jen teorie....
17 roků 1 měsíc zpět #1
od tomakecTD
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
jen teorie.... vytvořil uživatel tomakecTD
zdravim,pro ty,kdo mate skusenosti s TD ckama ,vite nekdo co je to bypas na turbu??? udajne po oddelani tohodle bypasu se u golfa 2 1.6TD zvedl vykon myslim z 65hp na 120..to samy bych rad skusil s tipem za ho budu mit,ale neznicim svuj motor koupim pak nakej jinej a ted se ptam....je toho hodne tezky vymenit?a kdyby to nahodou fakalo mozna bych si tam ten motor nechal:) kdosi na to ujel uz 10tis km a jede mu to....no sice druhej jen asi 700km ale to nic proste bych to rad skusil...a kdybych tam ten motor nechal byly by velky problemy u evidencky/STK?? ono ten samej motor jen jiny cislo jak na to??
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #2
od machy1186
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Odpověděl machy1186 pro téma Re: jen teorie....
když odděláš od toho bypassu hadišku ( kterou potom musíš zaslepit ) tak se ti zvedne tlak turba ( podle toho jak v něm máš unavenou pružinku ) mě to po odděláníá tlačilo 1,1 baru tak jsem tam musel vrznout ještě jednu pružinu ( abych se dostal na 1,8 - 2 bary ).
ale když to uděláš tak musíš přidat naftu na čerpadle, jinak to nemá smysl.
dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=596&start=0
pročti si tohle, je tam o tom všechno.
Já se dostal na 85kW a 240Nm s tlakem turba 1,5 baru
dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27&...er=asc&start=150
můj graf Machy1118
ale když to uděláš tak musíš přidat naftu na čerpadle, jinak to nemá smysl.
dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=596&start=0
pročti si tohle, je tam o tom všechno.
Já se dostal na 85kW a 240Nm s tlakem turba 1,5 baru
dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27&...er=asc&start=150
můj graf Machy1118
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #3
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: jen teorie....
A co spotřeba?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #4
od tomakecTD
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
Odpověděl tomakecTD pro téma Re: jen teorie....
dlemýho když s tím pojedeš slušně tak 6-6,5 a když tomu budeš špalat tak i 10-10,5 to je muj nazor tak nevímA co spotřeba?
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #5
od machy1186
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Odpověděl machy1186 pro téma Re: jen teorie....
když jsem tomu pořád šlapal, tak jsem jel do 9,5l a když jsem jel '' slušně '' tak 6,5 - 7. Min jsem se nikdy nedostal.
Ale pořád je to lepší než turbobenzín když jsem tomu dával tak jsem šel i na 19l+ ale je to zase jinej zážitek
Ale pořád je to lepší než turbobenzín když jsem tomu dával tak jsem šel i na 19l+ ale je to zase jinej zážitek
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.829 sekund