stav motoru
17 roků 3 týdnů zpět #1
od paldous
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
stav motoru vytvořil uživatel paldous
zdar lidi, potreboval bych radu jak poznat jestli turbodieslovy motor neni moc vybehany, chystam se koupit turbodiesel a nevim jestli se bude dat zistit stav motoru podle toho, kdyz sundam vicko nalevani oleje do motoru, u hladkych nepreplnovanych by to nemelo moc dychat,ale nevim jestli to plati taky u turbodieslu, pripadne jake mate jeste finty na odhaleni stavu motoru?diki za rady
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #2
od temprař
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Odpověděl temprař pro téma Re: stav motoru
při vyběhaném turbodieselu se Ti po otevření víka na olej vyvalí pára. Motor kouří černě a nemá tah.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #3
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: stav motoru
Dobré je určitě rozpojit hadici, která vede do IC..pokud je tam oleje až až, turbo je v tahu. Ovšem, hledejme u těhlech aut orig. turbo v dobrém stavu
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #4
od kombajn
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Odpověděl kombajn pro téma Re: stav motoru
Vyndej měrku oleje při běžícím motoru a nesmí se odtamtud hulit jak z výfuku. Nejlepší by bylo změřit tlaky ve válcích, ale to vždy jde až když auto koupíš a přivezeš domů.
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #5
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: stav motoru
hlucnost motora-studeneho, aby nebol cely cierny, ale hlavne zober so sebou niekoho kto ho vyskusa, nalozit pasaziermi a skusit tah niekde do kopca, pritom sleduj spatne zrkadlo, ak to huli cierny dym stale, tak je problem.
moje ma uz okolo 300tis. ale nastup turba je stale velmi znatelny, po tej diere to vystreli ako blesk, trochu zadymi ale len na zaciatku zatahu, potom sa dym strati.
moje ma uz okolo 300tis. ale nastup turba je stale velmi znatelny, po tej diere to vystreli ako blesk, trochu zadymi ale len na zaciatku zatahu, potom sa dym strati.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #6
od Toncek
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Odpověděl Toncek pro téma Re: stav motoru
stav jak víše popsali,ještě by to mělo startovat naždrc,i v zimě,ještě by to nemělo kouřit, šedě nebo modře,jak za studena tak za tepla,mě to kouří z odvětrání klikového hřidele,zastudena někdy šedě z výfuku,a za tepla když tomu dám vítěr,tak jak zabere turbo tak zamnou není vidět(šedý dým) ,turbina fluše olej do sání a ten se spaluje,ale aj tak to jede ještě dost dobře
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #7
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma stav motoru
mě se studenej motor max dvakrát převalí a běží z výfuku jde bílá lehká pára jinak postup výše již napsaného. koukni na vodu-otevři nádobku nesmí bublat voda .
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #8
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: stav motoru
este k tomu dymu, ak sa s autom jazdi casto len kratke trasy, a hlavne ze sa motor nevytaca, tak sa v chladici a v potrubi nazbiera olej, potom ak na to dupnes tak sa ti vyvali mnozstvo dymu a dymi az kym sa ten nahromadeny olej nespali, ale po nastartovani by to nemalo dymiet.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #9
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma stav motoru
přesně tak,proto to chce občas (už sem se zminoval vedle na vákně)vyhnat paršutysty-pavouky (obrazně z výfuku),jak říkáš lítam kolem komína a není možnost auto projet dál,a při malém uniku oleje se schromžduje v sání(taky už to tady padlo na jiném vlákně,udělat výpustný ventil na IC,kvůli naschromážděnýmu oleji)a tím jak turbo začne přeplnovat se olej vyženne do spalovacího prostoru( tím se to jakoby vyčistí)proto motor vtu chvíli začne strašně čudit,ale jenom chvíli,pak už je to dobrý
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.388 sekund