Turbo už vykonává funkci,ale...

Více
17 roků 3 týdnů zpět #1 od Jenda
1.9 TDs Turbo už jsem rozchodil.Trochu jsem to u garáže ohřál na volnoběh nasadil novou hadičku od čerpadla k čidlu (u baterky) a jelikož mám těsnění pod hlavou na 70% v čudu,tak jsem udělal risk zde zmiňovaný.
Naložil jsem tomu a držel až snad na úplný hranici možností.Náhle za mnou nebylo vidět :lol: a vyvalil se takovej dým, jaký jsem naposledy viděl u mí 1.7 D,když jsem posledně přejel železniční přejezd v 80 Km.
Z ničeho nic začal ukazovat tlak turba a auto mě zabořilo do sedačky.Byl to nádherný pocit. :) A jelikož mám v háji ramena,ložiska v kolech připadal jsem si jak v letadle který se dostalo do velmi vysoké turbulence. :rally: Otázka zní: připadá mi že turbo zatahuje až v nějakejch 3 000 otáčkách potom to teprv jede a ještě to není ono.Jsem si jist,že by ten zátah měl bejt znatelnější.Turbo mi ted odhadem pracuje na nějakejch 55% jde maximálně do půlky budíku a to už je hranice otáček motoru.Domnívám se,že všechny hadice a spoje jsem dostatečně utěsnil.Jak mám postupovat dál?
PS:těsnění to zatím přežilo.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #2 od majster
skus prejst vlakno problem s turbom, su tam par veci.
robil som raz turbo z tipa ktore bolo plne karbonu, tak ze sa vobec netocilo ani rukou, po vycisteni si ho kolega namontoval a fungovalo bezvadne.
u teba moze byt aj netesny prepustaci ventil pre regulaciu tlaku, ale to zistis az po demontazi turba.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #3 od Jenda
Co musím všechno sundat abych vyndal Turbo?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #4 od Toncek
na zemi se ti to bude asi dělat blbě,už jenom kvuli přírubě výfuku,jinak musíš zdělat sání,hadice od IC,možná aj servopumpu,no je toho dost,proč ho chceš zdělávat?

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #5 od Jenda
Proto že maká cca na 60% a taky forum (Tipo mi zdechlo uprostřed jízdy)

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #6 od Toncek
a proč myslíš že pracuje na 60%?hulí ti to když tomu osolíš?stím zdecháním bych to taky viděl na přívod nafty,když vidělíš palivoměr z nadrže je na něm sítko,mrkni jak to vypadá tam,a zkus ty hadice přívodu profoukat tim kompresorem

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #7 od Jenda
No,jelikož mi nejde otáčkoměr(někdo předemnou vyndal čidlo na převodovce a už ho nevrátil mám tam díru.) tak odhaduju že tlačí někde 3 000 otáček a když motor je na dorazu tak je tlak v půlce budíku.Ozívá se takovej divnej zvuk,jako by s vejfuku ale od právé strany motoru nedokážu ho posat,jako vyřachtanej lux. těžko posat.Asi jako když roztočíš vyřachtaný ložisko.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #8 od Toncek
no mě taky ukazuje tlak turba tak dopulky ukazatele,ale ještě se mi nepodařilo zjistit čím to je,jet mi to jede celkem dobře,ale jak už sem několikrát zminoval tak mi to hází olej do sání,a tím pádem mám spotřebu oleje jako sviňa,

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #9 od Jenda
Já když jsem vyndal roury k turbu od sání tak byla celá od oleje,skoro to v ní teklo. Asi mi to bude papat.Mám to cca 14 dní ale hodně věcí už jsem na tom vychytal,teda alespon v elektrice. :?
Ještě ten motor a podvozek.Pak budu spokojenej. :)

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #10 od Dresik
Pokud tam ten olej skoro tekl, tak je turbína na odchodu. Vyhazuje olej. Zhruba ve třech tisících? To by, ale odpovídalo. Zátah je cítit v cca 2400 ot/min

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #11 od Jenda
To si mě moc nepotěšil :(
Dneska to rozeberu a uvidíme jak na tom típko je. :?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #12 od Tomas-Oaza
sundej hadici na turbu a sahni na hridelku jakou ma vuli,
ty mas tto tipo od peci ze? chtel jsem pro nej jet ale nemel sem hengr tak smula. to s tim zdechanim nebude tou hlavou ale jak sem ti napsal vyse privodem paliva. delalo mi to taky :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #13 od Jenda
Jo, je to to tipo.Jsem už přesvědčen,že to taky není těsněním.Kdyby se to ohřálo tak,že by se roztáhly písty tak by neotočil startér motorem a to otočí a taky se to nevaří.Teplota je nějakejch 70 když se to stane.Myslím,že je to někde kolem paliva,jen zjistit kde.Pujdu od nádrže(sejtko) až k čerpadlu.Je zajimavé,že když jsem to koupil,tak mi říkal že to ujede nějakejch 15-20 km a pak to stratí víkon a zdechne.Já s tím ujel 90 km a pak se to stalo až když jsem vjel na dálnici a začal na to šlapat.Teplota normál a zdechlo to.(Přidřený to nebude,poněvač studený to chytne na 1 otočení.) Alespoň moje domňenka. :idea:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #14 od Tomas-Oaza
jo jo hledej v privodu paliva

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.487 sekund
Powered by Kunena fórum