Motor JTD od roku 2002

Více
16 roků 10 měsíců zpět #1 od DannyF
Motor JTD od roku 2002 vytvořil uživatel DannyF
Panstvo. Sice asi zradím Tipo/Tempru ale chci zůstat věrný značce a tak bych rád sehnal Fiata Stilo Combi v turbodieslu. Vůbec nic o JTD nevím. Nemáte s tím někdo zkušenosti a na co si mám dávat pozor? A co čerpadla? nesere se to jako dCi nebo HDi a TDCi? Aby mě vstřiky nestály dalších 40tis.

DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #2 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: Motor JTD od roku 2002
JTD bych řekl, že sou velice povedené motory. Uvažuju o Brava/Bravo JTD 105. Myslím, že je to dobrá volba. Ale s těmi vstřikovači to bude asi jiné. Většinou netrvá dlouho po koupi auta z bazaru a budeš je možná měnit. Ale nechci strašit. Podle mě problém nebude.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #3 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Motor JTD od roku 2002
...no uvažujete celkom dobre len ešte doplním že do roku 2002 boli motory JTD označované ako unijet a bola tam prwá generácia common railu ktorá bola mierne poruchowa (žiadna nafta z JZD a také swinstwá)...ešte v polovici roku 2002 prišla druhá generácia ozn. už ako multijet kde už boli modernejšie wstrekowače commonrail a bol aj zvýšený výkon a krútiaci moment...to znamená že:(to netvrdím na isto)môžu po čase odíst vstrekowače ale tomu sa niekedy nevyhnete ani pri iných značkách...čerpadlá sú v celku spolahliwé...a ked Stilo tak jedine ten model čo má 85Kw a po roku 2002 naj 1/2003 a vyššie...tak

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #4 od DannyF
Odpověděl DannyF pro téma Re: Motor JTD od roku 2002
díky za rady.
Asi budu muset šáhnout k něčemu spolehlivějšímu, novějšímu a kombíkovi - než je Tempra z roku 1991. Na dovolenou dolů k moři už bych se s tím letos bál. Přeci jenom 2,5tis km během 1týdne je záhul navíc jezdíme ve 4 a zadek mi sedí až na dorazech.

DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #5 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: Motor JTD od roku 2002

Panstvo. Sice asi zradím Tipo/Tempru ale chci zůstat věrný značce a tak bych rád sehnal Fiata Stilo Combi v turbodieslu. Vůbec nic o JTD nevím. Nemáte s tím někdo zkušenosti a na co si mám dávat pozor? A co čerpadla? nesere se to jako dCi nebo HDi a TDCi? Aby mě vstřiky nestály dalších 40tis.

to oznaceni ktery si tu vypsal je vsechno stejny COMMON RAIL,akorat kazda automobilka tomu rika jinak. rozdil byl pak az u VW kde pouzivaji TDi-PD coze je system cerpadlo-tryska

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #6 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Motor JTD od roku 2002

Panstvo. Sice asi zradím Tipo/Tempru ale chci zůstat věrný značce a tak bych rád sehnal Fiata Stilo Combi v turbodieslu. Vůbec nic o JTD nevím. Nemáte s tím někdo zkušenosti a na co si mám dávat pozor? A co čerpadla? nesere se to jako dCi nebo HDi a TDCi? Aby mě vstřiky nestály dalších 40tis.

to oznaceni ktery si tu vypsal je vsechno stejny COMMON RAIL,akorat kazda automobilka tomu rika jinak. rozdil byl pak az u VW kde pouzivaji TDi-PD coze je system cerpadlo-tryska


...a je to podla mna asi aj tak to najlepšie na trhu...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #7 od potenza
Odpověděl potenza pro téma VW TDI
Chcem len podotknut ze s TDI neprisiel ako prvy VW ale Fiat a to u Croma TDId uz v roku 1988! nemci to len obkukali a dali si to patentovat

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #8 od potenza
Odpověděl potenza pro téma JTD
a este nieco k tym motorom v Bravo, Brava, Marea....JTD a novym v Stile atd. nie su to tak bezproblemove motory. Mam skusenost napr. s zhavicmi. to som musel kôli nim davat hlavu dole le prestali zhavit a zapekli sa a utrhli pri vymene takze ich treba kontrolovat a nestane sa to, a este aj byvaju problemy s elektronikou. ale mate pravdu cerpadla su celkom spolahlive a aj trisky vydrzia

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #9 od Dave_Pv
Odpověděl Dave_Pv pro téma Re: JTD

a este nieco k tym motorom v Bravo, Brava, Marea....JTD a novym v Stile atd. nie su to tak bezproblemove motory. Mam skusenost napr. s zhavicmi. to som musel kôli nim davat hlavu dole le prestali zhavit a zapekli sa a utrhli pri vymene takze ich treba kontrolovat a nestane sa to, a este aj byvaju problemy s elektronikou. ale mate pravdu cerpadla su celkom spolahlive a aj trisky vydrzia



Jenže s každým moderním autem jsou problémy. Žhaviče ještě nejsou tak finančně náročné.

Jinak někde jsem četl, že common-rail vstřiky většinou nevydrží víc než 200 tkm, což by mohl být průser, když pak koupíš auto s "bazarovýma 88 000km" , což ve skutečnosti bude přes 200 tkm a pak se to vysere. Přesně takhle vznikají fámy o tom, jak ty auta nic nevydrží...

Jinak u VW se často serou vysokotlaký čerpadla...

A ještě u JTD bývají problémy s váhou vzduchu, jinak jsem nic nezaregistroval. Ale to je u každého moderního diesela (včetne VW)

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #10 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Motor JTD od roku 2002
...všetko nesie so sebou obete,ale vcelku si myslím že spomínané motory sú pomerne spolahlivé....žial s tym common railom je to pravda zivotnosť max. 200 000km

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #11 od potenza
Odpověděl potenza pro téma JTD
no myslim ze to tak bude, ze dneka auta vyrabaju na to aby sa pokazili aby vsetci iba platili na sucastky atd.
Inak este jedna vec: pred tyzdnom som robil Stilo JTD 2003 a je tam totalne vybehany motor. Blok bol na vybruse, dali sa kruzky a beha - vydrzi dufam viac, vlozky by mali byt kvalitnejsi material. A to to malo len 109 000 Km!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #12 od skypan
Odpověděl skypan pro téma motor jtd od roku 2002
taky mě to tak připadá,že dneska to dělaj(koupíš nové-na 5let a zahodíš),páč ty díly se opravdu nevyplatí(common rail-asi 15 000k,záleží jaká značka),zlaté saré motory :lol: jooo mechanika je nechanika :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #13 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: JTD

no myslim ze to tak bude, ze dneka auta vyrabaju na to aby sa pokazili aby vsetci iba platili na sucastky atd.
Inak este jedna vec: pred tyzdnom som robil Stilo JTD 2003 a je tam totalne vybehany motor. Blok bol na vybruse, dali sa kruzky a beha - vydrzi dufam viac, vlozky by mali byt kvalitnejsi material. A to to malo len 109 000 Km!


ono zalezi kus od kusu. kamarat ma stilo JTD 2002 a ma na nom nabehane skoro 200 000 km a auto ide uplne v pohode a spotrebu ma uzasnu :)

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #14 od Dave_Pv
Odpověděl Dave_Pv pro téma Re: Motor JTD od roku 2002
Ony jsou kilometry a kilometry. Záleží jak s tím kdo jezdil, jak se o to staral a hlavně, zda jsou ty KM pravdivý nebo přetočený ;-)

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #15 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: Motor JTD od roku 2002

Ony jsou kilometry a kilometry. Záleží jak s tím kdo jezdil, jak se o to staral a hlavně, zda jsou ty KM pravdivý nebo přetočený ;-)


kamarat to ma dovezene z rakuska kde to bolo auto nejakej firmy. ale aspon si je isty ze to bolo pravidelne servisovane :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.573 sekund
Powered by Kunena fórum