TD nemaže! help
PS.:kde je umístěné čidlo na měřák tlaku a kde je čidlo pro kontrolku? tuším že to nebude ve stejném místě tlakového kanálu.není to čidlo pro kontrolku někde u vačky v hlavě?
jinak mám po výměně oleje a filtru cca 3000km, plná syntetika
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No. Já bych doporučil, ihned vyměnit olej a přestat lít rostlinej do nádrže.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Něco podobného jsem měl u kadetta.
Demontoval jsem čidlo a bylo to tam docela "hustý"
Po vyčištění jezdí dodnes
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokuďse jeho viskozita nesníží předehřevem blíž k urovni nafty dochází k špatnému spalovaní,dehtovaní-nařeďování motorového oleje.
Motor počase skončí svou životnost vážným opotřebením.
Proto jezdím na LO
U rostliny je předehřev důležitý.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No a nemuže to byt tou plnou syntetikou?Cos tam měl před tím za olej?
leju tam uz dva roky plnou syntu...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čidlo tlaku je u oleje. Vedou odtud také hadice do chladiče oleje.
No. Já bych doporučil, ihned vyměnit olej a přestat lít rostlinej do nádrže.
čidlo je u oleje? jak tomu mám rozumět?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak tou výměnou oleje sem myslel přesně to, co psal Jarda. Olej se může přes pístní kroužky mísit z normálním olejem a pohroma je na světě.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chtěl sem napsat u flitru na olej:) Je tam takový policajt a vede z toho jeden drátek a ten jde do budíku na tlak. Mám to na Lančce, tak předpokládám, že to bude stejné.
Jinak tou výměnou oleje sem myslel přesně to, co psal Jarda. Olej se může přes pístní kroužky mísit z normálním olejem a pohroma je na světě.
tak to asi nebude stejné-kolem filtru nic nemám. v hlavě mám nějaké čidlo, vedle termostatu. (a není to čidlo na teplotu, to je přímo v tělese termostatu).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na termostatu bude max. cidlo na teplotu vody,solejem to nemá nic společného
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čidlo tlaku je u oleje. Vedou odtud také hadice do chladiče oleje.
No. Já bych doporučil, ihned vyměnit olej a přestat lít rostlinej do nádrže.
Čidlo je u oleje? jak tomu mám rozumět?
Stavové čidlo oleje.Indikuje pomoci kontrolky přítomnost tlaku mazacího oleje.
Čidlo tlakomětu:převádi změny tlaku na el. napěti které je zobrazuje na budíku.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bch to tak viděl na zasrané čidlo tlaku oleje co je a tělese filtru oleje. Ale pro jistotu bych se mrknul v jakém stavu olej je. Možná že ti karbonuje víc než by měl a zasralo ti to čidlo. Nebo naopak. jsi nalil olej s antikarbonizačními přísadama a splachuje ti to karbon z motoru. To by se ti taky mohlo stát, že motor odpálíš díky tomu spláchnutému karbonu.
sakra chlapi!!!! leju do toho 2 roky stejný olej,stejná značka,stejná plná synta.v tom motoru už není co vyplachovat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.