NEJDE NASTARTOVAT
Jinak teplota Brno, rekl bych tak max -5 v noci.
Díkec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Složitý to není,ale až na tu práci.Sundat hlavu,sundat spodek,nové těsnění pod hlavu.Kouknout na šály,když už se to dělá tak dát nové.
Mít rampu,nebo hydraulickej zvedák na celé auto tak je to fajn,ale dělat to na nájezdech,je to boj.Dělal jsem s kamarádem Alfa Romeo 156 2,0i TWS Select speed a tam muselo všechno dolů.Byla to makačka.Jenom tejden jsme odstrojovali vršek motoru,než sme se dostali k pístům.Byl to benzín dvouvačka.Dělali jsme to po odpolednech.
Nakonec jsme vyndali celej motor,klika to vodnesla jenom díky tomu,že dotyčnej co si to koupil,tak tam nalil kvalitní plnou sintetiku a předtím to jezdilo na nějakej horší olej. Nojo no,holt smůla najel na to 2000tis Km a začla se ozívat klika.Klika ven,přebrousit,Nové gufero na kliku,nové šály+nějaké drobnosti.A skládat.Složitější auto jsem neskládal.Respekt,dělal jsem jen pomocníka,ale za to tu nejhorší práci.Ale jinač krásný auto.Jsem rád,že mám jen chudou 1.7d
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
souhlas,právě kdyš klesne teplota pod nulu potřebuješ HLAVNĚ DOBRÉ TLAKY v motoru,aby vznikla dost visoká teplota na vznícení ropy ve válci.Jednoznačně nechat zkontrolovat tlaky. Pak ještě je možnost nechat zkontrolovat, resp. vyčistit trysky. Ale začal bych tou kompresí, na 99% to bude ono...
vadé vstřiky by ti dělaly jen nepravidelný chod motoru,nebo poslechem tvrdý chod motoru
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jednoznačně nechat zkontrolovat tlaky. Pak ještě je možnost nechat zkontrolovat, resp. vyčistit trysky. Ale začal bych tou kompresí, na 99% to bude ono...
Ono to nebude na 99 percent ale na 100 percent....-} ja mam taky isty problem akonahle pride cas zimy...teploty oklo 0 a pod nulou je problem to nastartovat....je to vybehany motor s tym uz nic nespravis....akurat predat alebo iny motor.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
souhlas,právě kdyš klesne teplota pod nulu potřebuješ HLAVNĚ DOBRÉ TLAKY v motoru,aby vznikla dost visoká teplota na vznícení ropy ve válci.Jednoznačně nechat zkontrolovat tlaky. Pak ještě je možnost nechat zkontrolovat, resp. vyčistit trysky. Ale začal bych tou kompresí, na 99% to bude ono...
vadé vstřiky by ti dělaly jen nepravidelný chod motoru,nebo poslechem tvrdý chod motoru
To s těma vstřikama je zrovna můj případ.At mrzne,chytá skvěle ale jenom na tři,malinko mu přidám a po dvou vteřinách de na 4.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Souhlasím na 100%, ale když potřebuješ odjet, tak se chytíš všeho. Já jsem stou regatou už dál nepočítal, tak mi to bylo jednokdyz chces motor generalkovat, nebo po zime hodit do srotu, neni nic lepsiho jak startovaci spreje, ether, atd...
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
si myslím že to nebude takové peklo, jinak by to neprodávali. a funguje přece tak, že urychlí zapálení směsi.a pokud tam nenarveš půl spreje najednou tak to pomalu ani nepoznáš,akorát že to líp chytne,ale když to přeženeš tak se na vteřinu fest zvednou otáčky . taky používám sprej a pohodakdyz chces motor generalkovat, nebo po zime hodit do srotu, neni nic lepsiho jak startovaci spreje, ether, atd...
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
si myslím že to nebude takové peklo, jinak by to neprodávali. a funguje přece tak, že urychlí zapálení směsi.a pokud tam nenarveš půl spreje najednou tak to pomalu ani nepoznáš,akorát že to líp chytne,ale když to přeženeš tak se na vteřinu fest zvednou otáčky . taky používám sprej a pohodakdyz chces motor generalkovat, nebo po zime hodit do srotu, neni nic lepsiho jak startovaci spreje, ether, atd...
a cože to je za spreje?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
maj to na benzíkách jmenují se různě třeba rychlý start, ale řekni že chceš "ÉTER" a oni ti nabýdnou co maj. jednoduše to stříkneš do sání, nebo rovnou do filtru a hned bez žhavení startuj. A ještě ti doporučuju než to tam stříkneš tak protoč motor, aby se trochu rozházel olej ať nestartuješ úplně na sucho.si myslím že to nebude takové peklo, jinak by to neprodávali. a funguje přece tak, že urychlí zapálení směsi.a pokud tam nenarveš půl spreje najednou tak to pomalu ani nepoznáš,akorát že to líp chytne,ale když to přeženeš tak se na vteřinu fest zvednou otáčky . taky používám sprej a pohodakdyz chces motor generalkovat, nebo po zime hodit do srotu, neni nic lepsiho jak startovaci spreje, ether, atd...
a cože to je za spreje?
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Těžko říct co v servisu,ale kroužky by měli vyjíd něco kolem 2000 Kč na všechny válce.
Složitý to není,ale až na tu práci.Sundat hlavu,sundat spodek,nové těsnění pod hlavu.Kouknout na šály,když už se to dělá tak dát nové.
Mít rampu,nebo hydraulickej zvedák na celé auto tak je to fajn,ale dělat to na nájezdech,je to boj.Dělal jsem s kamarádem Alfa Romeo 156 2,0i TWS Select speed a tam muselo všechno dolů.Byla to makačka.Jenom tejden jsme odstrojovali vršek motoru,než sme se dostali k pístům.Byl to benzín dvouvačka.Dělali jsme to po odpolednech.
Nakonec jsme vyndali celej motor,klika to vodnesla jenom díky tomu,že dotyčnej co si to koupil,tak tam nalil kvalitní plnou sintetiku a předtím to jezdilo na nějakej horší olej. Nojo no,holt smůla najel na to 2000tis Km a začla se ozívat klika.Klika ven,přebrousit,Nové gufero na kliku,nové šály+nějaké drobnosti.A skládat.Složitější auto jsem neskládal.Respekt,dělal jsem jen pomocníka,ale za to tu nejhorší práci.Ale jinač krásný auto.Jsem rád,že mám jen chudou 1.7d
Nevím jak u tohoto motoru, ale čistě teoreticky palice dolů nemusí... Dělal jsem zatím generálku jen na peugeotu 2,0 GTI a tam by palice dolů nemusela, ačkoliv jsem ji shodil a radši hodil na obroušení a generálku...
Hlavně všechno popisovat co kde bylo , jinak jsi v řiti
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.