemuze preci nefrnga neco do vrtulek?

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #3 od DonSalieri
No jestli ze se ti prehriva tak to muze mit za pricinu hodne veci..Prvne bych zkontroloval termostat pak to muze delat spatna vodni pumpa, zanesenej chladic,praskli tesneni pod hlavou nebo hlava...No nic jinyho me uz nenapada
snad jestli mas dost vody v expanzce...Ten vetrak to bude bud to lozisko nebo mozna nejakjej silemblok ulozeni sahary nebo chladice..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #4 od michalkulistak
tak přehřívá se to jen kyž stojím v koloně, dal jsem tam druhý ventilátor a dělá to samé, rozebrat to nejde bo ta vrtule je asi na té hřídeli nalisovaná a drží jak čert, možná to bude tím držákem, že je nejak volný a neudrží vibrace té vrtule. vody je dost možná by to chtělo vyměnit chladič, nebo vyfoukat, mezi lamelama je hrůza much. normálně se to hřeje tak 80-90stupnů, pak taky sepne na chvilku, ale řve jak viktorka u splavu

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #5 od petr1978
Pootáčej s vrtulí rukou a zároveň tahej v obou směrech hřídelky motorku za vrtuli. Tak se dá zjistit jestli to někde nepřidírá. Taky často bývá bordel uvnitř motorku a občas je to kvílení dělají uhlíky. Uhlíky a rotor stačí trochu očistit acetonem a uhlíky lehounce namazat naolejovanou hadrou ale jen po bocích. Už to tak dělám dlouho a zatím bez problému :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #6 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma ventilátor
jo a jak se do toho ventilátoru dostanu? zkoušel jsem sundat vrtuli ale beznadějně

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.317 sekund
Powered by Kunena fórum