tipo nekúri keď stojím
Proste moje tipo nekúri keď zastanem. Hadice do radiátoru vychladnú. Keď sa rozbehnem tak normálne kúri. Už som menil termostat, čistil radiátor ale nič nepomáha. Asi sa mi to zavzdušňuje keď neni motor v otáčkach.
Ďakujem za každú dobrú radu.
Tipo 1,7D r.v.1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a čo by malo byť tej pumpe? veď voda cirkuluje keď pridám plyn a radiátor som čistil kyselinou tak je priechodný.
ako sa prejavuje, keď je vadný uzáver na nádržke na vodu, lebo keď zastanem tak to tam nasáva vzduch ako keď otvoríš ďžus.
Tipo 1,7D r.v.1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
at před odjezdem zkontroluje vodu,případně doleje.. a pak auto pořádně prožene a ono se určo ukáže kde je chiba..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jojo to by šlo....nemusízáleží v jekejch místech seděje problem může foukat jen málo.mám nápad..
at před odjezdem zkontroluje vodu,případně doleje.. a pak auto pořádně prožene a ono se určo ukáže kde je chiba..
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už tu mali niektorý rovnaký problém, ale nikde sa to nedotiahlo do konca.
Proste moje tipo nekúri keď zastanem. Hadice do radiátoru vychladnú. Keď sa rozbehnem tak normálne kúri. Už som menil termostat, čistil radiátor ale nič nepomáha. Asi sa mi to zavzdušňuje keď neni motor v otáčkach.
Ďakujem za každú dobrú radu.
Podla mna s tym vodna pumpa nema nic spolocne. Aj ked si radiator čitil mohol si prečitit iba trubky kolom do kola a nie tie čo prechadzaju na skrz - lebo su velmi male. skus niekde v mototechne zohnat original pripravok na cistenie chladicov a radiatorov a pridaj to do vody a ako budes jazdit malo by to zabrat a ak nie tak je taky spinavý ze ho budes musiet vimenit.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chlapy myslím že to nebude lepší,páč o proti benzínáku jsou mezi spalovacím prostorem a kanály oběhu vody silnější stěny a z toho vyplívá že se to tak (vůbec na vonoběh)neprohřeje(jsou větší ztáty přenosu tepla do vody,ta masa materiálu stíhá rychleji rozvádět teplo po bloku a hlavě motoru)
ocuj aku si mal alebo mas vodu? nieje hrdzava alebo moc spinava?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.