málo nafty
- Příspěvky: 424
paldousovy sem to poslal přez ICQ,a šlo to.! emailem bohužel,zkoušel sem i tobě a nic .. udělej si ICQ apak ti to pošlu v Zipu.
ďakujem
super nafotený celý postup opravy :god: :god: :god:
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To: Radluk to turbo tlačí co umí.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nenašel by se tu někdo kdo by mi poradil jak postavit fora ?
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
co tím myslíš jako předstih zážehu? a jeho nastavení?no tak to sem asi trochu jinde...
Nenašel by se tu někdo kdo by mi poradil jak postavit fora ?
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no pokud myslíme co oba chceme říci,tak(asi hodně zhruba..) na motoru(klice) ze předu (vývod kliky) je ztupnice (ted nevím rychle z hlavy)kolik ztupnů se nastavuje(ale tuším 5")ale fakt z hlavy nevím....tak začátek je na klice tam nastavíš tento předstih a pak ostatní kolečka(mají také značky,drážky na boku)(vstřik.čerp.,vačkov.hřídel(to jsou nejdůležitější a podstatné věci na motoru)na značky(kolečka proti otvorům v kricím plechu,nebo odlitku(značce)na bloku.....no a to je vše....to je základní nastavení(rozvodů a ovlivnůjící i čerp.!!!no...předvstřik
pak se to doladuje už jen na táčením vstřik.čerpadlem. a to poslecem chodu motoru(jeho tvrdost,měkost chodu.) a čerp.je uchyceno do trouhelíku na třech šroubech(u Bosche,Lucas,nevím jak na tom je)(ty se povolí,jen lehce,ale aby si s čerp. pohnul),ale musíš přemoci odpor trubyček!!!,no a pak doladuješ.. obecně je známo(protiotáčení motoru)tak k motoru(natáčením čerp.) ubýráš předstih(fora)a od motoru přídáváš předstih(děláš delší čas vstřiku)
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Náhodou z Cromy 2.5 by asi trysky nepasovaly co ?
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no u trysek asi jakbysmet (je to o tom že určitým průměrem trysky protéká určité množství!!!po určitou dobu) tak bych asi viděl rozdíl mezi 1.9/2.5 obsahem,ale mohu se mýlitomlouvam se samozdřejmě trysky...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.