koupě Tipa 1.7d, na co si dát pozor, kontrolova... ?

Více
17 roků 4 měsíců zpět #1 od aaischa
Ahoj,
čeká mě koupě, nebo teda doufam ze na koupi dojde Tipa 1.7d z 91roku, na co si dát pozor abych na nic nezapomnel, hlavne u motoru, pripadne se muzete zminit o necem jinym ale de mi hlavne o motor... diky moc... :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #2 od Freedom
před koupí nevim ale doma si zkontroluj volej v převodovce...olej normální, utaženost kol...no a na motoru toho asi moc nezjistíš....

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #3 od Jenda
No,u motoru at ti poradí někdo jiný,ale taky sem koupil před cca5 měsíci 1.7d r.v.90 pořádně si prohlídni spodek aby nebyly zamaskovaný díry v podlaze. Já tam měl napatlanej silikon,bylo to dobře udělané,vůbec sem si toho nevšiml.2 věc at správně funguje termostat,taky se koukni jak je naštelovaná spojka na lanku u převodovky,aby si ji potom nemusel měnit.

Jinač si ted na nic jinýho nevzpomenu.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #4 od aaischa
takze hlavni je aby to bezproblemu napoprve chytlo, a nic dalsiho clovek na miste nema moznost zistit(u motoru)..?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #5 od Jenda
Ještě jsem si vzpoměl,když to natočíš a sundáš víčko na nalití oleje do motoru,tak to nesmí tím otvorem kouřit.Jak šedě kouří nebo vůbec kouří,tak je motor napůl na cestě na vrakoviště! Skrátka před GO.

Mě osobně to nekouří a musí to chytat dobře studený,když tam kde to kupuješ přídeš tak si sáhni na motor jestli není teplej.Pokud běžel před tvím příchodem,tak je známka toho,že majitel před tebou něco tají.

Ono mužeš s tím přijed domů a druhej den ráno když to bude studený to nemusíš nastartovat.

To auto musí prostě chytnout řekl bych studený na druhý otočení motoru a teplé to musí chytit jak se říká na drc nebo alespon během jednoho otočení motoru.
Alespon mě to takhle chodí a vím že motor mám dobrej.
:wink:

Pokud to říkám špatně tak mě opravte.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #6 od paldous
skontroluj jestli zadni kola nejsou do A, korozi hlavne zadnich blatniku,i vnitrku, koukni do kufru pod koberec jestli to nehnije na lemech medzi dnem a vnitrnim blatnikem, pak skontroluj jestli sedacky drzi ve vsech polohach, muzou po zapriti se padat, skontroluj stahovani vsech oken az uplne dolu a nahoru jestli jdou lehce, pak vsechny zamky jestli jsou funkcni, skontroluj jestli ventilace topi, skontroluj jak rychlo se motor ohreje, pred nastartovanim si nech otevrit kapotu a rukou skus jestli neni nahodou uz ohratej dopredu, pak po nastartovani na volnobeh sleduj jestli jede hladce na vsechny 4 valce, dale kdyz se ohreje dej si dolu vicko a koukni jestli moc nepropousti-jestli nejde kour z hlavy, pripadne si muzes vytahnout pri behu motoru merku oleje a tam by to taky nemelo moc kourit, na zacatku si povol vicko expanzky a pak az se to ohreje slapni mu na krk a koukej jestli nejdou bublinky z expanzky, skontroluj jestli nepiskaji loziska na alternatoru a na kladkachm zeptej se kdy byl meneny rozvodovy remen a olej, filtry, skontroluj svetla a blinkry,skus jestli jdou vsechny polohy steracu- samozrejme je odklop aby nesli na sucho po skle,nezabudni na zadni sterac, pak skontroluj tesneni kolem dveri,kolem okna predniho jestli nezateka dovnitr, koukni pod kapotu na prusaky oleje pod motorem,prevodovkou, manzetama, projed se s tim a poslouchej jestli nehuci loziska v kolech-nejlepe rozjet to a dat neutral a stahnout okno-tak to uslysis celkem dobre,pripadne stuj venku a at se prodavajici na tom projede kolem tebe a poslouchej jestli to neni moc hlucne ty kola, jo a brzdove oblozeni jestli nepiska,koukni jak jsou zjety predni kotouce, skontroluj gumy ci jsou opotrebovane rovnomerne, jestli mas moznost kouknout zespodu tak skontroluj vyfuk, vyskousej rucni brzdu v jakym je stavu,jestli se nezahriva za jizdy, pak si skontroluj budiky jestli vsechny ukazujou,i vyhrivani zadniho okna, koukni do pojistkovy skrinky jestli tam nezateka voda, zeptej se kdy byla menena chladici kvapalina, proste se hodne ptej,hlavu ti neutrhne,a jestli to bude chcet prodat tak ti bude muset odpovedet, jo a ten motor by nemel moc kourit kdyz uz bude ohratej...hlavne ne na modro a cerne, bilo muze trochu, pac je chladno....hodne zdaru a dobre nakup,pak se pochval jak si pochodil

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #7 od Jenda
jj :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #8 od aaischa
kour z olejovyho vicka , to značí co..? netesnici pístní kroužky? bublinky ve vode, blby tesneni pod hlavou? nebo sem mimo..? zatim tomu moc nešéfuju :oops:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #9 od Jenda
No mě to říkal kamarád co dělal ve fiatu,ale co tím přesně myslel,to nevím.Jen říkal,že když kouří,tak je na odchodu do penze :D

Asi že nemá tlaky,nevím to přesně.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #10 od scherer012

skontroluj jestli zadni kola nejsou do A, korozi hlavne zadnich blatniku,i vnitrku, koukni do kufru pod koberec jestli to nehnije na lemech medzi dnem a vnitrnim blatnikem, pak skontroluj jestli sedacky drzi ve vsech polohach, muzou po zapriti se padat, skontroluj stahovani vsech oken az uplne dolu a nahoru jestli jdou lehce, pak vsechny zamky jestli jsou funkcni, skontroluj jestli ventilace topi, skontroluj jak rychlo se motor ohreje, pred nastartovanim si nech otevrit kapotu a rukou skus jestli neni nahodou uz ohratej dopredu, pak po nastartovani na volnobeh sleduj jestli jede hladce na vsechny 4 valce, dale kdyz se ohreje dej si dolu vicko a koukni jestli moc nepropousti-jestli nejde kour z hlavy, pripadne si muzes vytahnout pri behu motoru merku oleje a tam by to taky nemelo moc kourit, na zacatku si povol vicko expanzky a pak az se to ohreje slapni mu na krk a koukej jestli nejdou bublinky z expanzky, skontroluj jestli nepiskaji loziska na alternatoru a na kladkachm zeptej se kdy byl meneny rozvodovy remen a olej, filtry, skontroluj svetla a blinkry,skus jestli jdou vsechny polohy steracu- samozrejme je odklop aby nesli na sucho po skle,nezabudni na zadni sterac, pak skontroluj tesneni kolem dveri,kolem okna predniho jestli nezateka dovnitr, koukni pod kapotu na prusaky oleje pod motorem,prevodovkou, manzetama, projed se s tim a poslouchej jestli nehuci loziska v kolech-nejlepe rozjet to a dat neutral a stahnout okno-tak to uslysis celkem dobre,pripadne stuj venku a at se prodavajici na tom projede kolem tebe a poslouchej jestli to neni moc hlucne ty kola, jo a brzdove oblozeni jestli nepiska,koukni jak jsou zjety predni kotouce, skontroluj gumy ci jsou opotrebovane rovnomerne, jestli mas moznost kouknout zespodu tak skontroluj vyfuk, vyskousej rucni brzdu v jakym je stavu,jestli se nezahriva za jizdy, pak si skontroluj budiky jestli vsechny ukazujou,i vyhrivani zadniho okna, koukni do pojistkovy skrinky jestli tam nezateka voda, zeptej se kdy byla menena chladici kvapalina, proste se hodne ptej,hlavu ti neutrhne,a jestli to bude chcet prodat tak ti bude muset odpovedet, jo a ten motor by nemel moc kourit kdyz uz bude ohratej...hlavne ne na modro a cerne, bilo muze trochu, pac je chladno....hodne zdaru a dobre nakup,pak se pochval jak si pochodil


......ak je všetko v poriadku- môžeš ísť na STK :D :D

tuším je tam všetko :god:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #11 od kombajn

skontroluj jestli zadni kola nejsou do A, korozi hlavne zadnich blatniku,i vnitrku, koukni do kufru pod koberec jestli to nehnije na lemech medzi dnem a vnitrnim blatnikem, pak skontroluj jestli sedacky drzi ve vsech polohach, muzou po zapriti se padat, skontroluj stahovani vsech oken az uplne dolu a nahoru jestli jdou lehce, pak vsechny zamky jestli jsou funkcni, skontroluj jestli ventilace topi, skontroluj jak rychlo se motor ohreje, pred nastartovanim si nech otevrit kapotu a rukou skus jestli neni nahodou uz ohratej dopredu, pak po nastartovani na volnobeh sleduj jestli jede hladce na vsechny 4 valce, dale kdyz se ohreje dej si dolu vicko a koukni jestli moc nepropousti-jestli nejde kour z hlavy, pripadne si muzes vytahnout pri behu motoru merku oleje a tam by to taky nemelo moc kourit, na zacatku si povol vicko expanzky a pak az se to ohreje slapni mu na krk a koukej jestli nejdou bublinky z expanzky, skontroluj jestli nepiskaji loziska na alternatoru a na kladkachm zeptej se kdy byl meneny rozvodovy remen a olej, filtry, skontroluj svetla a blinkry,skus jestli jdou vsechny polohy steracu- samozrejme je odklop aby nesli na sucho po skle,nezabudni na zadni sterac, pak skontroluj tesneni kolem dveri,kolem okna predniho jestli nezateka dovnitr, koukni pod kapotu na prusaky oleje pod motorem,prevodovkou, manzetama, projed se s tim a poslouchej jestli nehuci loziska v kolech-nejlepe rozjet to a dat neutral a stahnout okno-tak to uslysis celkem dobre,pripadne stuj venku a at se prodavajici na tom projede kolem tebe a poslouchej jestli to neni moc hlucne ty kola, jo a brzdove oblozeni jestli nepiska,koukni jak jsou zjety predni kotouce, skontroluj gumy ci jsou opotrebovane rovnomerne, jestli mas moznost kouknout zespodu tak skontroluj vyfuk, vyskousej rucni brzdu v jakym je stavu,jestli se nezahriva za jizdy, pak si skontroluj budiky jestli vsechny ukazujou,i vyhrivani zadniho okna, koukni do pojistkovy skrinky jestli tam nezateka voda, zeptej se kdy byla menena chladici kvapalina, proste se hodne ptej,hlavu ti neutrhne,a jestli to bude chcet prodat tak ti bude muset odpovedet, jo a ten motor by nemel moc kourit kdyz uz bude ohratej...hlavne ne na modro a cerne, bilo muze trochu, pac je chladno....hodne zdaru a dobre nakup,pak se pochval jak si pochodil

Tybrďo...... Tak jestli toto všechno bude OK, narazil si asi na jedinej kus na světě a ber to. :cup: Jinak má paldous pravdu a mělo by to tak bejt. :wink:

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #12 od paldous
to kdyz to kouri z vicka oleje tak jsou netesnosti na stenach valcu-budto krouzky nebo vlozky v bloku maj vuli,pak uz pomuze jen startspray na zimu anebo silna baterka a nove vstriky a zhavice,pak se to da jeste jakztakz nastartovat pri tech cca -15, jinak jezdit se s tim da,znam to z vlastni skusenosti,jenom ten vykon uz neni takovej jako by mel bejt,ale celkove u motoru 1.7d jde hlavne o ekonomiku provozu a ne o lamani rychlostnich rekordu, jo a kdyz to bublinkuje v expanzce tak je to nejcasteji tesneni pod hlavou ale muze to taky bejt jenom poradne zavzdusneny,pak kdyz to vodni pumpa rychle rozviri tak se to castecne odvzdusni cez expanzku, jinak to co jsem popsal je asi tak nejdulezitejsi co si muzes jednoduse overit jako laik,jinak jestli prodavajici bude straaaaasne hrozne moc ochotny tak ti dovoli zajet s tim do servisu kde ti zmeri tlaky,ale to by musel byt blazen,pac pak by musel koupit novy tesnici krouzky pod vstriky,po kazdem sejmute se museji dat nove,ale skusit to muzes :-o, vzdyt za optani nic nedas, jo a jeste az to budes kupovat tka at napise vsechny zavady o kterych vi do kupni smlouvy,jinak se mu to pak muze vymstit, muzes ho zalovat ze ti zamlcel skryte vady. ale na to treba pak soudnoznalecky posudek....to je vsak jenom teorie,u takovychdle aut se na to kasle,kdyz se neco posere tak to za par kace vyresis na vrakovisti a doma to zbastlis na kolene,aspon se na tom naucis, ja tak menil na starem fiatu 128 vackovou hridel a celkem me to bavilo....jenom nesnasim prplani se s vymenou rozvodu,ale to neni zas tak casto...tak cus a pak napis az to budes mit doma

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.055 sekund
Powered by Kunena fórum