Kurenie

Více
16 roků 10 měsíců zpět #1 od potenza
Kurenie vytvořil uživatel potenza
vyriesil uz niekto ten problem s kurenim pri volnobehu?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #2 od potenza
Odpověděl potenza pro téma Re: Kurenie
Lebo ja som to teraz dorobil a podarilo sa aj na volnobeh mi fuka teply vzduch tiez som meni vodnu pumpu a aj termostat a az teraz som na to prisiel

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #3 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: Kurenie
ako si to dokázal? 8O

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #4 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Kurenie
To by mě taky zajímalo,já mám taky novej termostat a trochu se to na ten volnoběh zlepšilo.Ale furt to není ono.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #5 od skypan
Odpověděl skypan pro téma kurenie
Chlapy myslím že to nebude lepší,páč o proti benzínáku jsou mezi spalovacím prostorem a kanály oběhu vody silnější stěny a z toho vyplívá že se to tak (vůbec na vonoběh)neprohřeje(jsou větší ztáty přenosu tepla do vody,ta masa materiálu stíhá rychleji rozvádět teplo po bloku a hlavě motoru) :lol: :D

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #6 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Kurenie
No já už přemejšlím,že bych instaloval ještě jedno topení do diesla ne,ale do tý 127mičky by to bylo potřeba.Topí dobře,ale je to jen takovej vánek s toho větráku a na nohy to není ani znát.Žebych ten radiátor s malou vrtulkou dal od sedačku,líp by se vytápěl celej prostor.U Tipa nemám problémy,s novím termostatem to nemá chybu.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #7 od skypan
Odpověděl skypan pro téma kurenie
já taky si neztězuju,ale benzínák topil lépe to jo.. :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #8 od potenza
Odpověděl potenza pro téma Re: Kurenie
Problém je v tom, že hadice do kurenia su pri tychto diesloch najvyssie a preto sa tam stale dostava vzduch. Ja som mal zle tesnenie pod hlavou stale mi podfukovalo a preto aj zavzdusnovalo a nemohol som to odvzdusnit. Po vymenení tesnenia som zohrial motor tak aby sa otvoril termostat a zohrial kompletne chladič a obmedzil tak kratky okruh, potom som s blickami stlacil hornu hadicu co ide do chladica a podrzal otacky motora tak 15 sekund na 2000 ot./min aby vodu hnalo cez kurenie a odvtedy niesu problemy a v aute je mi horko :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #9 od potenza
Odpověděl potenza pro téma Re: Kurenie
vy mozno mate tesnenie ok len to treba takto odvzdusnit

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #10 od michal
Odpověděl michal pro téma Re: kurenie

Chlapy myslím že to nebude lepší,páč o proti benzínáku jsou mezi spalovacím prostorem a kanály oběhu vody silnější stěny a z toho vyplívá že se to tak (vůbec na vonoběh)neprohřeje(jsou větší ztáty přenosu tepla do vody,ta masa materiálu stíhá rychleji rozvádět teplo po bloku a hlavě motoru) :lol: :D

Jo přesně tak, dokat se nerozjedeš tak to topit nebude.

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #11 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Kurenie
...ja mám tiež podobny problem.Naštartujem motor necham ho na volnobeh 10min. po tomto čase kurenie stale nekuri (mam digi a kurenie sa da zapnuť ale nekuri ani nefuka vzduch až po čase niekde cvakne a zapne sa) trva mi to strašne dlho radovo 20 min. kým začne ako tak kuriť...
...(kamarat ma P 406 2.1TD a po naštartovaní mu začne kuriť do 1 min. pomerne teply vzduch)...

...neverím že kurenie v tempre TD je take mizerné...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #12 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Kurenie

...ja mám tiež podobny problem.Naštartujem motor necham ho na volnobeh 10min. po tomto čase kurenie stale nekuri (mam digi a kurenie sa da zapnuť ale nekuri ani nefuka vzduch až po čase niekde cvakne a zapne sa) trva mi to strašne dlho radovo 20 min. kým začne ako tak kuriť...
...(kamarat ma P 406 2.1TD a po naštartovaní mu začne kuriť do 1 min. pomerne teply vzduch)...

...neverím že kurenie v tempre TD je take mizerné...

věř tomu- je,ale je to sistémem ,to je konstrukci chladící soustavy a poměrně složitej termostat

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #13 od tom.podluzak
Odpověděl tom.podluzak pro téma Re: Kurenie
tak jsem asi jedinej tak po 5 minutach fouka vlazne na volnobeh jse mi to normalne ohreje teda pri studenem motoru ot cca 1200 pri teplem cca900 jak stoupa teplota na teplomeru tim vic to topi i kdyz necham auto blafat a ohrat volnobehem

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.439 sekund
Powered by Kunena fórum