Motor JTD od roku 2002
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Asi budu muset šáhnout k něčemu spolehlivějšímu, novějšímu a kombíkovi - než je Tempra z roku 1991. Na dovolenou dolů k moři už bych se s tím letos bál. Přeci jenom 2,5tis km během 1týdne je záhul navíc jezdíme ve 4 a zadek mi sedí až na dorazech.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
to oznaceni ktery si tu vypsal je vsechno stejny COMMON RAIL,akorat kazda automobilka tomu rika jinak. rozdil byl pak az u VW kde pouzivaji TDi-PD coze je system cerpadlo-tryskaPanstvo. Sice asi zradím Tipo/Tempru ale chci zůstat věrný značce a tak bych rád sehnal Fiata Stilo Combi v turbodieslu. Vůbec nic o JTD nevím. Nemáte s tím někdo zkušenosti a na co si mám dávat pozor? A co čerpadla? nesere se to jako dCi nebo HDi a TDCi? Aby mě vstřiky nestály dalších 40tis.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to oznaceni ktery si tu vypsal je vsechno stejny COMMON RAIL,akorat kazda automobilka tomu rika jinak. rozdil byl pak az u VW kde pouzivaji TDi-PD coze je system cerpadlo-tryskaPanstvo. Sice asi zradím Tipo/Tempru ale chci zůstat věrný značce a tak bych rád sehnal Fiata Stilo Combi v turbodieslu. Vůbec nic o JTD nevím. Nemáte s tím někdo zkušenosti a na co si mám dávat pozor? A co čerpadla? nesere se to jako dCi nebo HDi a TDCi? Aby mě vstřiky nestály dalších 40tis.
...a je to podla mna asi aj tak to najlepšie na trhu...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a este nieco k tym motorom v Bravo, Brava, Marea....JTD a novym v Stile atd. nie su to tak bezproblemove motory. Mam skusenost napr. s zhavicmi. to som musel kôli nim davat hlavu dole le prestali zhavit a zapekli sa a utrhli pri vymene takze ich treba kontrolovat a nestane sa to, a este aj byvaju problemy s elektronikou. ale mate pravdu cerpadla su celkom spolahlive a aj trisky vydrzia
Jenže s každým moderním autem jsou problémy. Žhaviče ještě nejsou tak finančně náročné.
Jinak někde jsem četl, že common-rail vstřiky většinou nevydrží víc než 200 tkm, což by mohl být průser, když pak koupíš auto s "bazarovýma 88 000km" , což ve skutečnosti bude přes 200 tkm a pak se to vysere. Přesně takhle vznikají fámy o tom, jak ty auta nic nevydrží...
Jinak u VW se často serou vysokotlaký čerpadla...
A ještě u JTD bývají problémy s váhou vzduchu, jinak jsem nic nezaregistroval. Ale to je u každého moderního diesela (včetne VW)
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Inak este jedna vec: pred tyzdnom som robil Stilo JTD 2003 a je tam totalne vybehany motor. Blok bol na vybruse, dali sa kruzky a beha - vydrzi dufam viac, vlozky by mali byt kvalitnejsi material. A to to malo len 109 000 Km!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no myslim ze to tak bude, ze dneka auta vyrabaju na to aby sa pokazili aby vsetci iba platili na sucastky atd.
Inak este jedna vec: pred tyzdnom som robil Stilo JTD 2003 a je tam totalne vybehany motor. Blok bol na vybruse, dali sa kruzky a beha - vydrzi dufam viac, vlozky by mali byt kvalitnejsi material. A to to malo len 109 000 Km!
ono zalezi kus od kusu. kamarat ma stilo JTD 2002 a ma na nom nabehane skoro 200 000 km a auto ide uplne v pohode a spotrebu ma uzasnu
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ony jsou kilometry a kilometry. Záleží jak s tím kdo jezdil, jak se o to staral a hlavně, zda jsou ty KM pravdivý nebo přetočený
kamarat to ma dovezene z rakuska kde to bolo auto nejakej firmy. ale aspon si je isty ze to bolo pravidelne servisovane
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.